Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.218
    6.892
    113
    Vrouw
    Haha nu je het zegt zet je me er even bij stil. Maar ik weet niet.. kan me mijn leven gewoon niet meer zonder hem voorstellen. Dus tenzij er ineens addertjes onder het gras vandaan komen of hij mij zat wordt (wat ik nog steeds reeel acht) ben ik niet van plan dit zomaar op te geven...

Vandaag is het een jaar geleden dat we voor t eerst op tinder met elkaar kletsten :)

En wat je zegt snap ik ook wel hoor. Hoeft ook niet toch. Gewoon lekker kletsen mag ook.

pardoes vindt dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.218
    6.892
    113
    Vrouw
    Misschien vaker thuisbezorgd bellen? :roflmao:

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.800
    5.937
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 vriendinnen bij wie dat daadwerkelijk is gebeurd.
    Bij de 1 thuis (voor iets in haar huis) en de ander op haar werk :)

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.218
    6.892
    113
    Vrouw
    Ik las in een ander topic iemand die haar man had leren kennen op het politie bureau omdat ze haar portemonnee kwijt was/was gestolen/something.. dus je weet maar nooit hahaha.
    Zo heb ik mijn vriend waarschijnlijk al wel eens eerder gezien op de verjaardag van kinderen van vrienden van ons beide. Wisten we niet van elkaar, kwam toevallig ter sprake.
    Mijn moeder heeft vorig jaar een hele tijd met hem staan praten toen, ik was afgehaakt vanwege migraine en zij was toch gegaan met mijn zoontje.. wie weet hoe het anders had kunnen lopen haha. Had hem al veel eerder tegen kunnen komen..
    Maar ik geloof wel dat dit soort dingen een soort tijdspad hebben, en dat als ik hem eerder was tegengekomen het misschien helemaal niet deze uitkomst had gehad.

Zoe123 en cosdy vinden dit leuk.
  5. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.404
    764
    113
    Hahahah. Toevallig dinsdag eten laten bezorgen maar helaas geen match. Wel lekker gegeten

Bezige bij en Lill vinden dit leuk.
  6. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.404
    764
    113
    Dan ga ik voor mijn huis.
    Ik werk alleen met dames.... hahahah

7. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.404
    764
    113
    Ik geloof ook in zo'n dingen.
    Alleen niet dat het mij ooit gaat over komen :$

8. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik geloof dat ook inderdaad. Maar ik weiger ook te geloven dat ik mijn hele leven verder alleen blijf.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.650
    1.410
    113
    Uhm kijk wat hij voor je doet en voor je zoon, ik denk dat hij exact hetzelfde denkt als jij, dus niet zo onzekr zijn en lekker genieten!
    En gewoon echt grappig hoe dingen dan kunnen lopen inderdaad en dat jullie paden elkaar al eens kruisten.

Juffrouwminoes en Lill vinden dit leuk.
  10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.650
    1.410
    113
    Ook jou kan dat gewoon overkomen! Meestal op het moment dat je het het minst verwacht, dus wie weet staat hij volgende week wel voor je deur.

duitshollandsmeisje en Juffrouwminoes vinden dit leuk.
  11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.218
    6.892
    113
    Vrouw
    Verstandelijk weet ik dat ook, maar gevoelsmatig denk ik soms nog steeds: hij kan zoveel beter/knapper/leuker krijgen.
    Maarja.. vanavond weer met hem mee naar een dansavond. Vraag mezelf wederom af waarom ik dit doe hahaha. Mezelf zo voor paal zettenn, maar tegelijkertijd is het ook gewoon heel erg leuk om hem te zien dansen, en zo vaak krijg ik die kans niet hahaha.

