Hoi Dames, Toevallig een kapster of ervaringsdeskundige in de zaal? Ik heb vrijdag mijn haar geblondeerd bij de kapper. Omdat het dit keer wat warm uitsloeg heeft ze er een spoeling over heen gedaan. Asblond. Op het eerste oog was het wel mooi... maar nu vind ik het te wit/zilver achtig. ( heb normaal platina blond ) Als het warm uitslaat en dergelijke weet ik wel oplossingen maar met asblond zou ik echt niet weten hoe ik dit moet oplossen? Dit is een mooie kleur als je al wat ouder bent maar niet voor mij! En aangezien ik die dag behoorlijk wat geld moest neertellen bij de kapper, hoop ik het nu met een verpakking van de drogist te doen want weer zoveel neertellen word een beetje teveel. En zou het nou mijn eigen schuld zijn... maar dat is het niet.
Kun je niet terug naar dezelfde kapper en zeggen dat je het niet mooi vindt? Ik weet niet precies hoe het werkt en zo met kappers. Ik ga eens per jaar en alleen de puntjes knippen
Haha ik ben ook niet zo n kapper fan. Maar nu met de zwangerschap ben ik wat te lui om het zelf te doen. Normaal verf ik het zelf en gaat het goed. Heb ze wel al gesproken er over maar de gene die het gedaan heeft is er nu niet. En aangezien ik morgen weer over straat moet.....
Ik zou het toch even bij de kapper laten aanpassen! voor je het weet is je haar weer te warm/groen/donker en dan gaan ze het niet meer gratis voor je oplossen.. been there done that
Ik kreeg de tip om het te wassen met een anti roos shampoo. Gelijk geprobeerd! En het is inderdaad veel minder paars/zilver achtig. Dus dat is ook weer een probleem minder.
Paar keer wassen met blondshampoo helpt ook! Ik ben gek op asblond, maar soms is het een beetje grijs/blauwig op de dag dat ik van de kapper kom. Als ik het dan een paar dagen op rij was dan wordt het weer iets warmer of geliger blond. Asspoeling zegt het nl al: het is een spoeling. Die verdwijnt weer tzt Succes!
Waarom ga je niet gewoon terug en zeg je dat dit niet is hoe je het had gewild? Misschien lossen ze het voor je op.
Vaak heb je inderdaad genoeg aan een paar keer goed wassen. Ik heb 1 grijze pluk , echt grijs door de astint. 2x gewassen en weg Succes!!