Te weinig oploop?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roos02, 22 okt 2024.

1. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.528
    7.012
    113
    Vrouw
    Dit is toch niet te doen joh! Iedere ochtend weer in spanning. En nu de afloop weer oploop lijkt, is het weer spannend. En een keertje bellen naar het ziekenhuis met je verhaal?

zoergwelkom en Roos02 vinden dit leuk.
  2. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    205
    143
    43
    Vrouw
    Stel dat het nou nog wel goed zit in je buik.. hoeveel weken zou je dan nu zijn? Ik geloof dat ik in jouw geval onderhand heel graag een echo zou willen om te snappen wat er nou wel of niet gebeurd van binnen :rolleyes::o:

Roos02 vindt dit leuk.
  3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.557
    4.426
    113
    Vrouw
    Oef, wat lastig zeg! Ik denk dat er op basis van de testen weinig over te zeggen is, misschien toch verstandig om 2 x hcg te laten prikken. Zo weet je wat de waarde nu is en of het nog oploopt (en er ergens iets groeit), of dat het afloopt. Zenuwslopend dit voor je, het blijft fluctueren lijkt het.

Roos02 vindt dit leuk.
  4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    9.924
    9.510
    113
    Vrouw
    Ik ben dan wel benieuwd hoe de test eruit ziet als je geconcentreerde urine hebt. Stoppen met drinken en testen als je plas geler word dan wat je normaal gebruikte. Als dat een donkere test is of een knaller is zou ik zeker voor een echo.

Roos02 vindt dit leuk.
  5. gate

gate Bekend lid

12 jun 2014
    726
    508
    93
    Noh roos wat heb jij nou weer?!?! Jij ook altijd met die vage testen van je wat een onzekerheid weer! Fingers crossed dat echte ellende uitblijft voor je... knuffel!

Roos02 vindt dit leuk.
  6. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.093
    1.090
    113
    Uhh, denk een week of 6/7? Maar daar ga ik echt niet vanuit hoor.. Ik ga morgenvroeg maar weer opnieuw testen en dan maar de verloskundige weer bellen voor een echo. Ik heb ook echt nul symptomen dus ik verwacht dat er niet zoveel te zien valt op een echo. Weet ook niet zo goed hoe ik dit allemaal aan de verloskundige uit ga leggen haha. Ik ga sowieso morgen wel even bellen, vandaag geen tijd voor gehad. Wil nu wel een keertje weten wat mijn lichaam toch aan het doen is :roflmao:

7. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.093
    1.090
    113
    Ik weet niet of ik dat kan maar ga het proberen. Ik heb echt altijd zieke dorst dus drink veel water en thee. Hoelang kan ik dan het beste niks drinken?

8. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.066
    1.740
    113
    Vrouw
    Heb je geen suikerziekte ..? Kan een teken zijn, hoeft absoluut niet.

Roos02 vindt dit leuk.
  9. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    9.924
    9.510
    113
    Vrouw
    Hoe lang is niet te meten, gewoon blijven plassen tot je urine geel begint te kleuren.

Roos02 vindt dit leuk.
  10. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.093
    1.090
    113
    Nee ik ben daar al meerdere keren op getest, ik denk dat ik het mezelf ook heb 'aangeleerd', ben een enorme theeleut :rolleyes:

De test van vanmorgen was hetzelfde als eergisteren. Ik heb nu weer geen testen in huis. Ik weet niet of ik nieuwe moet halen of dat ik gewoon een week moet wachten en dan nog een testje er tegenaan gooien. Het loopt zo langzaam af met tussendoor dan weer een klein beetje oploop. Ik begin ondertussen duizelig te worden van al die testen vergelijken maar het is zo moeilijk om het niet te doen o_O

11. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    205
    143
    43
    Vrouw
    Stel dat je voor nieuwe testen gaat, zou ik je de dipsticks van sensitest willen aanraden. Die zijn te bestellen via bol.com en per test ook iets goedkoper dan action. Duurt misschien 2-3 dagen voor je ze binnen hebt maar kan misschien wel duidelijker op of afloop laten zien. Sterkte!

Roos02 vindt dit leuk.
  12. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.810
    1.720
    113
    Kan je niet gewoon bloed laten prikken? Lijkt me meer duidelijkheid geven dan deze testen

13. RJMZlove

RJMZlove Lid

20 sep 2024
    13
    6
    3
    Vrouw
    En een tip voor personeel dat niet meewerkt (ik ben zelf verpleegkundige en helaas ervaring met een heftige bbz);

Dreig met klacht indienen
    Buiten kantoortijden naar de HAP/nightcare bellen.

Mij hebben ze toen naar huis gestuurd zelfs vanuit de huisartsenpost met "buikgriep" klachten. Alle gevolgen waren voor mij.
    Volhouden, je écht niet laten afschepen.
    Als je naar een ander dorp moet voor een andere vk, prima toch? Staat je volledig vrij.
    Daarnaast kun je altijd een betalende echo doen? Kost meestal iets rond 30euro geloof ik? Dan weet je toch ook hoe t nu zit?

Succes en sterkte!

Precious03 vindt dit leuk.
  14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    9.924
    9.510
    113
    Vrouw
    Roos02 vindt dit leuk.
  15. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.093
    1.090
    113
    Ja wel goed! Ik heb niet meer getest en merk dat ik daardoor wel wat meer rust krijg. Ik denk dat ik einde deze week of begin volgende week voor de zekerheid nog ga testen en dan verwacht ik een witte test.

Wat ik me afvroeg, ik heb zondagnacht een enorme steek in mijn buik gekregen terwijl ik sliep. Ik dacht ojee, daar gaan we maar het trok ook weer weg gelukkig. En toen dacht ik, zou het geen cyste zijn (heb ik wel vaker gehad in het verleden) en dat ik daarom zo lang positief doortest of kan dat helemaal niet?

16. RK22

RK22 Lid

7 jul 2023
    37
    39
    18
    Vrouw
    Waarom zou je niet gewoon eens de gynaecoloog bellen of nogmaals de verloskundige?

Niemand hier heeft het antwoord behalve de verloskundige/gynaecoloog als ze hebben gekeken met een echo!

IlonavanH90 vindt dit leuk.
  17. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    9.924
    9.510
    113
    Vrouw
    Cyste maakt geen HCG aan. Steek kan bandenpijn zijn. Lieve Roos, wacht nou niet zo af... Jouw gezondheid is belangrijk. Geeft het niet juist meer rust wanneer je weet wat er aan de hand is?

18. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.014
    949
    113
    Ik zou ook gewoon bellen en anders een pretecho inplannen..
    Vind het een beetje raar dat je zolang blijft door rommelen..

RK22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina