Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.899
    1.776
    113
    Vrouw
    Jep ik dacht serieus dat hij het was maar gelukkig dus niet
     
    Mim89 en Huismuisie vinden dit leuk.
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.950
    11.508
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dit zijn allemaal wel dingen waarvan je kan denken, hmmm… als het een dingetje is oke maar dit zijn wel veel dingetjes.

    zeker na een tijdje daten is het gek als hij op geen enkele manier iets aan vrienden verteld.
    Een man zonder vrienden zou voor mij overigens ook een no go geweest zijn.

    Wat is de reden dat je zo graag met deze man verder wil ondanks dat je onderbuikgevoel je hele andere signalen geeft?

    Mijn vriend wilde destijds ook niet direct allemaal vriendinnen van mij ontmoeten of mee naar vrienden. Maar ik werd wel binnen no time aan wat mensen in zijn kring voorgesteld.
    Foto’s van dates werden ook wel gedeeld met vrienden.
     
  3. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.950
    11.508
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje dan schrik je je ook een hoedje. Is denk best wel een schimmig wereldje.
    Maar goed ook een ziekenhuis geeft geen 100% garantie maar wel een hoop meer bescherming.
     
    Lill en Mim89 vinden dit leuk.
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.408
    7.770
    113
    Vrouw
    Ja er zitten een hoop vage figuren tussen. Ben blij dat ik het nu in het zkh laat doen. In dat zkh heeft hij ook gedoneerd maarja zoals je zegt niks geeft 100% garantie helaas.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  5. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.950
    11.508
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee klopt. Daar was hij begonnen met doneren toch? Wat een donor daarna nog doet is natuurlijk ook niet altijd meer te controleren.
     
  6. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.408
    7.770
    113
    Vrouw
    Ja die donor met +/- 3000 kinderen is idd begonnen in zkh en klinieken volgens mij. 11 Nederlandse klinieken en zkh. En dan de buitenlandse en Cryos nog. Hij moet nu een boete van €100.000 betalen per donatie als ie nog doneert. Maarja hoe wil je dat in de gaten houden. Hij kan prive gewoon doorgaan en in het buitenland.
     
  7. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.950
    11.508
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja ik zag het ook in de documentaire. Hij vindt het zelf geloof ik wel cool want heeft via youtube zelf ook flink wat video’s gemaakt als reactie op de docu.
     
  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.408
    7.770
    113
    Vrouw
    Ja die kerel spoort echt niet. Ook wat ie in de rechtbank zei: ja 'mijn kinderen' moeten maar op social media een symbool oid bij hun naam zetten zodat anderen weten dat ze 'mijn kinderen' zijn. Mafkees.
     
  9. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.474
    1.176
    113
    @Mim89, oei ik kan mij jouw schrik voorstellen, dat is niet niks om achter te komen. Dan voelt deze wrg inderdaad veiliger.

    @vlindermoeder, wat fijn dat jullie genoten hebben van frozen, hij lijkt mij ook echt leuk. Ik had je bijna tegen kunnen komen, was vrijdagavond en zaterdagochtend nog in scheveningen hahaha.

    @brownielover, goed dat je even goed over dingen nadenkt, want ik proef erg veel twijfel bij je, over wat jij zelf wikt maar ook over wat kleinere dingen zoals zijn houding ten opzichte van kinderen en de uitspraak daarover, het niet mee willen naar vriendinnen, toch een stuk onzekerheid, probeer gewoon voor jezelf je grenzen duidelijk te hebben en wat jij wilt, en dan komt de rest wel, en daten is mega ingewikkeld soms.

