Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.603
    7.954
    113
    Vrouw
    Hier niks bijzonders. Had eergisteren weer een keer tinder geïnstalleerd. 2 matches die ook meteen weer de match unmatchte. En tijdens het scrollen dacht ik ik heb hier eigenlijk ook helemaal geen zin in in weer dat hoi hoe is het, wat zoek je hier etc. Dus na een uur profiel weer verwijderd.

Juffrouwminoes vindt dit leuk.
  2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.365
    835
    113
    Hier
    https://vm.tiktok.com/ZIJWhcEj8/

Bezige bij, brownielover en Mim89 vinden dit leuk.
  3. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.365
    835
    113
    Hier
    Good for you girl.

4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.603
    7.954
    113
    Vrouw
    brownielover vindt dit leuk.
  5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    7.964
    2.896
    113
    Nederland
    Wat is het rustig hier. Alles oké met iedereen?

Ik ga vanavond naar een spiritueel healer ben heel benieuwd hoe dat is.. en ik zit sinds vandaag deels in de ziektewet. Ik kon niet meer, huilen op het werk bij m'n manager. o_O Ik hoop dat het minder werken me wat ademruimte geeft pff

Juffrouwminoes vindt dit leuk.
  6. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    277
    248
    43
    Okeeeeee ik krijg net een bericht op happn.
    Lees dit:
    Condoom delen? Ik de binnenkant, jij de buitenkant?

:o::roflmao: Whuttt?

pardoes vindt dit leuk.
  7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    7.964
    2.896
    113
    Nederland
    Hahaha nieeeet
    Wat erg

8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.603
    7.954
    113
    Vrouw
    Omg :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.603
    7.954
    113
    Vrouw
    Hopelijk helpt het en kun je even bijkomen ❤️

brownielover vindt dit leuk.
  10. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    277
    248
    43
    ja echt :roflmao:
    IMG_0565.jpeg

Lieve3, pardoes en brownielover vinden dit leuk.
  11. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.365
    835
    113
    Hier
    Wat denken zulke mannen!!!!!

@brownielover hopelijk gaat het je helpen meid. Ff wat rust zou fijn zijn. Hoe is het met je lover?

@hier ik kreeg van de week weer een berichtje van die gozer die toch iets meer wou dan ik. Hij begon met sorry bla bla nog voordat ik reageerde schreef hij ook nog snap niet dat je er zo zwaar aan tilt. Pppfff heb hem het beste gewenst en toen bleef hij door gaan, dus die is maar geblokkeerd.

Met een andere jongen nu aan het date.... hij doet goed zijn best, maar ik voel het niet, dat ook aangegeven, maar het leek niet echt door te dringen. Dus toen ff duidelijk en boos gezegd, dat hij niet moet pushen.
    Krijg ik vanmiddag een grote bos rozen bezorgd met sorry.

Woensdag gaan we wandelen en nog ff praten, want via de app is niet handig.

Vind het leuk om dingen samen te ondernemen, maar ik voel mij niet tot hem aangetrokken, ondanks dat hij best knap is.

Wel een terugkerend thema aan het worden. Ik friendzone ze, maar hun hopen toch op meer....

16 nov date met mijn ex, gelukkig is die tevrede in de friendzone:roflmao::roflmao:. We gaan naar het delamar theater, naar ' bij ons in de jordaan.'

12. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.777
    1.959
    113
    Daar ben ik ook weer even met een update:

De onmogelijk-man (die in een huwelijk) heeft al twee weken gezwegen. Prima. Al voel ik wel wat wrok als in; daar komt hij maar mooi makkelijk mee weg. Geen verantwoordelijkheid genomen voor zijn aandeel in het geheel. Af en toe bekruipt mij het gevoel dat ik zelf zijn vrouw maar in moet lichten, maar daarna denk ik weer; wat levert het mij dan op? Behalve dat hij dan ook met de billen bloot moet. Ik kan slecht tegen onrechtvaardigheid enzo en het kan me mateloos storen dat iemand zijn verantwoording niet pakt. Maar na tien keer zuchten ebt het weg en weet ik ook wel dat ik er geen zak mee opschiet en dat zo'n man niet mijn man gaat zijn.

