@brownielover, blij dat je het snapt en wat meer ziet wat wij bedoelen, kap het contact gewoon helemaal af want dit is net goed, hij zit je gewoon weer binnen te hengelen. Dit is niet een gezonde situatie. @vlindermoeder, die zagen we allemaal al aankomen, jij hebt gewoon wat meer tijd nodig, maak je niet te druk, ga niet stressen om dingen die nog niet aan de orde zijn maar probeert te genieten van het hier en nu! Het is nu leuk en gezellig, jullie zitten in een heerlijke flow met elkaar en probeer daar gewoon van te genieten en niet nu ineens doemscenario's te gaan bedenken want dan ga je (onbewust) de boel saboteren om straks te zeggen zie ik wist het wel! Dus geniet gewoon. @Lill, ooh dat snap ik volledig, dat lijkt mij echt dood eng, het waaide ook mega hard en er was ook code afgegeven, geen omstandigheden waarin je normaal zou gaan rijden, hopelijk volgende keer beter. @Knalrood, wat baken van je theorie, hopelijk volgende keer beter! En super fijn dat er zoveel begrip is voor je situatie, gelukkig binnenkort iets meer vrijetijd voor jou. @hier, wederom een heerlijk weekend gehad, hij kwam donderdagavond vanuit werk al deze kant op, en is vanavond weer weg gegaan samen geklust in huis, echt zoveel werk verzet. Verjaardag van zoon alvast gevierd, en nu komt hij al snel weer deze kant op. Hebben het echt nog altijd super leuk samen. Zaten samen ergens pancakes te eten en zaten een paar van die leeghoofdige huppeltrutjes naast onsm jullie hebben vast beeld, en dan ooh en aks je een boy tegenkomt die... en bladiebla, liepen we weg zegt hij soms is het goed om naast zulke mensen te zitten want dan waardeer je weer veel meer wat wij samen hebben en hoe leuk jij bent, echt zo schattig. En hij staat zo klaar voor alles en helpt met van alles even mee, ik geniet nog vol op. Dit weekend stond er op mijn thee, wat heeft je verwachtingen overtroffen, en hij zegt zonder twijfel, onze vakantie, het was heerlijk samen. En hij is niet van de politiek correcte dingen zeggen, dus het feit dat hij dat zegt is echt gemeend en omdat hij het zo voelt, dus nog altijd heel gelukkig met hem.
@pardoes zo fijn om te lezen dat het nog zo goed gaat en jullie zo genieten samen! Echt een man uit duizenden als ik je verhalen telkens lees. Ik heb hem niet meer gesproken. Het gekke is ook ik heb nu al 3 dagen niet gehuild sinds de afgelopen weken en voel me langzaam aan weer een stuk beter. Misschien zat het grootste deel wel in die relatie
@pardoes wat hebben jullie het toch heerlijk. Haha het saboteren. Uuuhhh ja herkenbaar. Maar daar trap hij niet in. Goede tip om in het moment te leven. Nu is het leuk. En hoe het over 10 jaar is weten we niet. . Ik ben wel iemand die snel beren op de weg ziet
Oke te voorbarig. Vandaag voel ik me weer lekker ellendig. Ik denk alleen maar hoe heb ik zo blind kunnen zijn ondanks dat de signalen er waren. Ook vanuit jullie. Ik wilde het zo graag dat ik m'n eigen grenzen compleet voorbij ben gegaan in wat ik waard ben. Maar een goede en wijze les.. ik weet nu in elk geval wat ik wel en niet wil. Geen man meer die na maanden mij nog niet als prioriteit ziet. Die alles bij mij weerlegt in het gebrek aan uiten van mijn gevoel terwijl die dat zelf ook zeer zeker niet deed. Kan er gewoon een beetje boos van worden maargoed dat helpt ook niet. Volgende week her examen dus volle focus daarop de komende week.
