Dit is ook de reden waarom ik gestopt ben met daten. Ik had het zo gehad met de negativiteit. Als er toch duidelijk staat dat ik niet de slankste ben, dan is het minstens opmerkelijk te noemen dat je me dat dan nog even uitgebreid moet vertellen op een niet leuke manier dat je daar toch niet van bent.
Nou idd... Is ook een hele grote reden dat ik er klaar mee ben... Zat laatst ook te denken zal ik weer een datingapp installeren, maar zodra ik aan al die dingen denk dan krijg ik al een halve paniekaanval.
Mijn god ja….mijn zus (toen maatje 36) heeft haar man via Tinder gevonden en die kan er een boek over schrijven
Hetzelfde hier, alsof je dommer bent of niet kieskeurig mag zijn. Jaaaaaaren geleden ben ik enorm veel afgevallen. Toen kreeg ik contact met een man die toen ik dikker was mij niet zulke leuke dingen vertelde. Hij herkende mij niet en zag het helemaal zitten tot ik hem dus vertelde van ik ken jou al….. hij ontkende àlles natuurlijk
Ik had er nu ook een. Nee ik wil echt iets serieus en wat met je opbouwen, om vervolgens te sturen. Een heerlijke avond samen met eten, drinken en gezelligheid die eindigd in een vrijpartij. Zijn volgens mij 2 verschillende dingen. Leuk om weer wat namen voorbij te zien komen die wat stiller waren.
Hoe kan je dan al van te voren zeggen dat je daar mee wil eindigen.. Je hebt elkaar nog niet ontmoet, je weet niet of er chemistry is…dus dan gaat het maar om 1 ding. Die man DENKT dat ie heel romantisch is naar een vrouw maar is het juist helemaal niet..
Ik had ooit een heel leuk gesprek. Toen vroeg ie stuur eens foto van je hele lichaam. Dus ik gestuurd (gewoon spiegel selfie met kleren aan ), hij opent de foto en ik werd meteen geblokkeerd. Ook wel eens te horen gekregen dat ik net een varken was. Dat het niet gek was dat ik al zo lang single ben. Dat soort dingen. En dan vragen sommige mensen zich af waarom ik alleen voor een kindje ga
Oh wauw... wat een lompe opmerkingen. En vaak zijn het ook kerels die geen toppers zijn qua uiterlijk. Ik ben in korte tijd best veel aangekomen. Ben er nu achter dat ik me zo rot voel doordat ik zwaar tekort heb van een bepaald hormoon. Eigenlijk zou ik niet eens meer kunnen functioneren. Alles wat ik doe is op pure wilskracht
Hier kwamen vaak de vervelende opmerkingen pas als ik zei geen interesse te hebben. Want iemand die dik is moet toch naar gewoon voor iedereen de benen wijd doen….. nope zo werkt het niet vriend. Gelukkig heb ik ook anders mee gemaakt. Mijn partner nu komt voor mij op als hij bijvoorbeeld ergens mensen iets hoort zeggen over mij. Een ex van mij deed dat ook. Ze bestaan echt nog wel hoor de mannen die trots op je zijn ongeacht gewicht/ uiterlijk
Stelletje mafkezen zijn het. Maar goed. Mijn wens voor een kindje is sws altijd veel groter geweest dan een wens voor een man. Ik heb het geprobeerd.
Hier is een kindje helaas niet mogelijk gebleken. Als ik nu zo bekijk hoe de wereld is denk ik soms ook van…. Misschien is dat maar beter. Al vind ik het ook nog steeds erg jammer dat er nooit een kindje gekomen is
Oh.. echt... ik lees zo vaak profielen waarin de man aangeeft een vaste relatie te zoeken. Fijn.. ik ook. En binnen no-time weet je dat hij uit zijn nek l u l t en uit is op een leuke nacht, misschien twee, maar that's it. Het blijft echt elke keer weer afwachten en ook ik haak er snel op af om eerlijk te zijn. Het is hier nog steeds een warboel, maar wel eentje die zich langzaam ontvouwt tot meer en meer duidelijkheid en het is niet echt heel eenvoudig om eerlijk te zijn. Weet je wat het is? Ik ben ondertussen bezig met mijn dagelijkse dingen. Laten we dat maar voor het gemak het leven noemen. Studie dus, werken dus, opvoeden dus.. alles waar gewoon die balans in zit en wat op zich al een uitdaging is om in balans te blijven. En daarnaast loopt een spoor waarin ik heel hard werk aan duidelijkheid voor mezelf en al wil ik het niet weten, maar ik vrees dat de uitkomst is dat dit het allemaal niet gaat worden, nooit gaat zijn en misschien niet eens mag zijn. Vooral voor mezelf ben ik hiermee bezig. Ik was al gestopt om de redder te zijn in zijn situatie. Dat mag hij zelf doen. Ik heb mijn handen vol aan mijzelf. En lang leve dat ik ooit ergens mee heb gekregen dat ik via dromen veel antwoorden kan krijgen en daardoor ook beslissingen kan maken. En werkelijk waar, de afgelopen periode heb ik zo ontzettend veel gedroomd. Zoveel symboliek die de nacht door dendert en dat kost weer tijd om te analyseren (ooit geleerd van mijn oma, het werken met dromen). Stap voor stap kom ik dichter bij mezelf en ik begin te geloven dat deze situatie misschien wel gebeurt om heel andere redenen dan te bedenken dat dit de ware is. En stel je nou voor dat hij dat wel is.. ook dan is dit proces kennelijk nodig. Het grote verschil is dat de uitkomst op dit moment niet belangrijk is, omdat het hier over mij gaat. En tja, dit klinkt wat vaag, maar vraag gerust als je meer wil weten. Wat er dus ondertussen gebeurt is dat ik me open begin te stellen voor anderen en wel duidelijk heb wat ik wil, nodig heb en verdien. Maar dat niet alleen; ik begrijp ook steeds een stukje beter wat nodig is om dat naar me toe te halen in de toekomst. Dit alles is niet mogelijk wanneer ik al niet eens zelf beschikbaar ben voor mezelf. Kortom; work in progress. Pijnlijk, maar minstens zo waardevol en mooi.
@justme1974, dat klinkt als een mooi en bij vlagen confronterend proces. Maar, droom jij dan bewust? Onthoud je wat er 's nachts in jouw dromen gebeurt? Ik vind het echt mega interessant. En mooi dat je hierdoor ook ruimte ervaart om open te staan voor anderen. Jij vroeg of ik in dezelfde situatie zit. Er zijn wel raakvlakken, maar ook dingen die anders zijn. Ik heb contact met een man die niet 100% beschikbaar is.