Daten; nou maar even niet geloof ik. Ik ben op en af ongesteld op moment. Lang leve de overgang. Natuurlijk kun je daten als je een menstruatie hebt, maar ik voel me een soort opgezwollen object en niets zit lekker. Zelfs mijn haar niet. En.. nou vooruit, op een goede tweede plek; intiem zijn gaat hem niet worden. Ook geen probleem natuurlijk. Bij de juiste maakt het niet uit en wacht je gewoon even enzo. Maar toch.. zo voelt het even niet.

En dan heb ik gelukkig nog mijn beste excuus allertijden; mijn studie. Ik denk dat ik hierna gewoon nog een master ga doen, dan ben ik nog twee jaar langer onderweg. Tegen de tijd dat ik klaar ben, kan ik met pensioen en is de overgang ook voorbij.

Gekkigheid natuurlijk. Het grote geheel is gewoon een proces waarin ik langzaam steeds meer ontdek over wie ik ben en wat ik wel en niet wel. Waarom ik doe wat ik doe als het gaat om daten. Neemt niet weg dat ik vind dat ik na 9 jaar ook wel eens mag gaan oefenen in de praktijk toch?

Hoe is het verder hier met jullie? Pardoes, jullie vakantie? Hoe was die? Brownielover, jij ging naar een spiritueel therapeut begreep ik; gaat dat samen met je reguliere therapei? Mim.. wanneer was nou jouw operatie? En iedereen die ik vergeet natuurlijk. Ik ben benieuwd.

13. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.365
    835
    113
    Hier
    @justme1974 ja zijn vrouw inlichten, wraak, voelt even goed, maar op de lange termijn heb je er niks aan.

14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.603
    7.954
    113
    Vrouw
    @justme1974 ik snap je gevoel. Ik kan ook niet tegen onrecht. Maar uiteindelijk voelt het even 'goed' maar verandert het uiteindelijk niks voor jezelf. Ik word 21 November geopereerd.

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.060
    6.780
    113
    Vrouw
    Oke, ik moet hier stiekem wel om lachen, sorry..

@vlindermoeder ach soms is het ook prima om een keer duidelijk te moeten doorpakken toch? En misschien zegt het feit dat je ze meteen friendzoned ook wel iets over hoe klaar (of niet klaar) je eigenlijk bent om te daten?

@justme1974 ik snap je gevoel wel, maar uiteindelijk schiet je er niks mee op toch? Bedoel, vaak redeneer je vanuit een: als ik zijn vrouw was zou ik dit willen weten. Maar misschien wil ze dit helemaal niet weten?
    Ik kan natuurlijk niet oordelen over wat er precies is voorgevallen, maar.. zolang het niet heel erg buiten een boekje gaat zou ik het misschien ook liever niet weten.

@hier. Vakantie was heel leuk, wel vermoeiend maar heel leuk. En we zijn weer aan de praat geraakt over gezinsuitbreiding (nee geen baby, dat kan niet meer). We hebben het al vaker gehad over 'in de toekomst als we samenwonen' dat we dan wel graag een hond zouden willen samen. En tijdens de vakantie zei mijn vriend: wat houdt ons eigenlijk nog tegen?
    Dus zijn nu wel serieus ons onderzoek aan het doen (oke, vooral ik haha, hij heeft al een hond en ik heb er nooit 1 gehad ook al weet vanuit mijn vorige werk natuurlijk wel veel ervan) en ik heb heel veel voorpret :D

brownielover, Juffrouwminoes en Mim89 vinden dit leuk.
  16. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.365
    835
    113
    Hier
    Ik ben er wel klaar voor maar ik wil nu wel echt de goede keus maken. Ik weet wat ik wel en niet nodig heb en wat ik wil. Ik heb het nu prima zo.

brownielover en Lill vinden dit leuk.
  17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.514
    1.233
    113
    Ooh het valt mee of tegen hoeveel ik bij moest lezen...

