Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.474
    1.176
    113
    Oei dat vind ik ook wel erg veel geld inderdaad. Dat zou ik ook niet zo maar doen.
     
  2. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.862
    2.809
    113
    Nederland
    180 euro!?
    En dat is dan je hele leven lang toegang mag ik hopen?:eek:
     
  3. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.343
    693
    113
    Nee nog geen date gepland. Hij is op vakantie.
    Hij wilt wel heel graag. Iets houdt mij tegen. Of ik ben gewoon een schijtlaars.
    Ik mis een bepaalde klik met appen.
    Mis de diepgaande gesprekken. Dit is echt oppervlakkig.
    Ik ben me er van bewust dat dit enkel nog alleen via de whatsapp is hoor. Heb het ook al met collega's besproken. En die zeiden ook niet iedereen doet dat via de app.
     
  4. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.343
    693
    113
    Hahahahah sorry schoot mij in de lach.
     
    brownielover vindt dit leuk.
  5. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.283
    761
    113
    Hier
    Half jaar 29,90 per maand
    Jaar 15.90 per maand
     
  6. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.283
    761
    113
    Hier
    Ja app zegt nog niet zoveel. Gewoon ff kort treffen en dat zegt veel meer. 1e date kan gewoon kort zijn. Eventueel kan je afspreken Dat er een bekende van je in de buurt is.
     
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.408
    7.770
    113
    Vrouw
    Hier niet veel bijzonders. Anderhalve week geleden definitief de 'wel/niet' kerel geblokkeerd. Hij maakte opmerkingen die zo neerbuigend waren en toen ik er iets van zei was het moet ik je nou echt gaan blokkeren. Dus oftewel ik moest mijn mond maar gewoon houden. Dus nee hij hoefde mij niet te blokkeren, ik heb hem geblokkeerd. Nou denken jullie misschien waarom nu pas haha. Maar voor mijn doen (zeker vergeleken met een paar jaar geleden) ben ik echt goed voor mezelf opgekomen.

    Verder alles rustig zijn gangetje. Enorm blij met mijn nieuwe woning. De laatste meubels zijn gisteren ook binnengekomen dus die gaan we zaterdag in elkaar zetten. Bezig met afvallen voor het traject in Zwolle.
     
    Juffrouwminoes, Lill en Huismuisie vinden dit leuk.
  8. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.757
    1.939
    113
    Wat ik nog weet van Parship is dat het een site is voor hoger opgeleiden (net als E-matching), maar dat daar ook mannen op zitten die een MBO opleiding hebben bijvoorbeeld. Opleidingsniveau zegt ook niet altijd wat. Ik kom ook HBO'ers en WO tegen die het verstand hebben van een garnaal. Het zegt niet altijd wat.

    Ik ga niet zoveel geld uitgeven. Nog niet. Niet. Weet ik ut :roflmao: Het is duur. Ondertussen ben ik gaan speuren dus naar dat rare nepprofiel op Lexa en ik ben oprecht benieuwd wie nou wie in de maling neemt; Lexa mij of de man Lexa. Ik neig naar het eerste. Ook daar ga ik dus niet verlengen. ZUCHT. Hoe kom ik nou in hemelsnaam aan een leuke en (emotioneel) beschikbare man?
     
  9. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.408
    7.770
    113
    Vrouw
    Als je het uitvogelt, laat je het mij dan ook weten :p:roflmao:
     
  10. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.283
    761
    113
    Hier
    Nepprofiel??? Heb ik wat gemist?
     
  11. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.283
    761
    113
    Hier
    Goed dat je voor jezelf op bent gekomen. Je moet met jezelf verder leven. He was Just a passanger
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  12. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.757
    1.939
    113
    Ja,er gaat een foto rond van een man die teljensmijn profiel bezoekt, likes uitdeelt en toen dacht ik m te checken met google lens, kwam ik op een artikel uit van een krant. Uit 2018 of zelfs ouder. Andere naam. Die naam weer gegoogled en nu onderdruk ik de neiging om die betreffende man te vragen of hij dat inderdaad is en zo ja; weet hij dan dat hij rond gaat op lexa? Maar ja...en dan? Mijn fantasie holt alle kanten op. Doemscenarios, afpersing, bedreiging, ontvoering.. en dat allemaal omdat ik een nepprofiel ontdekte:roflmao::D Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen dus. Haha.

    Ps-je; is het normaal dat je met dit debiele weer opzwelt als een olifant? Man oh man...ik heb niet anders gegeten, maar ik ben gewoon drie kilo zwaarder en mijn broeken zitten serieus strak:eek:
     
  13. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.757
    1.939
    113
    Haha..ja. direct!
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  14. Knalrood

    Knalrood Actief lid

    6 jun 2024
    192
    183
    43
    Ik wil het dan ook graag weten! :p
     
  15. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.862
    2.809
    113
    Nederland
    Oke ik ben weer thuis! Was gezellig maar man ben gesloopt. Had vorige week aan Y gevraagd of het handig was dat ik vanuit Breda bij hem zou komen om morgen naar Utrecht te gaan, zou die op terugkomen. Nooit meer benoemd en vond het zelf wel prima om naar huis te gaan ook vanwege m'n kat met eten/drinken.

