Wauw Wat een geweldig nieuws en wat een geweldig moederdagcadeautje VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Wat heerlijk voor je zeg, ik ben heel blij!!
W ps!!! Van harte meid, ook geen twijfel streep gewoon duidelijk positief. Geniet ervan, het is je gegund.
Kutzooi! Ik typ een heel bericht, en meestal kopieer ik hem voor het bevestigen, druk ik op c in plaats van ctrl + c, en dus bericht foetsie Even kort dan wat ik nog weet: @ Nikita en Anne, balen zeg, maar het ziet er niet goed uit @ Wops, wat een timing toch ook, een paar dagen voordat jullie naar de gyn zouden gaan! @ Sammie, hoe voel jij je nu? @ MP, ik zag dat jullie je nu al niet meer aan het om de dag klussen hebben gehouden @ Ricmar, wat een supertemp! @ Susan, wauw, wat een kaartje heb jij? Wanneer wil je testen? Heb je er een goed gevoel over? @ Tessa, ik ben erg benieuwd naar je temp! @ Malin, hopelijk heb je snel duidelijkheid over je eisprong! Fijne dag allemaal!
Mosa: Ik kopieer mijn berichten voor de zekerheid ook altijd. Heb je ctrl z geprobeerd toen je bericht weg was? Bij mij werkt dat wel.
Dan komt toch de leek in me boven, want die kende ik niet Even proberen....nee, lukt ook niet. Volgens mij was ik gewoon te laat met de ctrl en drukte ik dus alleen op de c. Nu maar weer extra opletten dat ik het goed doe
Nee niet zo'n heel goed gevoel, ben bang dat de kans er is dat mijn ei toch later is geweest, en dan is het klussen niet helemaal goed gegaan. Maar geeft niet hoor.. ik heb nog even de tijd. Als ik in aug. nog niet zwanger ben, ga ik een beetje zenuwachtig worden. nu nog niet.
wops meid gefeliciteerd! je hebt echt een geweldig kaartje en een nog mooiere test... veel plezier bij de gyn volgende week! hier temp weer 0,1 gestegen, als ie morgen zo blijft of doorstijgt komt er een kruis, en dan hebben we voor de verandering helemaal niet beroerd geklust
@ Wops, Gefeliciteerd , wat een superbegin van je weekend! {|= \/ =D> @ rest, dikke knuffel, dat jullie Wops maar snel mogen volgen [-o< !
Wops; GEFELICITEERD Dit is een super nieuwtje zo aan het begin van mijn weekend. Ik hoop dat wij allemaal snel mogen volgen. GENIET!!!!!!
Shit je hebt gelijk :-$ haha, wat erg. Ik vind het allemaal zo eng, stel dat ik nu ineens een eisprong ga hebben en we klussen niet genoeg. Snap je zo voel ik me. Een dag duurd ook zolang dus dan lijkt het ookal weer te lang geleden wanneer je geklust hebt 8-[ .
Hé Wops; waarschijnlijk dan toch die schimmelinfectie door de verandering in je hormonen! Is het toch nog ergens goed voor geweest. Ik ben zo blij voor je/jullie!!!!
Hoi meiden, Ik wil jullie heel erg bedanken voor de felicitatie`s. We zijn zo gelukkig met dit wondertje en zeker nu we eigenlijk de mmm in zouden gaan. Alles moet ik nog helemaal tot me door laten dringen en ja er gaat zoveel door me heen. Mannetje en ik hebben al veel afgejankt en gelachen. Morgen wordt voor ons heel speciaal, want dan gaan we m`n ouders vertellen dat ze opa en oma gaan worden van hun 1e kleinkind. Ik wil iedereen hier heel veel succes wensen en ik hoop dat ik weer een voorbeeld mag zijn en dat er meerder meiden volgen. Ronde 12 was onze geluks-ronde. Veel succes en dikke knuffel van mij. Groetjes