@Mim89, het gaat de goede kant op voor je operatie, nog 2 weken dus bijna.

@vlindermoeder, is dat aangetrokken voelen tot iemand bij jou niet iets dat moet groeien? Dat die aantrekkingskracht pas komt als je gevoelens/emoties voor iemand hebt? Want dat is op zich best een normaal iets, want ik weet nog dat je van debuurman ook zei dat niet te hebben en er zo ineens een omslag kwam toen er gevoelens bij kwamen kijken.

@brownielover, wat vervelend dat het even niet lekker gaat, goed dat je je deels ziek hebt gemeld soms is het zoals het is. Gaat het nog wel goed in je relatie? En ja dat minder appen hoort er bij en logisch toch ook, net als dat je niet meer uren aan 1 stuk door praat tegen elkaar maar ook rustig stil kunt zijn samen.

@Lill, klinkt al met al als een geslaagde vakantie, en wat leuk rond kijken voor een hond, heerlijk zulke stappen.

@Knalrood, hahaha wat een berichtje, echt ik zou er hartelijk om lachen, nee dank je zeggen en match verwijderen, sommige mannen....

@Juffrouwminoes, dat klinkt heftig zeg, knuffel voor jou.

@hier, ondertussen terug van vakantie, en hij is nu nog hier want al afscheid nemen wilden we nog niet, dat wordt mega afkicken maandag zeg. Hebben een heerlijke vakantie gehad, heerlijk genoten samen van het stralend mooie weer, van leuke dingen doen en elkaars gezelschap, we hadden 1dag beide even een dipje, ik merkte aan hem dat hij meer kortaf was als anders dus daar reageerde ik op door een ooh help gevoel te krijgen en toen kwam er vanuit het thuisfront iets overheen en zat ik even mijzelf in de weg, maar hij ook, dus beide een beetje kortaf, moest ik huilen was hij helemaal bezorgd, kreeg ik als je niet zegt wat dwars zit kan ik je niet helpen, ik nou en jij dan? Wat is er met jou? Als jij niks zegt kan ik jou ook niet helpen, dus beide even een leermomentje haha, verder alleen maar genoten, geen ruzie of gedoe en zelfs uiteindelijk zo goed op elkaar ingespeeld qua ritme, liep gewoon vanzelf met dingen regelen en doen. Hebben laatste 2 dagen veel gesnorkeld, en ik zag zelfs een octopus, en echt heel veel verschillende soorten vissen gezien, zo gaaf. En ook dolfijnen gezien zo dichtbij onze boot dat we ze zouden kunnen aanraken, doe je niet maar zo super gaaf.
    En heerlijk een balans tussen dingen doen en gewoon niks doen en relaxen, we hadden een huisje dus ook een paar avonden zelf gekookt en we hebben wel 1 dag gezwommen bij het zwembad :roflmao:.
    Al met al nog steeds gelukkig, en ik riep in mijn enthousiasme, ooh volgende vakantie moeten we er rekening mee houden dat we .... op het wensenlijstje zetten, en dacht daarna oeps :oops:, zijn reactie terug zeker en dit ook.... :cool:.

18. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.365
    835
    113
    Hier
    @pardoes oh dat klinkt als een heerlijke vakantie.

Ja misschien moet het nog groeien. Het is nu vooral denk ik een tempo verschil. Hij heeft ook geen kids, dus wil steeds afspreken en dingen voor mij doen. En daar krijg ik echt de kriebels van. Rustig aan. Ik vind het leuk om hem afentoe te zien, maar voor mij is 1x in de week nu prima.
    Dus we zullen zien wat het brengt.

brownielover en pardoes vinden dit leuk.
  19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    9.603
    7.954
    113
    Vrouw
    pardoes vindt dit leuk.
  20. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.347