terugroep actie van bumbo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marjolein56, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolein56

12 jan 2007
    44
    0
    0
  2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier in nederland staat er duidelijk op dat je het stoeltje niet op een verhoogd oppervlak mag zetten.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik vond hem helemaal geweldig moet ik bekennen. Sam was te klein voor een eetstoeltje en in de Bumbo kon ik haar wel eten geven. Maar ik liet haar er niet alleen in zitten, wij zaten er wel altijd naast. En ik heb haar ook bewegingen zien maken zodat ik ook wist dat we haar er niet alleen in konden laten zitten.

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ze worden alleen teruggeroepen zodat er een waarschuwing op kan worden geplaatst. Die stond er hier in Nederland al op toen ik 'm kocht.

En tja, als je 'm ziet dan weet je dat je je kind niet alleen op tafel/andere verhoging moet zetten in de Bumbo.

Maar voor onder de douche of in bad met een laagje water is íe echt ideaal!

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Vind het ook wel een beetje typische amerikaanse domheid hoor....Ik bedoel.Het lijkt mij toch vrij duidelijk dat je zón stoel niet op een tafel kan plaatsen met je kind errin,of ben ik nu blond?Die gasten hebben echt overal een waarschuwingssticker voor nodig,ze drogen de kat nog in de magnetron .omdat er niuet vermeld staat,dat je dat beter niet kan doen.... #-o (nee ben niet rasistisch jegens amerikanen,Zo is het niet bedoeld ;) )

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

:)

Hier staat die waarschuwing er inderdaad ook al op!

Voor in de douche is hij ideaal, wie zet me nu ook op een tafel :(

7. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    tja echt amerika meer:D

8. Niet meer actief

:confused: Meen je dat nou? hihihi zal ook eens op de doos van onze magnetron kijken

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik vind de bumbo ook echt ideaal! En dat ze eruit kunnen vallen, ze kunnen overal bijna uitvallen! Je laat je kindje toch niet alleen in de bumbo zitten. Tenminste hier zit hij nooit alleen erin!

10. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan heeft die nooit gehad :confused:

zo iets kan natuuurlijk alleen weer in amerika gebeuren.....

11. Niet meer actief

Mijn dochter valt er idd uit...

Maar dat doet ze ook uit dr wipper als ik haar niet vastsnoer en ook uit de kinderstoel.

Het is ook niet de bedoeling dat ze hier zonder toezicht in zitten geloof ik, dus doet ze dat bij mij niet...

Maar als ze wil zitten, zit ze heerlijk en daar is ie (bij mij) voor...

12. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Sorry dat ik het zeg: ik vind 'de babyprikker' verschrikkelijk !

Myrthe gaat naar het kdv maar heeft sinds de geboorte dikke billetjes. Telkens als ze haar eruit heffen wanneer ik haar ophaal, blijft het ganse spul aan haar vastzitten. Ze kunnen haar er niet uithalen zodner haar pijn te doen. Vraag ik me af hoe ze haar erin 'prikken'.

Nee dank je. Toen ik het topic zag staan dacht ik EINDELIJK ze hebben het door, maar nee. Gaat het over enkele domme amerikanen die denken dat de bumbo gelijk staat aan een babysitter en je je kind er alleen kan in laten.

Sorry, moest me even van het hart!

Hihi, Kitty

13. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik vond het ff schrikken toen ik de titel van dit topic zag/las, maar ja.......wat jullie al zeggen: Amerikanen hebben overal een waarschuwing voor nodig.
    Heb Glenn er eten in gegeven, bij me in de keuken gezet als ik met het eten bezig was, mee onder de douche genomen in dat 'gevaarlijke' stoeltje.
    Tuurlijk moet je oppassen, maar met wat moet je dat niet? Ook met eten kunnen ze zich verslikken/stikken, speelgoed wat ze in hun mond kunnen stoppen....... ach, je kan op alle slakken zout leggen. Toch?

Deel Deze Pagina