Jullie nog wilde weekendplannen?

pardoes vindt dit leuk.
  12. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Nou zo raar.

ik heb een tijdje terug een leuke date gehad met een man.. echt een leuke date.
    Maar hij heette precies hetzelfde als mijn ex.
    We hebben de volgende dag nog geappt maar daarna niks meer gehoord dus heb ik zijn nummer verwijderd.

kreeg ik vanavond ineens een appje: Ik heb over je gedroomd.
    Het nummer kende ik niet dus ik appte terug wie ben jij?
    Zegtie: ik heet hetzelfde als je ex

dus ik denk huh? Wtf.. waarom app jij ineens..

hij uitgelegd dat hij me elke keer wel wilde appen maar niet wist wat ie moest zeggen.
    Hij vond het echt heel leuk met me maar hij had na een relatie van 14 jaar te hebben gehad best even een klap gehad na onze date.
    Hij wist niet wat hem overkwam.

nu zitten we dus alweer de hele avond te appen.. en het is weer kei gezellig :roflmao:

Bezige bij en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.650
    1.410
    113

Hmmm vreemd dat hij dan na een paar maand wel ineens weet wat te appen, na mijn afgelopen jaar op datingapp denk ik aha met de ander waarmee hij een date had is het nu afgelopen en nu ben jij weer goed genoeg, ooh man die datingapps waren niet goed voor mijn vertrouwen in de medemens :oops:.
    Maar hoe voel je je daar bij dan? Afstandelijk gezien vanaf hier voelt het wat vreemd, zegt deze muts die toch iedere keer terig reageerde op apps van een bepaald persoon :|.

@Lill, klinkt weer als een gezellig weekend en je ziet het verkeerd... jij kunt zoveel beter krijgen dus hij moet maar beter hardlopen voor je! En leuk toch mee dansen, als het maar gezellig is.

@hier, een rustig weekend gehad, dus lekker weinig gedaan, degene met wie ik kletste was ineens stil dus ik dacht al tja danniet hoor, we zijn niks aan elkaarverplicht en het was ook gewoon zonder bijbedoeling, kreeg ik gisteravond een sorry dat ik niks zei dit weekend, ik was en had.... hahaha, dacht dat is mooi dus vanochtend gereageerd, dacht ik hoef heus niet direct te reageren :D. En voor de rest nog steeds datingapp loos, dus mooi rustig

14. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    @pardoes
    Nee hij had geen vrouwen meer ontmoet..
    Hij was echt van slag na onze date :p
    Kwam ook echt oprecht over.. had het over mij gehad met zijn vrienden en had gezegd Ze kan niet nog een Peter Janssen (fictieve naam) krijgen in der leven.. dat kan ik haar niet aan doen.
    Hij heeft heel veel overeenkomsten met mijn ex.. maar qua karakter is die echt heel anders.
    Maar hij bleef maar aan me denken en wist gewoon niet wat te zeggen..
    Nu had ie een droom gehad en dacht ie nu ga ik der toch echt appen..
    Hij was stik zenuwachtig :roflmao:

en ach ik kijk wel hoe het loopt.
    Heb wel gezegd dat als die nu weer niks meer laat horen hij niet na weken weer moet verwachten dat ik hem weer wil zien.
    Dat begreep die wel.
    We zullen wel zien hoe het gaat.

pardoes vindt dit leuk.
  15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.218
    6.892
    113
    Vrouw
    Ugh Red flag. Dat had hij dan toch ook op dat moment kunnen communiceren ipv gewoon niks meer te laten horen?
    Zo van joh, het was supergezellig maar dit grijpt me nu even heel erg aan. Ik heb wat afstand nodig, Misschien magf ik je in de toekomst nog eens appen.
    Of iets in die strekking..

Maar goed, misschien ben ik te hard hoor.
    Hoe is het met de italiaan?