    @hier, mijn vriend is zo schattig, ik vertrok vrijdag en wilde onderweg nog reageren hier, maar bij mijn eerste overstap was het verrassing.... en stond hij mij op te wachten, voor jullie beeldvorming, waar we heen gingen was 15 minuten treinen van zijn huis (hij had een verrassing geregeld) en hij heeft dus anderhalf uur gereisd om mij op te wachten om daarna 1 uur en 45 minuten terug te reizen. En vandaag terugweg heeft hij mij ook weer weg gebracht een groot stuk dus ipv een uur naar huis (andere locatie) is hij 4 uur onderweg geweest ❤️.
    Hebben samen heerlijk genoten, de tijd ging weer veel te snel, en hij gaf aan dat hij steeds meer verzoekjes kreeg over kennis maken met mij vanuit zijn naaste kring, en dat hij het wilde doen op volgorde van belangrijkheid haha. Of ik dat oke vond of dat ik een bepaalde voorkeur had, nope.
    Dus al met al een gelukkig iemand nu weer thuis.
    Ik zweef nog even door.
     
  10. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.283
    761
    113
    Hier
    @pardoes wat zijn jullie heerlijk verliefd.

    Ik was om 10 uur in Scheveningen dus wie weten hebben onze wegen elkaar gekruist.
     
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.991
    6.732
    113
    Vrouw
    Hey :) wat een leuke (en helaas minder leuke) verhalen allemaal zeg.

    @Mim89 ik snap dat je geschrokken bent zeg. Ik heb me in het verleden toen ik alleen was heel erg verdiept in een kindje krijgen met een donor omdat ik evt een broertje of zusje wilde voor mijn zoontje. Maar ben hun volgens mij nooit tegengekomen. Gelukkig. Want ik vrees dat die hoofdpersoon mij ook had kunnen inpakken. Ook precies het uiterlijk waar ik een zwak voor heb zegmaar.

    En @brownielover ik kan het eigenlijk alleen maar met @Huismuisie eens zijn in deze. Er lijkt iets niet helemaal fijn te zitten. En ik weet niet of dat jouw gevoel is of dat hij dit veroorzaakt maar dat is het uitzoeken waard lijkt mij.


    Hier hebben we over het algemeen een heerlijke vakantie. Goed weer :) supermooie camping met veel leuke dingen voor de kinderen. Helaas vliegen die elkaar af en toe onderling in de haren en zorgt dat soms voor verdriet en frustratie bij ons. Heb mijn vriend voor het eerst sinds ik hem ken zien huilen en dat kwam heel hard bij me binnen.
    Merk zelf ook dat ik in het begin wat emotioneler was dan normaal (tijd van de maand, lang reizen, vermoeid) en voelde me daar ook wel schuldig over. Dat hij daardooe het gevoel kreeg dat ik het ook niet naar mn zin had. Terwijl ik gewoon wat langer nodig heb om te landen. Ik ben niet zodra we in de auto zitten meteen; oh ja nu heb ik vakantie. Mijn hoofd heeft altijd een paar dagen nodig daarvoor.
    Maar goed. Verder gaat het eigenlijk heel goed en is het ook vooral genieten :)
     
  12. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.283
    761
    113
    Hier
    @Lill ik moet ook altijd ff letterlijk landen op vakantie. Had daar met mijn zoontjes vader ook vaak ruzie over. Eerste paar dagen wil ik het liefst met een boekje ergens zitten en dan riep hij, zie je wel je vind het hier niet leuk!!! Kregen we ruzie en vond ik het inderdaad niet leuk. Terwijl als je mij ff laat kom ik echt wel. We gingen ook altijd naar zijn vakantiehuis, dus hij vatte het ook nog eens persoonlijk op dat ik het 'niet leuk' vond.

    En ja ach kids en ruzie. Het hoort bij elkaar ben ik bang. Moest je vriend daarom huilen of was er nog iets anders?
     
  13. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.991
    6.732
    113
    Vrouw
    Mja ik heb gewoon even nodig. Wil niet zeggen dat ik niks wil doen of wat dan ook, maar ik moet idd gewoon ff omschakelen. Uit dat 'door door door' 'regel regel regel' ritme raken. En de eerste dag/avond heb ik altijd een vorm van heimwee. Van kind af aan al. Nu duurde dat langer omdat we alleen al 2 dagen hebben gereden en gereisd.