Pff, ja kan ik me voorstellen inderdaad. Gelukkig hebben ze hier verschillende terreinen in de buurt. Nooit groepen groter dan 4 trouwens. Hoewel... das niet waar, toen ik AVB afreed waren we ook met 6. Gelukkig mocht ik als eerste haha
Is toch ook logisch. Gaat met ups en downs. Ik zag dat laatst in 1 of andere film, dat er gezegd werd: het komt in golven. Geloof dat dat voor iedereen zo gaat. Soms zijn ze hoog en overspoelen ze je. En soms is het eb en lijken ze ver weg. @pardoes wat heerlijk weer. Ergens ben ik wel een beetje jaloers hoor. Dan merk ik wel dat wij die fase helemaal uit zijn. En dat maakt het niet minder fijn. Maar voelt gewoon anders. Nog steeds heel happy met hem hoor, wil hem voor geen goud ter wereld meer kwijt. Maar je kent elkaar inmiddels gewoon van binnen en buiten. @hier gaat het goed. Komend weekend lekker weekendje weg samen. Naar concert van the Script en daarna nachtje hotel om alvast ons 2 jaar samenzijn te vieren
Oh wat leuk the script! En lekker even een weekendje weg samen, heerlijk. Belangrijk om zulke dingen te blijven ondernemen, wat jij zegt het word zo snel 'gewoon'.
Zeker, heb nu het gevoel dat we een beetje 'vast' zitten. We zouden beiden heel graag de volgende stap zetten en de boel gaan samenvoegen (wel grappig, zijn oudste begon daar kennelijk van het weekend tegen hem over. Dat ie het leuk zou vinden als ik er altijd zou zijn. Ook als dat betekend dat mijn zoontje er ook altijd is, en de katten ook) Maar goed daar is de situatie gewoon niet naar op dit moment. Dus het is even afwachten.
@Lill, die volgende stap komt snel genoeg. En ik snap wel wat je zegt hoor, hier voelt het ook veel normaler en vanzelfsprekender aan dan de eerste maanden, we kunnen nog altijd niet wachten om elkaar weer te zien maar het is niet meer altijd samen wat doen, soms gewoon stil naast elkaar zitten en samen genieten van compleet niks. Dat was de eeste maanden ondenkbaar. @brownielover, soms hoort een mindere dag erbij, je kunt niet elke dag een 6 gooien dus morgen weer een betere dag. Maar dat je je nu beter voelt dan de afgelopen periode zegt al veel en wees niet te streng voor jezelf hoor, het is een leerproces waarvan je zo ineens denkt hoe heb ik dit nu niet kunnen zien, dat zegt helaas niet dat het de volgende keer direct goed gaat maar wel dat je dan waarschijnlijk de signalen eerder oppakt en denkt wacht even hier knaagt iets dit moet ik even van een afstand bekijken. En vergeet niet dat het voor een ander veel makkelijker praten/zien is want wij hebben er geen gevoelens bij, dat maakt onze blik anders. @Mim89, heb jij al een datum? @vlindermoeder, ik ben trouwens wel jaloers dat je naar moulinrouge gaat, die lijkt mij super leuk. Veel plezier met al je geplande dates, jullie zien elkaar in ieder geval regelmatig. En hij staat niet toe dat je saboteert is niet de juiste insteek, jij moet zelf voorkomen dat je de boel saboteert en dat betekend ook dat je zelf soms iets anders moet reageren dan gewend. Maar dat komt samen vast goed, en ik vind het leuk om te lezen dat je toch kriebels krijgt,
Mja, het is ook niet dat we morgen de boel bij elkaar willen gooien hoor, zo is het ook niet. Maar het continu geschipper tussen 2 huizen, wanneer is wie waar. Het zal echt wel gezeur zijn hoor, gezien we 10 minuten van elkaar vandaan wonen. Maar soms voelt het alsof ik alleen maar aan het leuren ben met alles. 2 huizen schoon te houden, 2 huishoudens te draaien, alle lasten dubbel (al zal er financieel ook wel wat nadeel aan zitten als het samengaat). En ik denk vooral het niet weten wanneer het wel gaat gebeuren, als je weet: nou over een jaar. Dan heb je gewoon iets om naar uit te kijken. Maar het kan nog een jaar duren, maar ook nog 5. Ik weet heus wel dat we hier goed aan doen, en al zou het kunnen dan hebben we ook eerst nog 1 en ander met de kinderen te bespreken, en met elkaar. Geduld is soms niet mijn sterkste kant hahaha.
