Hoi! Zoals onderwerp al zegt, ik ben op zoek naar een leuke meidenfilm. - In de trant van the parent trap (Dubbel & Dwars) - Met "echte" mensen - Nederlandstalig - Niet te spannend Iemand een idee? Liefs
Lotte en Louise al zal die heel veel gelijkenissen vertonen met dubbel en dwars. Ik vind dat er best vaak hele leuke films op zappbios npo komen. Zoals: Vleugelbroertjes Penny's shadow Bibi en Tina
Minous De Dolle Tweeling (oke, gewoon nagesychroniseerd, maar daar merken kinderen weinig van) Mees Kees Brammetje Baas Dik Trom (die in een stadje met mensen met een dieetobsessie komt), hebben mijn kinderen ook om gelachen en ik vond hem zelf ook wel vermakelijk.
Moet het persé Nederlandstalig? Op deze leeftijd zijn familiefilms juist super leuk om te kijken. We zijn daarmee begonnen met 7jaar, en ondertitelling volgen gaat heel snel prima, en dan is de keuze reuze . We hebben recent nog deze gekeken (7-8 jaar): - honey i shrunk the kids 1 en 2; - beethoven 1 en 2; - nanny mc phee 1 en 2; - harry potter 1 tm 4 - jumangi - alle kinderfilms van zusjes Olsen -home alone - willie wonka - narnia alle delen (echt heel leuk!) - paddington 1 en 2 Enz
https://www.npo.nl/zappbios/POMS_S_ZAPP_4733051#episode ik kijk niet vaak - maar leuk voor de meiden inderdaad! Hier houden ze juist niet zo van dit soort films- (liefst tekenfilm) maar mogelijk dat hier wat tussenzit!
Bedankt voor de reacties, ik ga eens kijken.. Het is voor een kinderfeestje en niet alle meiden kunnen de ondertiteling al helemaal volgen vandaar de keuze voor een nederlandse film.
Hier is Narnia op dit moment populair, en Harry Potter uiteraard. Gewoon de dvd op Nederlandstalig zetten