Hoe doen jullie dat met het opbergen van kleding in de tent? Ik heb het nu in van die grote boodschappentassen, maar dat is niet handig als je iets van onder uit de tas nodig hebt. Dus ik ben erg nieuwsgierig naar jullie creatieve oplossingen.
Wij leven ook altijd uit tassen (big shoppers) en uit de kofferbak van de auto. Geen tips helaas, maar ik lees wel even mee
Ik laat altijd mijn kleding altijd in zo'n grote sporttas zitten en pak het logisch in. Sokken en ondergoed in zijvak. Truien en lange broeken aan de ene kant en moeten voor de warme dagen aan de andere kant allemaal in het grote vak. Zwemkleding en handdoeken hebben we een aparte tas voor.
Zag nu in de blokker folder van die grote klapkratten staan. Misschien daar er maar een aantal van aanschaffen.
Wij kamperen met onze caravan dus hebben het probleem niet. Maar wellicht is zo'n kastje een oplossing? Bo-Camp Hang/legkast Deluxe 140x51x92cm Kampeerdump.nl - Online Kampeerwinkel met A-merken tegen bodemprijzen!
Wij hebben zoiets. (we hebben een tunneltent en door de schuine achterkant kan hij zo ver mogelijk tegen de kant staan) Er kan voor ons allevier de kleding in voor 2 weken. Verder heb ik dan nog een kapstokje voor de dikke vesten en truien, want dat gaat niet passen.
Ik neem altijd 2 kledingrekken mee. Daar hang ik dan een vakken'kast' van de Ikea aan, met laatjes. In de laatjes gaan ondergoed, sokken en shirts in. De rest van de kleding gaat op hangers aan het rek. De rekken zijn helemaal uit elkaar te halen en nemen bijna geen ruimte in beslag. Die ophangdingen van de Ikea ook niet. Ik vind het ideaal, als je uit tassen/kratten moet leven wordt het toch vaak een zootje. Bij ons in ieder geval wel met 5 kinderen.
Ik wil nog wat aanschaffen voor onze vakantie maar zie hier super ideetjes voorbij komen, die kledingrekken waar komen die vandaan?
Wij gebruiken deze kast voor de kleding: Opbergkast Line Camp Plus 4 Planks Kampeerdump.nl - Online Kampeerwinkel met A-merken tegen bodemprijzen! Mijn vriend houd zijn kleding in zijn sporttas (vind hij fijner). Mijn kleding en die van de kinderen past hier wel in (zoveel hebben wij niet mee namelijk).
Ik zag in de folder van de Aldi een handig campingkastje (om te toveren tot een koffertje). Hij staat ook op de site, direct op de homepage.
Wij gaan dit jaar voor het eerst kamperen met een vouwwagen, en wij hebben ook zo'n 4 planks kastje gekocht. Ondergoed en sokken zullen we waarschijnlijk in mandjes/kratten doen onder het bed. Uit tassen leven gaat 'm hier niet worden iig, veel te onhandig.
phoe wij hebben geen ruimte om naast een tent ook nog een hele kast mee te nemen in de auto hoor! We hebben allemaal onze eigen sporttas met kleding, vieze kleding gaat in een waszak. Handdoeken en zwemspullen in bigshoppers. Ik vind het wel te doen dan. Na een week maak ik weer even nieuwe nette stapeltjes als we wat gewassen hebben. Ja het is een beetje rommelig, maar op vakantie dan mag dat!
Zo hadden wij het vroeger ook altijd Makkelijk op te stappen wanneer we klaar waren met aankleden. Ondergoed hadden wij altijd in een plastic tasje in het krat.
We gebruiken van die curver kratjes. Het voordeel is dat deze dicht zijn en dat is handig als je natte voeten hebt na een flinke bui. Groetjes Senna
Wij trekken met een vouwwagen dus geen kastjes die ik in elkaar moet zetten. Wij gebruiken grote sporttassen. Voor mijn dochter gebruik ik de packit tasjes van de ikea en buitensportzaak. In elk tasje zitten hydrofielen, broeken, rompers, shirts etc. Ook voor mijn eigen ondergoed en ondershirts een apart tasje. Verder een tasje voor alle zwemkleding en zwemluiers etc. Eentje voor de medicijnen, pleisters etc. Deze bedoel ik: Paktassen - Jessi's Travel Service
Ieder heeft zijn eigen sporttas waar de kleding in zit. We hebben de tas wel altijd op een kratje staan ivm eventuele wateroverlast. Plek voor opvouwbare kasten etc hebben we niet in de auto.
Bij de Ikea verkopen ze een soort grote waszakjes. Daar kan je bijv voor de kids dagpakketjes maken en in de tas doen. Of een broekenzak, romperzak etc. Werkt super,....je pakt een pakket uit de tas en je hebt alles bij elkaar.
Hier blijft alles gewoon in zakken zitten. Vuile was gaat in een grote waszak. En handdoeken hangen meestal op - te drogen na gebruik. We hebben zo al genoeg mee aan tenten, matrassen, slaapgerief, kampeertafel en stoelen, kookgerief en eten, ... , kasten sleep ik dus echt niet mee. En mijn man zou me bovendien gek verklaren.