Hoi ladies Ik heb nu ruim 2,5 week geleden een keizersnee gehad, aardig wat Bloed verloren (hb van 5,5) Het ging in de loop van de tweede week steeds beter en ben dus ook wat meer gaan ondernemen (dat thuis zitten word ik ook helemaal kriegel van) ik voel me alleen de laatste dagen weer super slap en veel last van buik, niet alleen op de plek van het litteken maar ook daar onder en erboven en in mijn zij krijg ik soms steken. Is dit herkenbaar voor iemand? Heb verder geen koorts oid, maar voel me dus erg zwak. Kan het dat ik te veel gedaan heb? Of hoort de pijn bij de genezing? Het slappe gevoel zou goed van bloed armoede kunnen zijn natuurlijk (ben ook nog steeds witjes) en geef BV wat ook een aanslag op je lijf is natuurlijk. Hoor graag ervaringen van anderen hiermee! Alvast bedankt!
Slik je ook extra ijzertabletten of niet? Anders zou ik nog een keer je hb laten prikken bij de huisarts/verloskundige dan weet je hoe hoog/laag die is. Eventueel lekker floradix gaan slikken en spinazie e.d. eten. Ik moet zeggen dat ik bij mijn eerste me ook lang slap heb gevoeld. Toen had ik ook een HB van 5.2 geloof ik. Het kan ook zijn dat je net te snel gaat. Ik heb echt de eerste 6 weken zo veel mogelijk mijn rust genomen naar de keizersnee (zoveel als mogelijk met een dreumes erbij).
Bedankt voor je reactie Saar, ja ik heb sinds gister ijzer tabletten, die ik 2x per dag moet nemen, hoop dat dit een beetje helpt. Floradix is nog wel een goed idee! Koop je dat gewoon bij de drogist?
Voor mij is het nu bijna zes weken geleden. Heb deze week ook veel pijn gehad in mijn buik rondom de wond. Waarschijnlijk ook teveel hooi op mijn vork genomen afgelopen weekend (je wilt zo graag je wereld weer vergroten hè? ) na een paar dagen zakte het gelukkig af, maar ben er wel van geschrokken, zo gek veel heb ik nou ook weer niet gedaan. Toch maar even pas op de plaats nu. Sterkte, hopelijk voel je je snel beter! En niet te vergeten: gefeliciteerd met je dochter!
Hier ook een HB van 5,5, en inderdaad dat voel je. Roosvicee ferro hielp hier ook, niet teveel nemen alleen ivm je darmen. En verder gezond eten en proberen (rustig!) te bewegen buiten; wandelen oid. Dat hielp mij het meest. Het herstelt echt, na 6 weken voelde ik me nog best gammel en nu vrijwel nergens meer last van. Sterkte en let goed op jezelf!!!