Whaha, ik kan echt niet beter krijgen dan wat ik nu heb. Durf oprecht wel te zeggen dat dit de fijnste en meest gezonde en gelijkwaardige relatie is die ik heb gehad in mijn leven. haha.
    Zijn uiteindelijk niet heel lang daar gebleven want hij vond de sfeer niet zo geweldig. Maar daarvoor lekker samen uit eten geweest en 's avonds filmpje gekeken en wijntje gedronken. Dus al met al. Prima.
    Zaterdag met mijn zoontje daar blijven slapen (in zijn 'nieuwe' kamer) en zondag nog wezen zwemmen met zijn allen, maar pfff.. Wat was die kleine app van mij vervelend zeg. Gewoon niet luisteren en doen. het weekend ook wel echt een paar keer 'boze moeder' moeten zijn, wat uiteindelijk dan weer zo hoog oploopt dat ik er een rotgevoel van krijg. Maar hij was superlief en begripvol. heeft gisteravond ook nog 2x gebeld om te vragen hoe het ging en dat ik echt niks verkeerd heb gedaan en dat het gewoon een moeilijke fase is maar dat dat wel weer over gaat ook.

Wel fijn toch als ie dan uiteindelijk alsnog wel ff iets laat weten. Toch niet helemaal vrijblijvend dus :p want het valt je wel op als ie niks meer zegt.

pardoes vindt dit leuk.
  16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.650
    1.410
    113
    @Lill, ooh kinderen kunnen soms een draak zijn, ze weten dan exact op welke knopjes ze moeten drukken, zeker op die leeftijd, wacht maar tot de puberteit :eek:, en soms boos worden hoort er ook bij, daarvoor ben je ouder/opvoeder. Jammer dat de sfeer niet zo leuk was, maar super om te lezen dat jullie wel een fijne avond hebben gehad.
    En ik denk dat hij het net zo ervaart als een goede relatie dus ook hij kan niet beter krijgen.
    Haha en tuurlijk valt het op als iemand ineens niks zegt een dag, dat zou mij bij iedereen opvallen :oops:. En he ik plaatste een foto en kreeg geen reactie, de enige foto op die insta waar hij niet op reageerde, dus ja valt op :roflmao:.

@Megara, nouja als jij het idee hebt dat hij oprecht is dan is het goed, maar zelfs bij naïeve ik ging even de wenkbrauwen omhoog van ja dat zal.... :oops:. Dus wel goed opletten hoor, het voelt een beetje als een player die ineens weer tijd teveel heeft nu de lange donkere avonden er aan komen.

NiVa0230 en Lill vinden dit leuk.
  17. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.589
    1.046
    113
    Hier
    Nou wij hebben de eerste ruzie te pakken:(
    Hij had mijn dochter gekwetst, dat kan gebeuren, maar toen ik hem dat zei ging hij zichzelf helemaal verdedigen en daar kan ik super slecht tegen. Zeg sorry en geef een knuffel, maar ga niet recht praten wat krom.

@Megara ik denk er het zelfde over als lill en pardoes. Pas op red flag

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.218
    6.892
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook zeker waar, hij is net 5 dus ik heb nog even. Maar goed, wij hebben het vermoeden dat het komt omdat hij mij nu wel moet 'delen' en niet meer continu in mijn spotlight staat. We zijn thuis met zijn tweetjes, altijd al geweest. En dat wil niet zeggen dat ik altijd spring op alles, en dat hij niet soms even moet wachten, maar dat is natuurlijk toch anders dan wachten op je beurt en niet overal doorheen tetteren en wachten tot een ander kindje is uitgepraat.
    En hij zit gewoon echt in zo'n uitprobeer-fase en moeite met impulscontrole. Is ook leeftijd geloof ik. Maar ik heb nooit iemand om mee te sparren, ik moet maar hopen dat ik het 'goed' doe als moeder, en daar kan ik met vlagen echt heel erg mee worstelen. Ben ik niet te streng, pak ik dingen wel goed aan, omdat het soms echt wel eens kan botsen tussen mij en mijn zoon..

Dus wel fijn als je dan iemand hebt die zegt: dit hoort erbij en je hebt echt niet overdreven gereageerd.

