Ik heb er twee van maar ik ben er niet kapot van moet ik bekennen. Vind ze niet fijn in gebruik, mijn haar blijft stroef (na wassen en uitkammen). Dit had ik met andere merken niet. Kortom; dit is het gewoon niet voor mij. De body bar vond ik qua geuren niet prettig. Dus die laat ik ook liggen nu.
De shampoo van happy soaps en ethique vind ik goed! De conditioner ook wel maar ik heb heel dik haar dus het is niet zoals bij gewone conditioners. Er komt daar inderdaad te weinig voor af. Maar ik doe altijd leave in olie van kerastase in m’n haar dus geen last van
Dit idd. En je haar moet echt wennen aan shampoo zonder zooi. Een paar dagen was mijn haar droog en stroever en weer snel vet. Maar na die paar dagen echt een wereld van verschil. Zacht, glanzend, voller en zo makkelijk in model te brengen. Ik gebruik dan wel geen happy soap maar Marseille zeep of Aleppo zeep. Voor haar, lichaam en gezicht. Gewoon maar een product hebben heerlijk. Imo is overal een andere zeep voor hebben dus commercieel..
Je kunt er heel makkelijk vloeibare zeep van maken. Heb dit ook gedaan als handzeep voor op het toilet. Dan zit niet iedereen met z’n vieze handen aan hetzelfde stuk zeep.