Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.343
    693
    113
    Zucht ik was nog niet klaar met type! Beter nu dan over een half jaar met veel proberen etc...
    Hoe ben je er zelf onder?
     
  2. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.867
    2.809
    113
    Nederland
    Hm ja ergens jammer en ergens probeer ik met de flow te gaan haha. Snap het ergens ook wel. Weet niet of ik mee was gegaan met zijn vrienden met zwemmen ook:roflmao:

    Leuk vooruitzicht heb je weer!! En spannend 1e keer bij hem thuis.:)
     
  3. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.991
    6.732
    113
    Vrouw
    Gelukkig vliegen we niet :D not our problem
     
    vlindermoeder vindt dit leuk.
  4. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.286
    763
    113
    Hier
    Hadden ze wel een goede vleeskeuring kunnen doen:roflmao::roflmao:.

    Maar een etentje, drankje feestje lijkt mij ook geschikter
     
  5. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.286
    763
    113
    Hier
    @pardoes

    Hier op mannen vlak rustig.
     
  6. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.758
    1.939
    113
    Wat lief jullie allemaal! Ik ben er oké onder. Ik heb wel helder waar mijn behoeftes liggen en die ga ik in deze man, hoe jammer ook, niet vinden. Dat voor ogen hebbend, maakte het minder moeilijk om dat besluit te nemen. En ook moeilijk, wa t echt hoor; past er überhaupt wel iemand bij mij? Na 9 jaar zou je toch denken dat een keer lukt:|
     
    Juffrouwminoes en Lill vinden dit leuk.
  7. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.804
    1.983
    113
    Dat laatste is zo herkenbaar. Ik vraag me dat ook regelmatig af. Maar misschien sluit ik me nu ook onbewust af omdat ik nog veel energie nodig heb om aan mezelf te werken...
     
  8. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.758
    1.939
    113
    Ja, daar zeg je wat. Zo realiseer ik me dat ik zelf ook niet altijd emotioneel beschikbaar ben zeg maar. Goede dingen om over na te denken.
     
    cosdy vindt dit leuk.
  9. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.286
    763
    113
    Hier
    Ik heb hapnn letterlijk uitgespeeld volgens mij. Sommige mannen komen nu opeens voor de tweede keer voorbij. Heb het er maar afgegooid. Helaas niks opgebracht.
     
  10. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.286
    763
    113
    Hier
    Maar hoe sluit je je af dan?
    Ik ben bedachtzamer, maar ik denk dat als ik de juiste tegenkom, ik mij wel echt nog bloot durf te geven.
     
  11. Knalrood

    Knalrood Actief lid

    6 jun 2024
    196
    184
    43
    @pardoes ja ik zou gaan maar we hadden allebei zo iets van, met dit weer ga ik ff wat anders doen ;)
    Mij te warm :p

    @Lill fijne vakantie!
     
    Lill vindt dit leuk.
  12. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.758
    1.939
    113
    Oh ja.. fijne vakantie!
     
  13. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.758
    1.939
    113
    Ik denk dat dit grotendeels onbewust gebeurd. Bij mij wel. Ik ontdek dit dan op momenten dat ik mijn contacten ga analyseren. Klinkt heel groot, maar valt mee:D Dat gaat wel vanzelf over het algemeen; ik kijk altijd naar wat mijn aandeel is in het geheel, waarom ik doe wat ik doe etc.
     
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.991
    6.732
    113
    Vrouw
    Ik vind dat sowieso wel grappig. Dat je dus naar iemand toe gaat en al weet dat dat gaat gebeuren.
    Ik kan soms echt ineens totaal niet meer in de mood zijn :roflmao: lijkt me lastig met zoiets
     
    pardoes en brownielover vinden dit leuk.
  15. Knalrood

    Knalrood Actief lid

    6 jun 2024
    196
    184
    43
    hahahahaha geen last van :roflmao:
    Maar meestal zitten we eerst te kletsen, serie te kijken, beetje te knuffelen enz en dan gebeurd het eigenlijk altijd spontaan :p
     
    pardoes en brownielover vinden dit leuk.
  16. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.286
    763
    113
    Hier
    Hihi je bent geen prostituee, dus als je geen zin hebt kun je altijd nee zeggen.
     
    Lill en pardoes vinden dit leuk.
  17. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.758
    1.939
    113
    Dat is zeker waar. Maar ik snap m wel. Daarom vindik dat ge-date zo lastig. Er is vaak een soort verwachting.
     
    Lill en pardoes vinden dit leuk.
  18. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.867
    2.809
    113
    Nederland
    Oke mag ik even een smeltmoment delen?

    Y vroeg; hoe ziet jouw week er dan en dan uit? Ik zeg.. een rot week met 2 nachtdiensten en 1 avonddienst. Overdag kan ik bijna alle dagen wel.

    Ah zegt ie. Want dan kan ik die hele week vrij nemen, komt qua werk/klanten goed uit. Maar als jij die hele week bijna kunt hoef ik niet perse op vakantie naar het buitenland.

    Die man skipt dus gewoon z'n vakantie om met mij te zijn :oops: *smeltweg*
     
    Lill, pardoes, Juffrouwminoes en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.343
    693
    113
    Ik herken wel wat je schrijft hoor. Is denk ik ook niet heel gek.
    Ervaar dat nu zelf ook. En kan het lastig omschrijven.
     
    pardoes vindt dit leuk.
  20. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.475
    1.178
    113
    @Lill, op vakantie gaan mag maar moest je nu direct onze zon mee nemen? Have fun

    @Juffrouwminoes, ben je nog in gesprek dan met die man?

    @justme1974, ik snap je wel dat naarmate je vaker gekwetst bent het lastiger wordt om je open te stellen en kwetsbaar op te stellen. Maar ik denk dat je uiteindelijk vanzelf iemand tegen komt die het geduld heeft te wachten tot jij aan stappen toe bent maar bij wie jij ook het gevoel hebt je open te kunnen stellen.

    @vlindermoeder, haha wat zeg je dat tactisch, maar ik snap lill wel, het zou ook niet mijn ding zijn, omdat voor mij er echt een stuk emoties/gevoel bij moet zitten en dat zou op die manier niet zo zijn.

    @brownielover, aah dat is wel schattig dat hij in zijn planning rekening houd met jouw uren.

    @Knalrood, ja dat te warm snap ik, tenzij er airco is zou ik ook denken laat maar :roflmao:

    @hier, gisteren gewoon weer een leuke dag gehad samen, hij is zo lief en attent. Ik merkte bij mijzelf dat ik even in mijn onzekerheid kwam omdat dit de vorige keren de fase was waarin het ineens afgelopen was uit het niets, dus gisteren was ik stiller dan anders, vond ik zelf, toen ik dat benoemde van ik was vandaag geloof ik wat stil, kreeg ik een knuffel en de opmerking je kunt toch ook niet altijd kletsen, dit is toch ook prima, ook dat hoort er soms bij en samen met jou stil zijn is beter dan alleen stil zijn. Echt de lieverd, we hebben heerlijk genoten samen, in de koelte van de bios want het was toch echt te warm om teveel gekkigheid te bedenken haha. Nu wachten tot vrijdagavond dan zie ik hem weer en dan tot zondagavond dus erg veel zin in.
     
    Mim89 en Lill vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina