Was toch op haar wang dacht ik? Maar dan nog, het is gespeeld, hoort bij het optreden, soort van acteren..hoop ik voor haar vriend
Ja,ze kan er natuurlijk niets aan doen maar ze heeft een flinke batterij en om die dan steeds zo te benadrukken
Diegene die haar kleedt kan toch wel wat mooiere kleren vinden die bij haar lichaam passem? Deze kleren benadrukken juist haar slechte punten...
Hahaha, batterij Maar inderdaad....zou die styliste meteen ontslaan! Op zich is het namelijk een vrouw met een geweldige uitstraling!
heeft ze een styliste dan? misschien kleed ze zichzelf zo maar vind het ook ver onder de maat. wat mij ook opviel dat in de voorrondes steeds dezelfde kleding werd gedragen door trijntje of het bij die anderen ook zo was weet ik niet.
Ze droegen allemaal iedere aflevering dezelfde kleding. Ze hebben bewust bij iedere opname hetzelfde gedragen zodat alles door elkaar gemonteerd kon worden..
Chantal Bles reageert via twitter op alle positieve feedback op de styling die ze heeft gedaan: Chantal Bles ‏@ChantalBles 3s Lieve mensen kan @tvoh helaas niet zien maar zal later verslag doen van de outfits! Dank voor de lieve complimenten!!! 😘😘😘 Zou ze trijntje eerder ook gedaan hebben?
Ik kijk. Weet niet zo goed waarom nog. Vind het jammer dat Lisan er uit is. Rare keuze van Marco voor de battles. Twee hele goede tegen elkaar, de ronde erop 2 matigen.
Missch is het al eerder gezegd, maar ergeren jullie je ook aan die overduidelijke sponsoring door twix? Steeds zit er weer een kandidaat een twix te eten, maar dan echt zo duidelijk als reclame. Verder snap ik niet alle keuzes zo goed vanavond.....
Tjee en dan nu ook nog voor Roy kiezen. Naar mijn idee de betere zanger, en daar hoort het toch om te gaan?
Dat is product placement,net als die Breakers in GTST. Heb je ooit iemand zo een Breaker vast zien houden???