Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    399
    413
    63
    Ik heb een geweldige valentijnsdag gehad :D
    We kunnen zo veel lachen met elkaar en hebben hele fijne gesprekken.
    Hij probeert mij wat van zijn taal te leren en ik leer hem tegelijkertijd Nederlands.
    Het hotel was echt heel fijn.
    Behalve het zwembad, het water was koud :o:
    We moesten vanochtend eigenlijk om 11 uur uit checken maar hij had toen ik nog lag te slapen naar beneden gebeld om te vragen of het ook om 13:00 uur kon.
    Dus we hebben lekker relaxt gedaan vanmorgen.
    Vanavond komt ie na mijn avonddienst naar mij toe :)

Zoe123, Lill, Bezige bij en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.167
    6.854
    113
    Vrouw
    Zeker ❤️ had een verrassing gepland voor vriendlief. En hoewel hij heel nieuwsgierig was heb ik het voor me kunnen houden en heeft hij niet lopen vissen.
    Zijn vrijdagmiddag rond 1u vertrokken richting ons hotel in Oegstgeest, daarna even omgekleed en lekker gegeten en daarna bij Soldaat van Oranje geweest (was pas mijn 6e keer ofzo :|:oops:) hij vond het helemaal geweldig.
    Daarna heerlijk daar geslapen. De dag erna nog even op t strand geweest voor wat zeelucht snuiven ❤️
    En eenmaal thuis snel naar stal voor mn les en hebben we 's avonds nog een feestje gehad bij mn ex. Al met al een heerlijk weekend gehad :D:D
    Heb van hem 2 boeken gekregen die ik heel graag wilde hebben, en een superlief kaartje. Wil deze man nooit meer kwijt ❤️

Bezige bij, Beertje8, Mim89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.124
    3.012
    113
    Nederland
    Fijn dat jullie een fijne valentijn hebben gehad dames! Heerlijk. Ik kreeg van mn ex een doosje valentijn bonbons, de schat:D

Hier gaat het verder even niet oke. Gezeur met het werk. Manager vond het niet kunnen dat ze me zo lang niet had gesproken, vind dat ik te traag herstel, dat ik zei te kunnen afstuderen in feb maar coördinator had dit onmogelijk geacht en dat ze 2 verhalen hoort vind ze not done. en ik moet nu een gesprek plannen met manager, begeleider, regie verpleegkundige en opleidings coördinator hoe nu verder. Als ik mei zou afstuderen mag ik blijven en zo niet neemt het gesprek een andere wending..
    Kwam erop neer dat ze vond dat ik halfgebakken bezig ben qua school en herstel en als ik zo doorga het eind vh jaar niet betert en ze vanaf nu zelf de beslissingen gaat maken en ze dit niet langer op deze manier wil doen.

Lekker de druk opvoeren.. terwijl arbo zegt rustig aan doen.. ben er zo klaar mee baho_O voel me ook heel naar sinds het gesprek. Gister nog flink gehuild en twijfel om manager te mailen dat ik me naar voel nav ons telefoongesprek.

4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.905
    8.222
    113
    Vrouw
    @brownielover he wat vervelend! Maar volgens mij heeft jouw manager het advies van de arbo op te volgen. Dus kan ze wel zeggen dat ze het nu op 'haar manier' wil doen maar zo werkt dat niet.

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.124
    3.012
    113
    Nederland
    Nouja ik heb dus de arbo gebeld want ik was in alle staten.. en die zei als jouw draagkracht niet meer is is dat niet zo. Maar jouw manager mag wel dingen bepalen zolang ze het goed kan beargumenteren. Ik vind het gewoon vervelend dat er nu word gedaan alsof ik heb gelogen over het halen van diploma voor februari, de kantjes er vanaf loop nu en dat ik in hun optiek niet snel genoeg ga. Ik ben niet in een maand uitgevallen en ook niet opgelapt. :| ik snap best dat ze denken die zit sinds november deels thuis en ze moet nog steeds 'evenveel' examens. Maar volgens mij vergeten ze ook dat ik in die periode 3x gezakt ben :o:
    Zei ze ook nog... ja iemand die 2x gezakt is voor examen Y hebben ze nog nooit meegemaakt op school.. bedankt he. Doet mijn faalangst/zelfvertrouwen echt ten goede:rolleyes:

Sorry. Moest echt even dit van me afgooien want ik ben zwaar gefrustreerd

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.817
    2.000
    113
    Brownielover, wat balen dat het niet loopt. Maar.... lukt het he om boven de chaos,te gaan hangen, orde te scheppen en te overzien? Hoe erg is het om in mei af te studeren? Wat levert situatie 1 je op en wat als je situatie 2 volgt? Natuurlijk vraagt het om meer context, maar je bent dichtbij, het zou zo jammer zijn als...

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.124
    3.012
    113
    Nederland
    Nja het moet vanuit het werk ook mogen.
    Stel ik zak in april weer.. dan is het volgende examen pas in juni of juli. Dus dat zou betekenen einde opleiding. Ik weet niet of ik orde kan scheppen in de chaos want ze zeggen ook als vpk laten we je alleen slagen als je goed functioneert en dat doe je nu niet 100% anders zat je niet in de ziektewet..

8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.905
    8.222
    113
    Vrouw
    @brownielover snap heel goed dat je heel gefrustreerd bent. Zou ik ook zijn. Helpt ook niet mee als ze zulke dingen zeggen als je al niet lekker in je vel zit.

brownielover vindt dit leuk.
  9. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.527
    1.001
    113
    Hier
    @brownielover wat een nare situatie. Meerstresskan je juist nu niet gebruiken.

