tattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door mouschy, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lykel

    lykel Actief lid

    26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik heb er twee een vliegend paard op mijn bovenarm en een mislukte dolfijn op mijn enkel bij een van de bekenste laten zetten en dan zo verziekt ik moet hem nog steeds bij werken of er iets overheen laten zetten maar weet nog niet wat ik ben helemaal weg van de tattoo's van mijn vriend alleen die zijn zo groot.
     
  2. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik wilde vanaf mijn 15 al een tattoo, maar ik was er veel te schijterig voor. Heb eindelijk op m'n 25e de knoop doorgehakt en er een op m'n onderrug laten zetten. Na m'n zwangerschap wil ik m'n sterrenbeeld op m'n enkel laten zetten.
     
  3. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo

    Ik heb er 2,mijn chineese horoscoopteken(konijn)
    en die van mijn dochter(paard) eind van de maand komt die van mijn zoontje er ook bij.En ik wil graag de namen van mijn 2 kids laten zetten maar weet nog niet op welke plek.Mijn man heeft precies dezelfde tattoo van onze dochter.Verder heb ik een tongpiercing en een traguspiercing.

    Groetjes Claudia
     
  4. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb op mijn onderrug en mooie zon (zwart)...

    @Claudia (a.k.a. Yentl)
    Call me stupid maar wat is een traguspiercing
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
  6. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhh oke hihihhi
    Leuk, ik kende het wel maar ik wist niet dat dat zo heette hihhihihi
    Weer wat geleerd!
     
  7. Niet meer actief

    Als ik ooit kinderen krijg wil ik er ook een laten zetten, met de naam(en) en een eenhoorn, want die vind ik erg mooi.

    Maar ik zal nog even gedult moeten hebben.

    Gr Scootermuis.
     
  8. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Dit is die van mij:
    [​IMG]

    en ik wil nog een tatto met de L en de T van lisa en tim in mooie letters.. maar ik kan geen mooie vinden.. iemand tips?
     
  9. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    oeps solly!
     
  10. Sandra1982

    Sandra1982 Fanatiek lid

    26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik ben helemaal gek van haaien, dus ik heb een witte haai op mijn schouderblad laten zetten. Op me linkerarm nog het supermanlogo, en onder mijn navel chinees sterrebeeld hond.
    Verder heb ik een tongpiercing, navelpiercing en neuspiercing, en 2 keer een wenkbrauwpiercing gehad maar die is beide keren uitgegroeid.
     
  11. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Silla

    Sientje heeft gelijk,dat is een traguspiercing.
    Geeft niks hoor ik wist eerst ook niet hoe je het noemde :oops: :)


    Groetjes Claudia
     
  12. Tanja20

    Tanja20 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik wist eerst ook niet hoe het hete , en heb dr hm zelf ook nog hihi! :oops: :)
    Ik noem hm altijd : kleine lelletje van je oor :D
     
  13. triez

    triez Actief lid

    ik heb 2 tattoo's een langwerpige tribal op mijn voet en een zonnetje op mijn schouderblad, vooral die op mijn voet trekt vaak toch de aandacht ( als ik open/lage schoentjes draag) erg leuk

    liefs
     
  14. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik heb geen tatoeages maar ik heb de lijntjes onder mijn ogen laten zetten met permanente make-up.
    Dit vind ik erg mooi en makkelijk, nooit meer zonder make-up de deur uit ;) .

    Groetjes Senna
     
  15. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik heb een tribal op mijn onderrug.
    en een navel en een tongpiercing.
    wil straks ook nog een tatoo als de beeb geboren is,
    maar ben er nog niet helemaal uit wat...
     
  16. jet75

    jet75 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik heb twee tatoos en een paar piercings.
    Eentje op mijn onderrug een tribal met de letters van mijn zoons erin maar die zijn er zo mooi in verwerkt dat ze niet direct opvallen. En ik heb er eentje op mijn linkerschouderblad.

    Piercing in mijn navel , onder mijn lip en neus had er ook eentje in mijn tong maar nu mate ik ouder word heb ik die eruit gehaald en zal waarschijnlijk die onder mijn lip er ook wel uit gaan ben ik ook weer een beetje zat aan het worden.
     
  17. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Ik heb 2 Jaar geleden een tattoo erbij laten maken en zetten op mijn linkerschouderblad met daarin de namen van de kinderen en ed verwerkt....

    [​IMG]
     
  18. Loveazra2

    Loveazra2 Bekend lid

    8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik heb geen tatoo en zou er denk ik ook geen een willen.
    Een mooie plek voor een tatoo vind ik op je enkel of (heel origineel) net boven je billen.

    Ik had vroeger wel een navel piercing, maar die heb ik er tijdens mijn zwangerschap uitgehaald en daarna was het gaatje dicht ik denk erover om hem weer te laten zetten, maar hoorde dat als je het gaatje opnieuw prikt het extra pijnlijk is.
     
  19. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Is dat zo? Was er een tijdje terug ook aan het denken om hem opnieuw te laten zetten. Heb toen besloten om het niet meer te doen.

    Heb nu de letters van Tim en Lisa klaar .. de tatto kan gezet worden (nu de moed nog om te gaan)
    tekening in album
     
  20. TellMe

    TellMe Niet meer actief

    Over die navelpiercing opnieuw laten zetten : het kan de 2e keer iets moeilijker gaan omdat er dan litteken weefsel zit, dan is de huid dus stugger en moeten ze iets harder hun best doen met prikken 8) Het doet niet meer pijn als de eerste keer (heb het zelf namelijk gehad)

    Ik heb tijdens mijn zwangerschap trouwens een speciale buigzame navelpiercing gedragen waardoor het gat gewoon open is gebleven. Ik heb nu de normale er weer in. Je kunt ze via Internet bestellen.
     

Deel Deze Pagina