Wij doen deze: Op wie hij het meest lijkt? Het is het beste als u zelf even kijkt. Wilt u vooraf even bellen? als u uzelf voor komt stellen.
Bij onze dochter stond er: wil je een beschuitje komen eten, laat ons dat van te voren even weten. Met ons telefoonnummer erachter. Deze keer laten we erop zetten: Wil je komen kijken naar ons kleintje, geef ons dan eerst een seintje. Tel.:
hoi hoi, bij ons komt er op te staan zoals liedjepiedje al zei ; bel, kom en bewonder! en wat betreft t rusten dat zeggen we wel als ze bellen maar de meeste zullen best ( ook uit eigen ervaring ) begrijpen dat kraambezoek niet echt lange gezellige borrelvisite is!! en anders hebben we een hollandse mond toch?! suc6 allemaal! liefs sabsje
Wij doen nu ook: Bel, kom en bewonder. Bij de vorige hadden we: Wil je vingers en teentjes komen tellen, dan graag eerst even bellen.
Wij zijn ook niet zo van de gedichtjes enzo. We hebben dit gekozen: Kom je kijken naar ons kleintje? Graag van te voren even een seintje!
ga daar maar niet van uit. wat hebben wij veel mensen weg gestuurd. die niet gebeld hadden. die kwamen dus ook niet binnen. er stond op het kaartje dat ze moesten bellen.
Wij hadden Druk met jurkjes,luiers en flesjes Wil je komen bel dan eventjes En ik zou er niet van uit gaan dat er alle mensen bellen of berichten nee je hebt ze er altijd tussen zo gou jij je vlagetjes à ooivaar buiten zet staan ze op de stoep
Ik ben zelf niet zo van die teksten etc..maar hebben toch iets kunnen vinden wat wij wel leuk vinden, lekker kort en krachtig; Bel, kom en bewonder!
Ik heb er gewoon opgezet, als u .... wilt zien, graag van tevoren even bellen. Tegenwoordig ben je origineler als je juist geen rijmpje er van maakt.
Ik had er niks op staan over bellen en heb niemand aan de deur gehad zonder dat die van tevoren gebeld had. Denk dat je zelf je vrienden/familie het beste in kunt schatten of het nodig is.