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.167
    6.854
    113
    Vrouw
    @Knalrood hoe vond je de motorbeurs? Nog wat gescoord?

11. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    399
    413
    63
    fantastisch! :D
    Ik heb een helm gescoord.
    Hoe vond jij het?

12. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    399
    413
    63
    @pardoes hoe is het met jou?

Ik ben donderdag naar hem gegaan.
    Hij had gevraagd of ik mee wilde uiteten omdat zijn zusje jarig was.
    Dat was heel gezellig.
    Haar vriend was ook mee en die is ook Nederlands..
    Dus je hoorde aan tafel 3 verschillende talen :p
    Vrijdag was ik daar alleen (hij moest werken) en ben ik even daar de stad in gegaan.
    ‘s avonds zijn we naar mijn huis gegaan en hij is gebleven tot zondagochtend.
    Het was echt zo fijn :D

brownielover, Lill, Mim89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.167
    6.854
    113
    Vrouw
    Ja superleuk, we waren er rond 10 uur en gingen uiteindelijk rond half 7 weer richting huis. Wij hebben allebei ook een helm gescoord (beetje aso want mijn andere helm is nog geen jaar oud.. ) allebei een nieuwe jas (ik had in 1e instantie de motorkleding van mijn vriend zijn ex overgenomen omdat ik toch alleen maar achterop zat, maar dat was allebei een beetje aan de grote kant) hoewel ik mijn jas apart heb besteld omdat de kleur die ik wilde niet meer in mijn maat was helaas. Mijn vriend nog nieuwe schoenen en ik nog een rugbeschermer voor in mijn zomerjas.
    Was maar goed dat we niet op de motor zijn gegaan, hadden we niet mee gekregen naar huis hahaha...

Heb je je toekomstige motor al uitgezocht?

Bezige bij en brownielover vinden dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.167
    6.854
    113
    Vrouw
    Dit klinkt echt heel fijn, volgens mij heb jij wel kriebels..

15. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    399
    413
    63
    oh jullie hebben goed gescoord! :D

zeker, het word een Kawasaki z750!

16. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    399
    413
    63
    die heb ik zeker :D

Mim89 en Lill vinden dit leuk.
  17. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.527
    1.001
    113
    Hier
    @Knalrood wat fijn dat je al wat mensen van zijn kant ontmoet hebt. Klinkt leuk en gezellig bij jullie.

Wij zijn lekker 2 nachtjes naar texel geweest met zijn vieren.
    Ging super goed. Zo fijn dat hij dan ook mee helpt, zodat ik ff met mijn puberdochter van de glijbaan kan en hij blijft dan bij mijn zoontje en die wil altijd de bodem voelen in het zwembad. Zoontje had bandjes en een zwemvest aan. Kom ik terug. Kijk hij kan zwemmen..... durfde mijn zoontje opeens los. Hij had hem gewoon het water in gegooid:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    En zoontje was ook helemaal trots dat hij het nu durfde.

Zaten in een restaurant met speelgelegenheid, komt het eten eraan, dus ik wil de kids ophalen, zegt die blijf lekker zitten, ik haal ze wel ff.

Ook nog ff gelasergamed met dochter. Dus die is ook helemaal blij. Want ik kan haar meer aandacht geven, want anders eist de kleine man meestal alle aandacht op.

Had het s avonds wel ff zwaar. Want ik realiseerde mij hoe fijn het is om het niet alleen te doen. Zelfs in relaties was ik altijd de gene die voor de kindjes zorgt en als dat dan ff uit handen word genomen. En dat voelt nog goed ook. Pppfff.

Met mijn ex zat ik er op een gegeven moment helemaal doorheen en toen zei die. Anders ga je ff lekker naar een hotel............... met zoontje toen 1 jaar:mad:.

Ik zit nog steeds te broeden op een plan om naar Schotland te gaan en dan zegt hij ook. Gewoon doen. Ik let hier wel op.

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.167
    6.854
    113
    Vrouw
    Oh nice. (ik moest hem ff googlen haha) Ik ben wel gek op de hornetjes van honda.
    Heb nu een (oude) cb500 met mijn vriend opgelapt om eerst eens beetje te wennen, en ben op de beurs wel verliefd geworden op 2 andere motoren die nu een beetje in opkomst zijn. Maar goed, die zijn 6000 minimaal nieuw en nog weinig tweedehands te vinden dus nog niet echt een optie nu haha.

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.167
    6.854
    113
    Vrouw
    Fijn he zo'n man. Lekker van genieten

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.602
    1.356
    113
    @vlindermoeder, klinkt heerlijk zeg zoals het loopt, lekker van genieten.

@Bezigebij, wat een geslaagde valentijnsdag, hoe sta jij er nu zelf in? Omdat je nog wat twijfels had.

@Knalrood, dat klinkt super zeg, wat fijn hoe het loopt.

@brownielover, oei lastig van je werk en opleiding zeg, dat geeft stress. Wel lief van je ex.

@Lill, wat heerlijk genieten samen, was er nogveel verschil met de oude voorstelling?

@hier, terug van vakantie, het liep allemaal bij vlagen mega tegen, kind dat ziek werd en dus dwars, boottocht waarbij bijna iedereen aan boord zeeziek werd, geannuleerde vlucht en alternatief dat aan werd geboden betekende een week langer blijven :eek:, transfer naar vlucht die niet op kwam dagen, treinen die uitvielen dus veel extra reistijd, dag korter vakantie door de vlucht wijziging. Dus ergens zat alles tegen en toch zonder kleerscheuren terug gekomen samen en het goed op kunnen pakken allemaal samen, we zijn een goed team ❤️

cosdy en Lill vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina