Vind het rot voor je dat je dit allemaal moet mee maken. Maar wel blij dat je duidelijkheid hebt. Ik zou het testen ook niet kunnen laten en gewoon doen. Is ook een beetje voorbereiden op of deze oploopt of niet tot volgende week, al jij dat fijn vind gewoon doen.
Ik zou eigenlijk moeten zeggen dat je moet stoppen met testen, maar heel eerlijk: Ik had hetzelfde gedaan. Precies zoals @Asil schrijft, om jezelf ook een beetje voor te bereiden op volgende week. Kan niet goed zien of hij daadwerkelijk donkerder is, maar het lijkt wel zo. Heeft ook met je concentratie van je urine te maken. Ik leef echt met je mee. Vanuit hier even een digitale knuffel.
Dank je wel, heel lief! Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, ik begrijp niet waarom het hcg zo lang in mijn lichaam blijft. De testen zijn ook niet duur dus dat maakt het ook wel heel verleidelijk om te testen en ja, vanmorgen weer eentje gedaan Hij lijkt anders door de kleur maar is gewoon dezelfde test van de action. Ik vind het zo raaaar allemaal. Als het hcg zo laag is, moet hij nu toch wel een keertje lichter gaan worden of zelfs helemaal wit zijn.
Wanneer heb je volgende week afspraak? Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt. Wat een emoties zeg.
Woensdag moet ik weer bloedprikken om te kijken of de waardes op 0 staan of misschien zelfs gestegen. De gynaecoloog zei dat het ook een nieuwe zwangerschap kan zijn maar dat zou allemaal wel heel toevallig zijn dus ik ben echt heel benieuwd naar woensdag, kon ik maar even de tijd doorspoelen Vandaar dat ik gewoon nog steeds doorga met testen, hopelijk krijg ik dan iets sneller duidelijkheid.
Woensdag moet ik weer prikken! Ik heb vanmorgen getest maar ook daar komt geen duidelijkheid naar voren. Bovenste gedeelte lijkt wel iets donkerder maar het is geen mooie rechte streep. Morgen maar weer opnieuw proberen
Lijkt inderdaad dat het hetzelfde blijft. Maar moet zeggen dat ik het persoonlijk altijd moeilijk vind te beoordelen op foto's (behalve als er echt duidelijk oploop is). Wat een rollercoaster voor jou.
Ja het is echt heel verwarrend. De test lijkt wederom niet opgelopen of aan het aflopen. Dat vind ik dus het gekke eraan, er moet toch op een gegeven moment iets gebeuren, zeker als de bloedtest zo'n lage hcg waarde laat zien. Vanmorgen weer getest maar hetzelfde als gisteren/eergisteren. Ik heb een foto bijgevoegd van de laatste 3 testen, had ze op tafel laten liggen en mijn kat vond het blijkbaar leuk speelgoed vannacht dus er is van de rest niks meer over
Ah wat verwarrend voor je hee! Gelukkig sta je nu onder controle dus kunnen ze je deze week weer verder helpen! Xx
Ja ik ben wel heel benieuwd wat er gaat gebeuren, de test blijft licht positief. Loopt niet op of af, dat is toch gek? Ben nu wel een beetje enge scenario's aan het bedenken want dat hcg moet toch ergens vandaan komen? Maak me er ondertussen wel een beetje zorgen om maar goed, woensdag zullen we wel meer horen.
Ik snap dat je je zorgen maakt! Ik heb er niet genoeg verstand van om te kunnen verklaren hoe dit komt. Hopelijk de dokters wel!
Dank je wel! Heb de uitslag online gezien en de waarde is nu 10. Wel gezakt dus maar het gaat niet echt snel. Heb sinds gisterenavond ook bloedverlies dus ik misschien is er wel een klein restje blijven zitten afgelopen maand en ik hoop dat het er dan nu uit komt. Vanmiddag belt de gynaecoloog mij!