Voor mijn dochter van (bijna) 8 ben ik op zoek naar een abonnement op een blad of boeken. Haar broertje krijgt nu maandelijks de boeken van Borre. En der zusje vanaf volgende maand ook.. we missen namelijk groep 1 en 2 Zij wilt hier door uiteraard ook iets, maar wat? Boeken interesseren haar niet zo behalve die van Rutger en Thomas. (Nieuwste is al besteld) Penny heeft ze gehad, maar behalve de posters deed ze er niks mee Op Google kom ik voor haar leeftijd de Tina tegen. Is dat echt wat voor die leeftijd? Ze is gek op make-up, wilt kapster worden, kent zo’n beetje elke influencer die er bestaat etc Ik haal uiteraard eerst een los blad om te zien of ze het wat vind. Of heeft iemand andere tips?
Donald Duck? Of Katrien? Of Meiden? Is volgens de site vanaf 9, maar past qua onderwerpen ed wel bij hoe je haar omschrijft, denk ik. Of haar zelf eens bij zo’n tijdschriftenvak laten kijken wat haar aanspreekt?
Mijn dochter vindt de Tina heel leuk. Ze is begonnen te lezen toen ze 8,5 was maar als ik zo lees wat de interesses van jouw dochter zijn dan past dat wel goed.
Die van ons vindt de Tina leuk en ook de Meiden, laatste iets leuker. Tina komt om de week, Meiden om de 4 weken. Ze heeft nu dus een abonnement op de Meiden, was trouwens een stuk goedkoper dan de Tina. Edit: dochter is nu 11, maar las het een paar jaar geleden ook al wel. Edit 2: bij de Meiden zit (tenminste bij een abonnement) ook altijd een cadeautje, regelmatig iets van make up, of iets anders echt meidenachtigs)
Die van ons van 9 leest de Tina en Donald duck. Tina geen abonnement maar halen we uit de bieb, vindt het abonnement nl veel en veel te duur
Mijn dochter vond met 10 de meiden nog niet helemaal niet leuk. Was ze nog niet aan toe. Dus zou idd een los kopen, die liggen gewoon bij de supermarkt. Tina was hier altijd een succes.
Ja klopt, is ook los te koop. Gewoon eens zelf doorbladeren en als het je wel wat lijkt een keer eentje voor je dochter kopen. Zelfde voor de Tina.
@Megara hier kun je voor 50 cent 1 blad bestellen, heb je er eentje om eens te bekijken voor dur https://www.kiosk.nl/aanbieding/abonnee-voordeel
Dochter heeft Tina nooit leuk gevonden. Ze vond op die leeftijd TopModel wel leuk. Gaf niks om de strips, maar wel om de teken- en knutseldingen en de stickertjes en zo. Nu is ze bijna 11 en geeft er niet meer zo om.
https://www.kiosk.nl/tijdschriften/tina/proberen?otag=c7stuj&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=alwayson_kiosk_tina&utm_content=textad_pl_1&fsu=3&aud=1&flowstep=cmp&utm_term=proefabonnement tina Met automatische stop voor €4. Proberen waard?
Mijn dochter vond Tina erg leuk. Er staan veel strips in. Ik zou een proefabonnement nemen of een stapel oude Tina's via Marktplaats/op de rommelmarkt kopen. Dan kun je kijken of ze het leuk vindt. Mijn dochter kreeg ook weleens Meiden Magazine, maar daar vond ze weinig aan. Ook leuk: Donald Duck, NG Junior, Quest Junior, Zo zit dat.