Wie heeft er ervaring met de muziekmobielen van tiny love. Het gaat dan om de volgende 2 mobielen: Tiny Love Symphony in Motion Blue Serenade Tiny Love Symphony in Motion Blue Serenade Tiny Love Symphony in Motion Blue Serenade Tiny Love Symphony in Motion Blue Serenade | TINYLOVE | babywebshopmamaloes Tiny Love Muziekmobiel Symphony In Motion Sweet Island OPRUIMING: Tiny Love Muziekmobiel Symphony In Motion Sweet Island | TINYLOVE | babywebshopmamaloes Ik zit er over na te denken om 1 van deze aanteschaffen en ik wil graag de ervaringen van anderen horen. Bedankt.
Wij hebben die laatste. 2e hands via marktplaats overgenomen. Voor maar 15 euro. Ik vind ze nieuw erg duur! Maar het is een super ding. Vooral handig dat hij op batterijen werkt. Hij blijft gewoon draaien. Bewegende beestjes zijn erg leuk. Ons zoontje is helemaal gek van die gekleurde beestjes. Met 5 maanden kon hij de bewegende poppetjes vastpakken. Dat is niet zo fijn voor het apparaat. De afstandsbediening gebruiken wij overigens nooit Maar wij zijn erg blij met de mobiel!
Alles van tiny love is leuk speelgoed (behalve de activity center). Mijn dochter vond verder al het speelgoed ervan super! En zo ook de dochter van vrienden van ons. Die hadden eerst een mobiel van fisherprice rainforest...maar daar had hun dochter geen oog voor...maar die van tiny love vond ze wel super en kon ze zich erg lang mee vermaken.
Ik heb die tweede (maar dan de princess versie in het roze) Vind hem erg leuk, en mn dochtertje ook Vind die andere trouwens ook erg leuk eruit zien die eerste..
Wij hebben de sweet island. Staat nu ook op MP overigens. Dochter is nu 8 maanden en ze vindt hem nog steeds geweldig, maar aangezien de giraffe liever niet aan zijn poten wordt getrokken.. Wij hebben deze heel specifiek uitgekozen, we vonden de apart ronddraaiende beestjes erg leuk, kleurrijk, en de muziekjes ook mooi. Veel mobielen hebben vreselijk klinkende muziekjes, de een klinkt dor, de ander schel, de ander klinkt niet eens alsof het muziek is. Deze zijn mooi en ik moet zeggen, het duurt erg lang voor je ze zelf zat bent. Hij hangt ook vrij hoog, kan vaak net wat langer mee dan de gemiddelde mobiel, omdat het even duurt voor ze erbij kunnen. Mijn dochter kan er sinds ze 7 maanden is bij, maar ik moet wel erbij vertellen dat ze niet enorm groot is, en tot voor kort niet erg beweeglijk.
Wij hebben dan wel een andere van Tiny Love, maar Benjamin vindt 'm geweldig! Zijn meest favoriete speelgoed
Wij hadden ook een andere van tiny love! Geweldig ding!!! Op het kdv hadden ze er ook eentje met andere beestjes maar wel dezelfde muziekjes hahaha vinden ze nu nog steeds schitterend!!!
Wij hebben de eerste en Jesse is er nog steeds helemaal gek van. Doordat onze box wat lager is in de hoogste stand en de mobile wat hoger is kan hij er nog niet bij (bij mijn ouders trekt hij de Nijntjes er vanaf als hij de kans zou hebben gekregen (net op tijd weggehaald)). De afstandsbediening wordt bij ons juist erg veel gebruikt, hoeven we tenminste niet over de box heen te buigen. Hij kan hem nu overigens ook zelf aan krijgen door op de muziekknoppen te drukken.
Ons kleine meisje is vanaf dag 1 al helemaal verliefd op haar muziekmobiel, ik heb de Tiny Love princess variant!! De afstandsbediening erbij is ook heel handig vooral als je net zit te eten en het muziekje stopt ermee . Zeker een aanrader dus!!
Bedankt voor de reacties Ik wilde niet zo'n simpele omdat ik die muziekjes ook niet mooi vind. En bang ben dat je die zo zat bent. Met dezen kun je wat afwisselen. Nou nog een keuze maken De sweet island heb ik gezien in actie. Die andere jammer genoeg niet, dus dan is een keuze maken toch weer wat moeilijker. Andere ervaringen zijn meer dan welkom
Bij ons precies hetzelfde. Wij hadden ook een mobiel van Fisher Price (ook Rainforest, en opa en oma hadden die van Tiny Love (laatste link in je 1e bericht, maar dan de roze-meisjes uitvoering). Die van ons vond ze helemaal niet zo leuk als die van Tiny Love. Dus bij een 2e gaan wij ook zeker een nieuwe kopen van Tiny Love!
Die onderste van jou hadden wij en dat vond ze helemaal niks en wij hadden ook de tiny love princess en die vond ze helemaal geweldig !
Hallo, Ik denk dat het maar net is waar je kindje aan went. Ik heb de tweede mobiel en deze heeft hier echt al heeeeeel veel draaiuren gemaakt. Een vriendin van mij heeft die andere en ook die is erg leuk. Vanaf dat ons meisje kon zien is ze er dol op. Dus ik zou zeggen, pak degene die je zelf het mooitste vind. Ze zijn echt allebei erg leuk. Of ga voor de goedkoopste. Succes Groetjes Sjoelke
Wij zitten ook te denken om er één aan te schaffen, maar ik zit met het volgende; Ivm katten die nogal graag in de box liggen hebben we er een deksel op gemaakt. Dat betekent dat er dus niks op de rand van de box bevestigd kan worden of dat het er steeds weer af moet. Is dat te doen?
Hij is er heel makkelijk op en af en te halen...nog geen 30 seconden werk. En een tip voor je katten....leg de box helemaal vol met balonnen (nu de baby nog niet geboren is). Zo kunen ze er niet in liggen...en als ze het proberen knapt er een ballon waardoor ze zich rot schrikken. Je zou eventueel in de box ook aluminium folie kunnen leggen...daar hebben katten ook een hekel aan en daar gaan ze echt niet op liggen.
Bedankt voor de tip, maar geloof het of niet, die van ons gaan gewoon tussen en desnoods onder de ballonnen liggen Alu folie hebben ze helaas ook geen hekel aan. Maar 30 seconden valt me mee! Dat is nog wel te doen