    Nou ja het was een opeenstapeling van dingen. Ik was die ochtend al vrij emotioneel geweest omdat mijn zoontje me even tot wanhoop dreef, denk dat elke moeder die momenten wel heeft. En onze kinderen hadden het echt de hele middag met elkaar in t vet. Daar hadden we ze al op aangesproken en een waarschuwing voor gegeven. 'S avonds was er een leuk feestje op t strand waar ze graag naartoe wilden, maar wij ook. Eenmaal daar was het supergezellig.. ongeveer 20 min. Toen werd er met zand gegooid en geschopt naar elkaar. Stonden er 2 van de 3 te huilen en was hij er gewoon helemaal spuugzat van. Dus is relatief boos geworden (hij word zelden tot nooit echt boos) en zijn we terug gegaan naar de caravan. Die kinderen eenmaal in bed kwam het er bij hem gewoon even allemaal uit. Een stukje teleurstelling denk ik, en vooral het gevoel van "waar doe ik het voor want niemand heeft het naar zijn zin behalve ik, die kinderen vliegen elkaar steeds aan, jij wil liefst naar huis" (was inmiddels al bijgedraaid) hij had gewoon echt t gevoel om de zooi in te pakken en maar terug te gaan. Heb er gewoon met hem over gepraat en de volgende dag ook wederom met de kinderen. Gaat nu wel beter maar goed. Blijft toch beetje sluimeren.
    En ik ken dat gedrag niet. Ben zelf enig kind, mijn zoontje is enig kind.. dus ja... tot wat is dan normaal qua in de haren vliegen en overal bovenop duiken bij elkaar... geen idee..
     
  14. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.474
    1.176
    113
    @vlindermoeder, wij hebben tegen 11.15 de tram van scheveningen naar cs gepakt, dus het zou maar zo kunnen, grappig hahaha,

    @Lill, wat jij zo verteld klinkt toch als vrij normaal gedrag voor se kinderen onderling, ook die moeten even schakelen naar vakantiemodus en 24/7 bij elkaar op de lip zitten, ik hoor in ieder geval niks extreems, opgegroeid met 3 meiden thuis en dat ging niet veel anders :roflmao:. En dat stukje heimwee en even schakelen herken ik volledig, gelukkig verder wel leuk, hopelijk vanaf nu alleen maar mooie momenten.
     
    Lill vindt dit leuk.
  15. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.757
    1.939
    113
    Lill, die kids zijn eigenlijk de boel aan het testen. Bewust, onbewust, beide wel. Het is vrij normaal,want een nieuwe situatie. En het enige wat je kunt doen is begrenzen en praten. Weet je nog, ergens nog in dit topic, waar ik wat tips gaf met elkaar in gesprek te gaan? Miss hien kun je dat nu ook gaan doen. Luisteren, serieus nemen en je grenzen aangeven. Op gedrag en emotie. Je kunt ook eens kijken naar een activiteit waar het aankomt op vertrouwen en samenwerken. Op een speelse manier natuurlijk.

    Jullie zijn voor het eerst ver van huis, met zijn allen en ook nog eens langer dan anders. Jouw zoon die ineens niet meer alleen is, zijn kinderen die vader moeten delen in een situatie die heerlijk is; vakantie, zon, gezelligheid. Doodeng natuurlijk, want het kan ook voorbij gaan. Net als ze eerder meemaakte in het gezin. Dat is vaak een onbewust proces. Daarover praten maakt bewust. Spelenderwijs weer. Je mag ook je eigen ge oel uitleggen. Je heimwee gevoel, wat dit betekent, dat je het daarom niet minder leuk vindt etc. Ze zullen het vast begrijpen en misschien herkennen.
    Kortom; ga als gezin aan de slag. Jullie kunnen dat!
     