Haha, ja als je het zo bekijkt heb je ook wel gelijk. Ik was je gewoon een beetje aan het plagen.
    Mis je het doelloos swipen al? :p"

19. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik mis het doelloos swipen helemaal niet om eerlijk te zijn. Lekker rustig en daarbij; ik schreef al eerder over een voorzichtig contact op onmogelijke afstand. Daar ben ik "druk" zat mee geweest. Op een gegeven moment dacht ik bij mezelf; bekijk het maar joh. Maar tegelijkertijd heb ik mezelf gedwongen om naar mijn eigen aandeel in dat stuk te kijken. Beiden ergeren we ons rot aan what's app, maar is het toch voor nu de beste optie. Ook omdat hij grotendeels de kinderen thuis heeft en ik dus ook. Bellen is dus lastig. Dat zou kunnen als de kinderen op bed liggen, maar mijn puber van 14 trapt er dus niet meer in als ik zeg dat het bedtijd is om acht uur. Zijn pubers gaan ook niet zo vroeg naar bed trouwens. Gelukkig hadden we elkaar al een paar keer live gezien en dat scheelt voor mij dus ook; ik kan nu wel door de berichten heen kijken, maar we hebben ook gezegd dat dit niet lang moet duren steeds, want dan lukt het niet goed meer en kom je toch in de oppervlakkige communicatie terecht. We vinden elkaar leuk genoeg om toch verder te onderzoeken en dat zal dus op een langzamer tempo moeten gebeuren. Het geeft mij rust, maar ook de gelegenheid om die punten waar ik normaal uit veiligheid voor mezelf op afkap, ook eerlijk te onderzoeken en te benoemen. Om te kijken naar de basis vooral. Hoe dan ook; het plan is om elkaar zondag weer te zien. De laatste keer ging niet door, omdat hij ziek was. En dus.. gaat alles bij mij zoals ik het niet gewend ben; rustig aan. En ik vind het echt prima. Het geeft namelijk ook tijd om vertrouwen op te bouwen. Klinkt raar wanneer je iemand weinig ziet, maar hij blijft gewoon regelmatig in het app contact, geen raar gedoe, niet ineens verdwijnen om dan weer terug te komen etc. etc.

Wordt vervolgd dus :)

NiVa0230 en pardoes vinden dit leuk.
  20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.650
    1.410
    113
    @vlindermoeder, oei vervelend zeg zo'n eerste ruzie, maar ik snap hem wel met het goed willen praten en uit willen leggen, want hij wil niet dat je slechter overhem gaat denken en zal dus uit reactie direct in de verdediging schieten, hopelijk kunnen jullie het snel uitpraten.

@Lill, ooh dat is echt de fase hoor, op die leeftijd hielp ik op school als overblijfmoeder, nou ik kan je wel vertellen dat er elke pauze maar 1 kind erg vervelend was, en bij activiteiten zei ik altijd ik wil niet in zijn groepje want dan was hij erg claimerig en zeurderig omdat ik ZIJN mama ben en niemand anders aandacht mocht geven, die fase ging echt weer over. En ik herken wel wat je zegt, soms de twijfel doe ik het wel goed? Ligt dat niet aan.... komt goed en super fijn dat je er over kunt sparren met hem.

Hmm soms mis ik het doelloos rond swipen wel inderdaad, ik heb ineens meer begrip voor die kerels die elke keer een nieuw profiel aanmaken :roflmao:, maar ik ga er nu nog niks mee doen, voor nu is het prima zo. En de manier van gewoon met een groepje single mensen wat gaan doen voor de gezelligheid en wie weet... spreekt mij veel meer aan, dus voorlopig blijf ik mooi nog even zonder datingapp, en stiekem hoop ik nog bericht te krijgen dat ik ben gematcht voor dat event, al is de kans klein natuurlijk aangezien mijn situatie niet standaard is :oops:.

@justme1974, dat klinkt juist super goed, rustig aan doen en vertrouwen opbouwen is volgens mij juist de beste manier. Leuk dat zondag weer een afspraak staat, hopelijk gaat het door en is het leuk.
    En ja ook dat herken ik wel, als je maar met iemand blijft appen zonder afspreken wordt het uiteindelijk erg oppervlakkig van hoe was je dag enzo, dat zou jammer zijn.

Lill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina