Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.552
    1.297
    113
    Dat snap ik wel, maar je ziet nu heel duidelijk dat telkens als jij dan een stal terug doet hij ineens alles zegt wat je graag wilde horen. Kijk met vakantieboeken bijvoorbeeld, toen jij zei dan niet, was het ineens ooh ik ga wel boeken want ik wil wel met je mee en eigenlijk alles wat jij graag wilde horen. Nu zat je al tijden in twijfel of hij de kinderen zou accepteren en of hij wel om je geeft, je zet er een punt achter spontaan houd hij van je en zijn de kinderen geen probleem, en zo zijn er meer voorbeelden, en ook dat is aantrekken afstoten, als jij weg lijkt te gaan dan zegt hij even wat jij wikt horen en als je dan erin verder gaat dan neemt hij weer afstand en laat je weer bungelen, en daar komt je onzekerheid ook vandaan, want dan denk je ja maar hij is niet altijd zo, want laatst zei hij... deed hij... dus hij zal wel niet lekker in zijn vel zitten, of ik zal wel teveel hebben gevraagd, wat verkeerd hebben gezegd en hup zit jij in je onzekerheid, en dit is echt puur gaslighting wat hij doet... constant dat spelletje spelen. En ik snap dat je dat niet ziet als je met je gevoel erbij ziet, maar van afstand kon ik al voorspellen dat hij nu al die dingen ging zeggen.

Maar hoe voel je je nu?

Lill, NiVa0230, cosdy en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.045
    2.947
    113
    Nederland
    Oke nu met je uitleg snap en zie ik het inderdaad beter..
    Ben sinds gister weer in contact met hem. Maar na jouw bericht nu herken ik wel meer punten.

Hij meet met twee maatstaven, erkent zijn aandeel deels maar net niet volledig. Legt veel bij mij neer. We waren lekker aan het vingerwijzen ik zei dit schiet niet op en dat je alles bij mij neer lijkt te leggen is echt niet fair.

Hij vind dat we te verschillend zijn (hij go with the flow, ik wil structuur en duidelijkheid). Wat ook zo is. Vraagt zich af of we elkaar daarin tegemoet kunnen komen. Vond ook dat ik hem niet accepteerde voor wie hij was, werd ik boos over en daar ging ie niet meer op in. Enerzijds zegt ie ik wil niet dat 1 van ons zich volledig aanpast tegelijkertijd wil die niks opgelegd hebben of zich aanpassen lijkt het.

Zegt vriendschap te willen wat ik dus niet wil, en dat ik niet streng moet zijn voor mezelf aangezien ik hem wel mis om dingen te delen. Dat ie me het beste gunt en het graag anders had gezien. Ik zei je hebt ook barre weinig laten zien in wat ik voor je betekend heb of nu ook dat je zegt ik vecht voor je. Erkent ie deels maar legt het ook bij externe factoren. Ik heb maar gezegd dat we allebei maar even goed tijd en ruimte moeten nemen om te kijken of we nog met elkaar in gesprek willen. Emotioneel gezien wilde ik dat wel maar als ik het gesprek analyseer denk ik niet dat ik hier gelukkig van ga worden.

Dus hoe voel ik me.. verward. Maar ben er wel iets rustiger onder. Enerzijds zegt ie dit en andsrzijds weer dat. Precies wat jij/jullie aangeven.

En ik baallll dat ik mijn examen op school gister als enige niet heb gehaald dus ik moet herkansen, staat mn hoofd totaal niet naar.:rolleyes:

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.092
    6.810
    113
    Vrouw
    Ik zou het contact echt afkappen als ik eerlijk ben, ik denk echt dat hij je zo langzaam weer naar binnen kan trekken.
    Sorry als ik dit nu even heel rechtoe rechtaan en keihard zeg.

YaelStone vindt dit leuk.
  4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.045
    2.947
    113
    Nederland
    Mag je zeggen hoor waardeer ik alleen maar.
    Zei mijn healer vandaag ook dat ik dicht bij mezelf moet blijven

Lill vindt dit leuk.
  5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.452
    919
    113
    Hier
    Precies dit. Eerst zelf sterk worden en weten wat je wil. Anders blijft dit.

Lill en brownielover vinden dit leuk.
  6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.763
    8.086
    113
    Vrouw
    @brownielover eens met Lill en vlindermoeder. Hij weet precies wat ie moet zeggen en doen om jou terug te trekken. Denk eerst aan jezelf. Mijn moeder zegt altijd: je kan niet van iemand anders houden als je niet van jezelf houdt.

brownielover en Lill vinden dit leuk.
  7. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.452
    919
    113
    Hier
    Mim89 en brownielover vinden dit leuk.
  8. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.279
    4.326
    113
    Vrouw
    Een hele harde, maar voor sommige mannen wel de waarheid (al zullen ze dit zo nooit zeggen of ze doen het 'ongebewust').

En heel eerlijk, ik heb ook wel een tijd gedate omdat ik me verveelde en het was leuke afleiding. Zei ik dit tegen die mannen? Nee.
    Heel gemeen, het was afleiding van m'n eigen ellende zie ik achteraf.
    Echt toxic behavior.

brownielover vindt dit leuk.
  9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.763
    8.086
    113
    Vrouw
    Spoetnik vindt dit leuk.
  10. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.452
    919
    113
    Hier
    Mim89 vindt dit leuk.
  11. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.279
    4.326
    113
    Vrouw
  12. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.452
    919
    113
    Hier
    @hier hhhmm ik vind het best wel spannend worden hier. Ik merk dat er gevoel komt. Ik wil hem graag zien, hij stuurt echt super lieve appjes. Is lekker constant. Kampioen knuffelen.
    Maar ja als er geen gevoel is, dan is het makkelijk. Maar voel nu wel dat ik soms het gevoel heb, hoe hoger je vliegt hoe harder je valt. Soms voelt het te goed om waar te zijn. En toch ook wel bang dat als ik mij overgeef aan het gevoel dat ik straks weer met een gebroken hart zit.
    Hij pusht gelukkig niet. En als die iets doet wat niet goed voelt en ik zeg het, dan word er goed gereageerd. Dus vanuit hem echt geen reden om mij zorgen te maken. Maar ik denk dat ik inderdaad een beetje te veel toxic mannen heb gehad om te geloven dat dit echt en goed is.

Maandagochtend en woensdagochtend komt die even langs voor een kop thee/wandeling. Hij kan makkelijk ff een uurtje weg bij zijn werk. En zaterdag gaan we samen naar moulin rouge. Ik zou met mijn moeder gaan, maar mijn moeder heeft van de week een oogoperatie dus die kan niet mee. Zien elkaar dus ook al lekker regelmatig.

NiVa0230 en brownielover vinden dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.092
    6.810
    113
    Vrouw
    Hahaha ik zat hier op te wachten hahaha. Bekend verhaal. En ik heb makkelijk lullen maar probeer het los te laten. Te genieten van het proces en gewoon te kijken waar het naartoe gaat.

brownielover en vlindermoeder vinden dit leuk.
  14. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    326
    274
    63
    go with the flow ;)
    Het klinkt alsof je een goeie man bent tegen gekomen.
    Maar ik begrijp jouw gevoel heel goed.

S reageerde heel begripvol op mijn appje.
    Ik heb daar echt respect voor hoor.. hij heeft geen kinderen en kan doen en laten wat ie wilt, maar heeft alle begrip voor mijn situatie met de kinderen.
    Dat kan ik van veel single mannen zonder kinderen niet zeggen.
    Die zijn er dan al gauw klaar mee.
    Aangezien ik woensdagavond de kinderen niet heb en donderdag vrij ben hebben we woensdagavond afgesproken.

Op het gebied van serieus daten heb ik geen updates hoor. Op dit moment geen gesprekken met andere mannen oid.
    En ik moet ook wel zeggen dat ik het ff prima vind zo.
    Ben druk met school, werk, kinderen en mijn motorrijlessen, theorie-examen enz.
    Vorige week ben ik gezakt voor mijn theorie.. zo balen.
    Ik zat daar en wist helemaal niks meer :o: totale black out.
    Mijn broertje was echt verbaasd dat ik gezakt was aangezien ik echt goed geleerd had en voor alle proef examens dik geslaagd was.
    Aankomende week moet ik opnieuw.. Hopelijk gaat het dan een stuk beter :rolleyes:

brownielover vindt dit leuk.
  15. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.452
    919
    113
    Hier
    Dan is het toch fijn dat het zo kan met s! Als hert zo werkt voor jullie en iedereen is te vrede.

16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.763
    8.086
    113
    Vrouw
    @vlindermoeder klinkt idd alsof je heel erg moet wennen omdat je toxic mannen gewend bent. Go with the flow, denk niet te ver vooruit en zie hoe het loopt. En geniet er vooral van!

vlindermoeder vindt dit leuk.
  17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.092
    6.810
    113
    Vrouw
    Oh wat kut zeg. Hoeveel had je fout?
    Ik maakte mijn proefexamens ook steeds met 1 of 2 fout. Supergoed geleerd. En mn theorie ook kantje boord gehaald. De vragem waren ineens heel anders of maakten me aan het twijfelen.
    Ik heb 11 dec examen AVD. Maar vorige week voor t eerst op de snelweg gereden in de volle regen. Wat een hel. Vizier onder de druppels. Bril onder de druppeld. Wegdek nat. Vond het echt niet leuk en doodeng to be honest. Ben helemaal niet bang aangelegd en ook op de motor niet, maar had echt het gevoel dat ik dat nog niet kon en t nu maar gewoon moest doen. Beetje in t diepe gegooid. En dan onder beroerde omstandigheden. Zie nu ook best wel ff op tegen mn volgende les en doe schietgebedjes dat het droog is tijdens mn examen. Of iig niet zo nat als woensdag.

18. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    326
    274
    63
    14:o:
    oh das wel heel spannend!
    ik denk dat de eerste keer snelweg al spannend genoeg is en als het dan ook nog kutweer is maakt het nog spannender.
    11 december das al snel! Hoeveel lessen heb je nog?
    Ik moet 7 januari voor AVB in Amsterdam :eek:
    Dat is vanaf hier ruim een uur rijden :rolleyes:

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.092
    6.810
    113
    Vrouw
    Pfoe das beroerd. Waarom daar helemaal?
    Ik heb mn AVB in augustus al gehaald dus ook al best een tijd niet gereden.

Uhm had 2 weken terug weer mn 1e les. Duurt 2u en 15min en is officieel 3 lesuren van 3 kwartier.
    Vorige week weer zelfde.
    Dinsdagochtend heb ik weer een blok van 3 lesuren en vrijdagmiddag weer.
    En dan volgende week woensdag examen. Met nog 1 blokje les ervoor, mgoed die tijd is ook nodig om naar t cbr te komen enzo.

20. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    326
    274
    63
    daar is het grootste AVB terrein. En daar was toevallig plek voor een groep.
    Ik ga met meerdere mensen vanuit de rijschool.. 7 geloof ik.
    Ik baal wel hoor dat het helemaal daar is.. en ook nog om 15:50 :rolleyes:

Ooh dan heb je inderdaad nog wel een paar lessen.
    Hopelijk is het genoeg en slaag je in 1x dan ben je er vanaf ;)

Deel Deze Pagina