    Lill vindt dit leuk.
  16. Knalrood

    Knalrood Actief lid

    6 jun 2024
    192
    183
    43
    Ik heb weer een hoop gemist :o:

    @Mim89 jeetje , gelukkig is het met hem niet gelukt.. hoe dubbel dat ook is.
    Super fijn dat je al zo snel terecht kan! Mega spannend :D


    Hier verder niet veel te vertellen.
    Nog steeds in gesprek met die Italiaan en we kijken gewoon hoe het nu loopt.
    We hebben allebei een flink temperament en vorige keer was ik vooral flabbergasted dat die me op me plek zette.. dat ben ik niet gewend van mannen :o:
    Ik was er toen echt helemaal klaar mee, maar had het erover met vrienden en die zeiden dat het eigenlijk wel goed was dat er eindelijk iemand was die dat voor elkaar kreeg :roflmao:
    Oh en ik heb gevraagd hoe het komt dat die nu ineens Nederlands spreekt.. hij heeft Nederlands gestudeerd. Heeft er nog wel wat moeite mee en als ik langzaam praat kan die me volgen.
    Hij grapte nog dat zijn Nederlands in elk geval beter was dan mijn Italiaans :rolleyes:
    We hebben morgen afgesproken om wat te gaan drinken.
     
    pardoes en vlindermoeder vinden dit leuk.
  17. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.408
    7.770
    113
    Vrouw
    @Lill ja ben me echt kapot geschrokken. Maar goed. Alles gebeurd met een reden zeggen ze... Ik denk dat er in wat @justme1974 zegt wel een punt zit. De kids moeten ook enorm wennen aan deze nieuwe situatie en zijn onbewust misschien ook wel aan het testen of jij en je vriend wel echt bij elkaar blijven.

    @Knalrood toen idd mega balen en verdrietig dat het niet lukte. Maar nu denk ik is maar goed ook. Hoe dubbel ook idd.
    Haha mijn zus heeft ook een flink temperament en als een man haar op haar plek kan zetten zeggen wij ook weleens hehe eindelijk een vent die dat voor elkaar krijgt :roflmao:
     
    Lill vindt dit leuk.
  18. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.991
    6.732
    113
    Vrouw
    Dankje voor je reactie. Superlief en uitgebreid. Heb het hier net ook met mijn vriend over gehad en hij vond het ook een goed idee. Dus gaan we zeker doen.
    Sowieso praten we ook wel (veel) met ze hoor. Tis niet zo dat we hun gevoel geen ruimte geven. Tis soms gewoon lastig als je er zelf ook allerlei gevoelens bij hebt. Ook tussen mij en mn vriend zegmaar. Voor ons is dit ook nieuw en merk dat er tussen ons soms ook meer frictie is dan normaal. Mgoed.. das ook goed. Ik heb ook te leren dat dat kan zonder dat meteen je hele relatie kapot is en iemand je niet meer leuk vind. Want dat is wat me is aangeleerd van vroeger. Geen ruzie maken want... je mening niet uitspreken want... niet op je strepen staan want... altijd aanpassen want...
    Dus soms is dat nog een leerproces ook :)
     
    Mim89, NiVa0230, pardoes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.474
    1.176
    113
    Jullie komen er wel uit samen, ik heb er alle vertrouwen in. En die patronen zijn zo lastig te doorbreken maar dat je ze herkend is al een mooie stap.
    Geniet nog even samen
     
    cosdy en Lill vinden dit leuk.
  20. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.474
    1.176
    113
    Hoe is het met iedereen?

    @hier, eigenlijk geen nieuws, hij blijft heerlijk consequent en onze volgende date staat alweer gepland, dus heerlijk nog aan het zweven op mijn wolkje.
     
    Juffrouwminoes, Lill en vlindermoeder vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina