Tina Festival

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Snoopy1979, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.221
    7.272
    113
    Vrouw
    Brabant
    Even een vraagje voor mensen die hier al wel eens zijn geweest (ik weet dat Sidmick volgens mij al eens is geweest met haar dochter). Ik heb een dochter van dan (23 en 24 september) bijna 10, het lijkt me leuk om met haar daarnaartoe te gaan. Of kan dat dan echt niet meer, is ze dan de enige 10 jarige met moeder ;). Namen jullie als jullie samen gingen een vriendin van je dochter mee? Of zet je ze af en haal je ze later op (dochter heeft een mobiel die ze mee zou kunnen nemen). Zou het leuk zijn voor mijn jongste van dan 7,5 of kan die beter met papa thuisblijven? Of gewoon als gezin daarnaartoe?

Geen ervaring (nog) hiermee, dus ben benieuwd ;). Zelf vroeger altijd naartoe geweest maar toen was ik al een jaar of 13 en fietsten we er zelf naartoe (woonde toen in de Randstad, nu in Brabant). Maar is voor mij dus wel een beetje jeugsentiment (al is het nu natuurlijk heel anders ;))

2. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik lees even mee!

Mijn dochter leest sinds kort de Tina en het leek mij ook wel leuk om te doen. Ze wordt pas 8 deze zomer dus ik laat haar sowieso niet helemaal alleen laten gaan; we gaan samen of we nemen nog een vriendinnetje (en haar moeder) mee.

(Wel een dure grap trouwens 26,- p.p. o_O)

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.221
    7.272
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh en nog een vraagje, is het snel uitverkocht? Ik moet sowieso even wachten met boeken, weet niet of dochter dan moet dansen (evenement hier in de stad elk jaar, ik weet of ze meedoet met haar groep en dan ook nog niet op welke dag).

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik lees ook even mee :) ben benieuwd vanaf welke leeftijd dat leuk is.

5. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ha dan lees ik ook even mee. Mijn dochter wordt 20 juni 11 jaar en het leek mij erg leuk om daar met haar naar toe te gaan. Maar wil graag weten of er meer oudere meiden zijn of dat het ook leuk voor haar is

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.221
    7.272
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hm bedenk net dat ik dan een weekend weg geboekt heb, lekker snugger ;), geen handig weekend dus ook ivm het dansen, maar ja. Dan hoop ik voor jullie dat er nog ervaringen komen en voor mij dan voor volgend jaar :)

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Zeker gaan!
    Wij zijn erg fan, ik ga al met mijn dochter sinds ze 6 jaar is (nu is het ook wel erg dicht bij ons huis dus dat maakt het makkelijker) Met 10 is ze zeker geen uitzondering, ik denk dat het tot een jaar of 14/15 leuk is.
    Wij hebben de kaarten alweer in huis.
    Wij zijn tot nu toe alle jaren met zijn tweeen geweest, dit jaar gaat er een vriendinnetje met haar moeder mee. Alleen afzetten en weer ophalen zou ik zelf pas doen vanaf een jaar of 12 maar dat is natuurlijk persoonlijk.
    Tot nu toe vinden dochter en ik het veel te leuk om samen te gaan.
    Wij geven ons nooit op voor de workshops, vinden we zonde van de tijd, er is zoveel anders leuks te doen

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dank je wel. Mijn dochter van 8 is dus niet te jong. Ik had ze ook al gemaild, maar nog niks vernomen helaas.

Deel Deze Pagina