In de gebruiksaanwijzing staat dat je een ovu test ook kan gebruiken als zwangerschapstest, maar hoe zit dit er dan uit bij een evt. zwangerschap? 2 duidelijke streepjes? 1 lichte en 1 duidelijke (zelfde alsof je bijna tegen je ei zit) of wat? bedankt voor het antw!
ik heb het ook weleens gehoord en heb het gisteren zelf ook getest maar hij bleef helemaal nega bij mij . Ik kan je dus niet helpen met hoe het streepje eruit moet zien. Ik dacht dat hij gewoon echt positief moest aangeven bij zwangerschap.
In de meeste gevallen dan Bij mij was het wel zo iig Maarja, een ovutest kan rond je NOd ook positief worden terwijl je gewoon helemaal niet zwanger bent... Dus, een zwangerschapstest is gewoon beter om te doen, zo heb je tenminste zekerheid
2 dagen voor nod getest met ochtendurine met ovutest en posi. Teststreep was ietsje lichter dan controlestreep, dag erna zwangerschapstest posi!
Bij mij sloeg de ovutest ook positief een paar dagen voor mijn NOD tot 3x toe de 4 dag heb ik toen een zwangerschapstest gedaan en die bleek positief.
Ik had een positieve ovu test, maar een negatieve zwangerschapstest. Helaas had de zwangerschapstest gelijk. Ik vertrouw ovu testen dus niet meer als zwangerschapstesten.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=103078 In dit topic staat mijn ovu test tijdens de zwangerschap (zw. duur van 6 week)
bij mij kleurde de ovu-test ook positief voor nod. Kijk maar in m'n album voor alle zwangerschapstests die ik heb gedaan. De bovenste en onderste zijn ovutests.
ik heb het ook even getest... ik heb beide dagen na 12 uur 's nachts getest rond 12.30 voor het naar bed gaan.
mijn ovutest ziet er nu ik zwanger ben net zo uit als die van bamjolan: knalpositief! en zwangerschapstest trouwens idem; teststreep is wel drie keer zo paars als de controlestreep. terwijl ik toen pas 5 weken was. (zal toch geen tweeling zijn? )