@Lill ja ik snap de behoefte om alles lekker samen te voegen. Maarcgeen haast joh. En 10 min afstand is goed te doen. @brownielover het is ff een kut fase waar je nu doorheen gaat. Good days shall pass an bad days shall pass. @pardoes ja daar heb je helemaal gelijk in, maar het is fijn dat als ik de bocht uitvlieg hij rustig blijft. Vandaag was hij er ook 's ochtends. Vertelde hem dat nu er gevoel komt ik soms wat onzeker word en hij zei dat helemaal te begrijpen, mar dat ik mij nergens zorgen over hoef te maken. Die bevestiging is wel fijn. Ja moulin rouge die stond al zo lang op mijn lijstje. Kijk er ook echt naar uit.
@Lill, die snap ik volledig inderdaad, al zou je weten het duurt nog 2 jaar, weten waar je staat en aan toe bent is altijd prettig. @vlindermoeder, alleen maar fijn dat je zulke dingen kunt bespreken, want dat voorkomst vaak dat je uit de bocht vliegt. Klinkt als een goede man.
@pardoes nee nog niet. Toen ik vorige week een berichtje stuurde waren ze bezig met de planning voor Januari. Ik stond op de lijst en zou bericht krijgen.
Wat zijn jullie plannen eigenlijk met de feestdagen? @vlindermoeder klinkt fijn hoor die man en dat je dat soort dingen kunt bespreken. Lekker gaan met de flow @Lill ja snap ik wel, zou ik in zo'n positie ook graag willen weten. Ook al is 10 minuten prima te doen je wilt toch een keer verder denken, kijken en een beetje weten hoe en wat. Jullie hebben het er wel eens over gehad toch? Hier heb ik nu alles verwijderd. Nummer, chatgesprek. Alleen de foto's nog.. dat vind ik nog wel wat lastig. Maar ik heb verder wel vrede met de situatie zo. Ik was voor afleiding heel even weer op een datingsite gestrand. Zie ik daar een vader van het schoolplein. Die stuurde een bericht. Dus daar heb ik nu app contact mee oh ik voel me zo slecht soms
@brownielover Zaterdag doen we surprise. Kerstavond is traditie altijd bij mijn moeder thuis met cadeautjes. Eerste Kerstdag uit eten. Tweede Kerstdag denk ik heel de dag in pyjama Kerstfilms kijken En jij?
Oh dat klinkt echt heel leuk en gezellig!! Ik ben voor het eerst zonder de kinderen en ik moet werken.... ik heb er dus de ballen geen zin in. 1e Kerstdag na werk vier ik het met vriendinnen maar voor de rest ben ik alleen buiten het werk om. Sinterklaas vieren we wel samen (ex en ik) en oud en nieuw zijn ze bij mij (kids) en gaan we naar vrienden van mij. M'n beste vriendin is ook gescheiden die is er ook met haar ex, we waren onderling met z'n 4en bevriend maargoed mijn ex wilde het liever anders invullen dus ons vaste vriendengroepje viert het nu zonder hem erbij.
Ja zeker. We weten ook hoe we er in staan, maar het is gewoon afwachten tot de goede omstandigheden. Zijn kinderen hadden het er kennelijk vanmorgen ook weer over. Die zien het helemaal zitten Ach app contact ter afleiding is niks mis mee toch? Edit: oh ja uh feestdagen. 1e kerstdag heeft hij de kids niet en brengen we door met mijn moeder. 2e kerstdag met schoonfamilie en zijn kids. Oudjaarsdag zijn zijn kids ook bij ons dus de hele dag lekker oliebollen bakken, is altijd zoete inval bij hem