Ik drink theine vrije thee (zoveel mogelijk) omdat ik het lekkerder vind dan gewone thee. Welke soorten/merken theine vrije thee drinken jullie? En waar kopen jullie die? Ik vind celestial seasings lekker, is alleen niet overal verkrijgbaar. En wel wat duurder dan pickwick. Ik drink ook veel rooibos, maar op een gegeven moment raak ik er op uit gekeken.
Ik dronk veel kruiden wellness van pickwick, maar die is volgens mij uit het assortiment. Ook dronk (en drink) ik bijna alleen maar thee van zonnatura. Volgens mij zijn daarvan de meeste smaken cafeïne vrij. Sterrenmunt vind ik ook heel lekker.
Bij natuurwinkels (bijv. ekoplaza) hebben ze een vrij groot assortiment kruiden theeën / theine vrije theeën.
Ik dacht dat alle thee uitgezonderd zwarte, groene of witte thee (van de theeplant dus) theïnevrij waren. Niet om die reden maar ik drink eigenlijk veel muntthee en zelden iets anders (nu ja, gewoon water maar da's geen thee).
Ik drink zwarte decafthee, ik Nederland vrij slecht verkrijgbaar, bij Engelse winkels zoals Marc&Spencers in Amsterdam. Bij de Tuinen heb je decaf EarlGrey van Twinings, misschien een tip voor de zwangeren die niet van kruidenthee of smaakjes houden (sowieso is niet alle kruidenthee geschikt als je zwanger bent).
Gewoon bij de AH. Daar staat op alle huismerkpakjes voorop of het theeine vrij is. Mijn persoonlijke favoriet (de hele dag door): avondthee. Maar je kan ook rooibosthee pakken (even goed opletten, dat ze er toch niet stiekem zwarte thee in stoppen), of verschillende soorten kruidenthee (venkel, munt, etc).
Ik ben helemaal fan van Rooibos thee maar dan wel de natuurlijke variant en niet die van Pickwick ofzo
Mijn moeder drinkt altijd die van Zonnatura en zegt dat die ook erg lekker is. https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/20023/Thee-Theinevrij-Zonnatura-20-stuks
@pixel27 welk merk vind jij het lekkerst? Ik heb nu die van zonnatura maar die vind ik niet vol van smaak.