    Dus ik zei zal ik morgen 11u bij je zijn?
    Zei die ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je hier zou zijn vanavond maar 11u is prima.

    Is het dan niet makkelijker dat je vanaf daar naar Utrecht rijdt ipv via mijn huis?

    Ik zei nou sorry aanname van mij dacht dat je om X reden liever een avond voor jezelf had omdat je er niet meer op terug kwam. Maar nee haal jou wel op je moet toch langs stad X rijden om naar Utrecht te komen. En zou niet weten wat er makkelijker en gezelliger is dan dat.

    Stuurt ie geen probleem kijk maar wat handig is morgen. Ik ga een boek lezen, fijne avond en tot morgen. X

    Ok.. ik antwoord; ik moet nog een goed uur rijden havefun en tot morgen X
    Thuis na 50min foto gestuurd van m'n kat die me opwachtte bij de deur maar op niks wat ik stuurde een reactie terug.

    Ik lees die appjes nog eens.. vanaf DAAR makkelijker.. die man denkt gewoon dat ik bij m'n ex slaap volgens mij.:rolleyes:o_O a. Ga ik nooit doen. En b. Hoezo als je die 'angst?' Hebt vraag je het me niet op de man af. Want nu komt hij (zo lees ik het) indirect met aannames. Kan me daar toch wel iets aan irriteren.

    Dus morgen maar ff luchtig polsen wat dacht je, dat ik in Breda bleef slapen?:p:confused:
     
  16. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.283
    761
    113
    Hier
    In de vakantie komt mijn ex ook een nachtje slapen. Ons zoontje word 4 als wij weg zijn. Werd lastig om te plannen om zijn verjaardag heen. Dus met zijn vader overlegt en dan komt die gewoon op visite als onze zoon jarig is.
    Ik heb 4 bedden in 2 kamers dus zoontje slaapt met papa en ik met dochter.
    Moet kunnen toch. Ik zou y gewoon uitleggen dat je op goede voet wil zijn met x omwille van de kids. Dus dat je er niet geslapen hebt, maar wel nog contact.
     
  17. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.283
    761
    113
    Hier
    Oh joh. Als je hem makkelijk kan vinden, dan kun je hem een mailtje sturen van joh je foto word daar en daar gebruikt. Ik zou vooral willen weten wie er achter de accounts zit. En account aanmelden als fraude, zodat ze offline gehaald worden.
     
  18. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.474
    1.176
    113
    @brownielover, balen dat er iets scheef liep in de communicatie en in mijn ogen niet heel raar dat hij nu niet meer reageert want hij gaf aan offlinetegaan, daar zou ik dan weer niks achter zoeken.
    Fijn dta het een leuke dag was, en veel plezier in Utrecht.

    @vlindermoeder, ben je er al uit wat je met je account wilt? Ik vindhet echt wel megaveel geld. Dan zou ik nog eerder lid worden van een single groep die gewoon samen leuke dingen onderneemt, dan kun je het geld uitgeven aan dingen die je zelf ook echt leuk vindt, en daarvan is lidmaatschap vaak maar een paar euro per maand.

    @justme1974, wat wazig zeg, ik zou denk ik allang geblokkeerd hebben en door zijn gegaan.

    @hier, net vakantieplanning door gemaild naar mijn vriend, over 2,5 week zijn we samen op vakantie van zondag tm vrijdag, en ik regel de hotels dus even doorgegeven waar we uithangen hahaha. Maar eerst dit weekend nog samen tijd doorbrengen. We hebben er beide erg veel zin in. Althans ik krijg nog net niet te horen nog zoveel uur maar scheelt weinig :D
     
    NiVa0230 en Mim89 vinden dit leuk.
  19. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.283
    761
    113
    Hier
    Oh wat een lekker vooruit zicht. Ik ga niet betalen hoor voor die website. Doe nu gewoon ff niks.
     
  20. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.408
    7.770
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag gewoon de oproep van Zwolle gehad dat ik aan de beurt ben :eek: Enorm blij mee maar had het echt nog niet verwacht. 14 Augustus afspraak met fertiliteitsarts om het plan van aanpak te bespreken. Ze hadden het vorig jaar erover om eerst een kijkoperatie te doen dus dat zal hoogstwaarschijnlijk eerst gebeuren. Vandaag de kenmerken lijst en voorkeuren qua donor ingevuld en teruggestuurd. Ben echt nog steeds half in shock :o:
     
    Lill, Rylie en pardoes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina