Hai! Ik wil al heel lang een tepelpiercing en vanavond ga ik die dan eindelijk zetten. Heb net bij de apotheek emla creme gehaald. Dit schijnt iets te verdoven. Wat zijn jullie ervaringen er mee? Deed het prikken erg zeer? Begin em nu wel een beetje te knijpen haha
Iedereen in m'n omgeving die er 1 had was hem al snel weer kwijt. Allemaal ivm ontstekingen die maar niet weg wilde gaan.
Ik heb er 3 jaar geleden 2 laten zetten en vond het erg pijnlijk. Ik heb ze er tijdens mijn eerste zwangerschap uit gehaald omdat ik dacht dat ze ontstoken waren maar bleek al vrij vroeg lekkende borsten te hebben. Ik vond het hartstikke mooi maar ga ze niet meer opnieuw laten zetten.
Ik heb er 1 en ging door de grond van de pijn. Mijn tepelklemmen was te stug en die man kreeg hem er niet doorheen. Hij moest echt al zn kracht gebruiken. Ik kon daarna niet meer lopen zo zeer. Maar nu wel blij mee haha hoewel het verder geen toegevoegde waarde heeft qua genot oid
Ik vond de pijn niet zo extreem als hierboven paar x beschreven.. T is geen lekker gevoel en ik had het idee dat ik de huid voelde scheuren 😂 maar hij is nooit ontstoken of iets geweest. Het is dat ik het niet wil maar zou hem wel opnieuw durven laten zetten!
Ik heb ook een tepelpiercing gehad. Vond het erg mooi staan maar na een jaar er toch uit gehaald. Het bleef erg gevoelig. Het zetten deed niet zo zeer want er werd wat op gesprayd wat zo koud was dat het verdoofd werd. Volgens mij was dat stikstof.
Ik heb er in elke tepel 1. De pijn bij het zetten vond ik best te doen. Ik heb nooit last van ontstekingen gehad, en ben er nog elke dag blij mee. Ik heb het destijds, een jaar of 9 geleden, gedaan omdat ik het altijd al mooi heb gevonden en al jaren wilde. Maar het heeft geen toegevoegde waarde in bed. Het is bij mij misschien meer psychisch, dat er iets zit wat niemand weet behalve partner.
Hier ook een gehad! Niet belachelijk veel pijn bij het zetten! Wel een ontsteking gehad, dat kwam omdat ik allergisch bleek voor sterilon en aanverwante zaken! Hij is er nu zo 11 jaar uit, maar nog steeds is het een gaatje! Met de bv geen extra lekkage of zo!
Ik heb er in elke tepel 1, ik vond de 1ste qua zetten goed te doen maar de 2de was hel, heb ze nu al zon jaar of 14, nooit ergens last van gehad.
Nou! Ik heb t gedaan hoor. Viel me zo erg mee! Tongpiercing zetten doet meer zeer. Had emla creme erop gedaan en het is net zoals oorbellen schieten haha. Echt valt zo mee!
Stoer hoor! Hier doen ze al zeer als je er naar kijkt dus no way dat er iemand met een naald in de buurt komt
Ik heb er een gehad, jaren terug maar hij is er inmiddels al zo'n 15 jaar uit. En je ziet het gaatje nog altijd, groeit volgens mij nooit meer dicht. Ik vond het vreselijk zeer doen en het had verder ook voor mij geen toegevoegde waarde, het was meer stoerdoenerij (ik was een jaar of 19 toen). Ik voelde me net een koe met zo'n ring er doorheen, als ik het over zou moeten doen dan zou ik voor een staafje kiezen (maar doe mij maar liever tattoos, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de piercings )
Ik heb navel (Pijnscore 3), tepel gehad ( Pijnscore 4) En daar onder ook een en Pijnscore 8. Kan veel pijn hebben maar down under vond ik echt pijnlijk. Tepel wel snel eruit gehaald. Wilde niet goed genezen Ben meer van de tattoos
Haha wat grappig hoe mensen verschillen. Hier vond ik het downunder een Pijnscore 1, nauwelijks iets gevoeld.. Ook de dagen daarna 0,0 gevoeld. Tongpiercing lijkt mij daarintegen zooooo pijnlijk, ga al door de grond als ik perongeluk keer op m'n tong bijt. TS stoer hoor dat je het durfde!!! Veel plezier ermee ☺️
Oh men.. Ik moet er echt niet aan denken! Mijn man beet gisteravond iets te hard in m'n tepel en die doet nu al de hele dag pijn. Zelfs m'n bh erop doet zeer..😂
Het zetten was enorm pijnlijk. Ik ben geen mietje en het was zeker niet de eerste piercing, maar allemachtig wat deed dit zeer. Wat echter nog veel pijnlijker was, was het moment dat ie uitscheurde