Thuiswerk ervaringen?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door mamacelesje, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    Ik ben aan het kijken om straks thuis te gaan werken.
    maar ik vroeg mij af of mensen hier al ervaringen mee hadden?

ik vind op internet wel bedrijven voor inpakwerk of e-mailverwerking
    maar ik vraag me af hoe betrouwbaar dit is?
    dus heeft iemand hier ervaring mee?
    en welke bedrijven zijn wel te vertrouwen?

alvast bedankt!

2. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    nou die email verwerking moet je absoluut niet doen. dat is pure oplichterij. Het is een soort pyramide spel.

inpakwerk heb ik geen ervaring mee. maar zou het wel willen weten

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Inpakwerk is ook vreselijk. Mijn moeder heeft het wel eens gedaan maar je moet HEEEEEEEL snel kunnen werken om daar een beetje mee te verdienen... Volgens mij verdiende mijn moeder achteraf omgerekend 1 euro per uur ofzo. En we hebben uiteindelijk met het hele gezin meegeholpen omdat het niet snel genoeg ging :rolleyes:

Ik zou dit soort thuiswerk nooit doen.

4. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Ik werk nu nog 36 uur, maar ga straks 24 uur werken.
    Nu ben ik sinds enige tijd bezig om mijn eigen website op te zetten om mijn zelfgemaakt sieraden te verkopen.
    Daarnaast ben ik begonnen met thuiswerk in de parfumverkoop. Dat loopt lekker. Je verdient er zeker geen gouden bergen mee, maar het is leuk en makkelijk werk en als je eenmaal een vaste klantenkring hebt dan gaat de verkoop eigenlijk vanzelf.

Mocht je daar mee over willen weten dan kun je mij mailen op anja136@hotmail.com

Verder weet ik wel dat echt betrouwbaar thuiswerk haast niet te vinden is. Dit bedrijf waar ik nu bij zit staat overigens gewoon op de "witte lijst" van thuiswerkbedrijven.

5. Turkoiz

Turkoiz Nieuw lid

21 mrt 2009
    3
    0
    0
    Ik werk vanuit mijn huis als vertaalster en vind het tot nu toe heerlijk. Zo kon ik altijd bij mijn zoontje blijven maar met een kleine in huis kom je heel moeilijk aan werken toe.
    Het wordt vaak werken als hij slaapt, dat is wel een nadeel. Voordeel is dat je je tijd zelf kunt indelen.
    Even afwachten hoe het met 2 hummeltjes zal gaan :)

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

op www.schooltijdbanen.nl staan veel thuiswerkbanen, vooral telefonisch werk, moet je maar net van houden ;)

Deel Deze Pagina