hier keek ik naar: Vrouwtje theelepel Seabert Ovide Boes Teddy Ruxpsin Troetelbeertjes Nils Holgersson Alfred J Kwak snorkels Beestenbos is boos wat niet eigenlijk.... En ook leuk: de freggels!
Ja dat waren samen met Teddy Ruxpin mijn favorieten. Van Nathalie heb ik twee dvd's. Niet iedereen kent het.
Van de Bluffers heb ik nog nooit gehoord..wat was dat? Mijn favorieten: -Teddy Ruxpin (je schrijft het zonder s ertussen ) -Foofur -Troetelbeertjes -Ovide -Dommel -Johan & Pierewiet -Snorkels -Freggles (geen tekenfilm maar past wel in het rijtje) -Scooby Doo -Turtles Ik kan nog uren doorgaan,was helemaal gek van tekenfilms!
Alfred Jodocus Kwak (is idd wel met volwassen thema's) Alleen op de wereld/Remi (ook zo'n tranen trekker) Beestenbos is boos Calimero Candy Candy (Tranen met tuiten) David de Kabouter Doctor Snuggles Ducktales Dungeons and Dragons (deze vond ik wel erg leuk) De Familie Robinson De Freggels Gummiberen Heidi Heatcliff Jem( de spice girls van mijn jeugd, wie kent dat nog. Had zelfs een barbie met roze haar) Jodi en het hertejong Johan en Pirrewiet Kissyfur( vond die krokodillen altijd zo leuk) Maja de Bij Nathalie Nils Holgersson Ovide en zijn vriendjes Rugrats(kijk in nu nog graag) Scoobydoo Seabert De Smurfen De Snorkels Teddy Ruxpin De tovenaar van Oz Troetelbeertjes Vrouwtje Theelepel Wickie de Viking Tom en jerry Roadrunner
mijn favorieten: De bluffers (dat was ook gewoon 'mooi' , bijzonder op de één of andere manier) de gummyberen troetelbeertjes Foofer -keken we ook graag De smurfen vond ik altijd het leukst met Johan en Pierewiet en oh de familie robinson.. Ceddie, Nathalie, Jodie en het hertenjong waren volgens mij allemaal van dezelfde makers -altijd mooi, maar soortgelijke figuurtjes Kent iemand Lady Lovelylocks nog? Ik had er zelfs een popje van, met natuurlijk haar vriendjes de pixietailes voor in haar haren + de prins...
Over Mapletown: Ik heb nu voor m'n dochter dvd's van Hello Kitty dat lijkt er wel een beetje op qua tekenstijl vind ik en qua stemmen.
Klopt dat dacht ik toevallig vandaag ook nog! En dat zusje (mimi) heeft precies dezelfde stem als een van de konijntjes uit maple town! Ik ken zo ook allemaal op 4 na, mijn favorieten waren: Mapletow Maple Town - een lang vergeten droom - NL - YouTube De wasbeertjes (the racoons) Robinson sucroe was zoo grappig robinson sucroe (nederlands dub) kindernet - YouTube Ovide Mevrouwtje theelepel Nils hogerson David de kabouter Dinobabies Barbapapa Seabert Budgie de kleine helicopter
interessant die serie van Nathalie! Ik ben dus op zoek naar net zo'n soort tekenfilmserie met precies zo'n zelfde meisje, alleen dan met grote blauwe ogen. In mijn herinnering was ze heel eenzaam, een soort Remy. Heb al gezocht, maar kan het niet terugvinden, maar het moet uit diezelfde studio komen als Nathalie gezien de tekenstijl. Iemand een idee? Ik denk dat het eind jaren 70/begin 80 op tv was?
JAAA! Slik ... Jeetje, even gegoogeld en wat gezien, wat een herinnering, dat liedje alleen al! En ze was dus eenzaam; ze was een weesje! Ik vond het zo'n verdrietige serie! Het maakte echt indruk op me. Alleen geen blauwe ogen, haha! Bedankt meid, ben hier erg blij mee!
Nathalie The Freggles Candy Nils Holgerson Troetelbeertjes Gummieberen De Wuzzles My little pony Heathcliff Ovide Jem and the holograms He-man Vrouwtje theelepel Dungeons and dragons Thundercats Dinoriderx Mapletown