Hoi dames, Wie van jullie heeft een tattoo thv de buik (buik zelf, ribben,...?) en is daarna zwanger geworden? Rekt die mooi terug na je zwangere buik of niet? Is waarschijnlijk bij iedereen anders maar ik ben toch benieuwd Wil heel graag mijn bestaande tattoo op mijn rug uitbreiden naar mijn ribben, maar wil ook niet dat het volledige ontwerp binnen een jaar al last heeft van de zwaartekracht Groetjes
Ik zou het niet doen, ik heb 1 keer iemand gezien waarbij het niet netjes terug trok. Ik zie het een beetje als een dolfijn wat verandert in een vinvis zeg maar..
Heb er 1 rond mn navel, na 2 zwangerschappen zit hij daar nog steeds Maar dat is natuurlijk ook wel lekker centraal. Ik zie ook plekken op mijn buik waarvan ik blij ben dat daar geen tattoo zit, dat zou er toch minder mooi uit zijn gaan zien.. Maar hoger, bij de ribben, zou ik ook nog wel aandurven.
Ik heb een tattoo op mijn buik, rechts/boven mijn navel en hij is nog steeds hetzelfde als 5 jaar geleden.
Hier ook een tattoo op mijn buik en hij is nog mooi gebleven na de 1e zwangerschap, hopelijk nu ook weer
Ik heb nu een heel platte buik, altijd gehad zonder veel moeite voor te moeten doen, maar toch wel wat bang voor... Ik zou hem echt op mijn ribben willen, net onder mijn BH bandje beginnen zeg maar en zo recht naar beneden, volledig op de zijkant dus...
Ken een paar meiden die een tattoo op de buik hebben en zwanger zijn geweest....die tattoo's zien er niet meer uit.
Bij mij ook, zeg maar boven m'n lies. 2 zwangerschappen gehad met redelijke buiken en mijn tattoo ziet er nog prima uit! Zelfs de laatste keer keizersnee gehad en het litteken zit nét niet tegen mijn tattoo aan.
Ik heb in mn zij een tattoo, redelijk groot, en die is gewoon nog helemaal perfect gebleven. Ben nu 40 weken zwanger.
Hier een negatief verhaal.. Ik heb een tattoo links van m'n navel en dan iets naar beneden.. Tattoo is kwa plaatje niks veranderd is dus weer in zijn vorm maar.. Tijdens mijn bevalling gratis en voor niks uitgescheurd op m'n buik en ja hoor ook precies 2 maal door m'n tattoo..
Die van mij zit bij mijn heup/buik. Heeeeelemaal uitgerekt en striemen erdoor. Schaam me er erg voor, wil hem na mijn 2e zws (als die komt) laten bijwerken.
Ik heb een tattoo bij mijn lies en ik vind m niet mooi meer. Hij was al niet mooi gezet, een beetje te dicht op elkaar, maar nu is het net een verschrompelde draak (hoort een tribal draak te zijn)
Mijn zusje heeft er een van lies tot de ribben een mooie tattoo, ze is vorige week bevallen,maar het ziet er nog steeds erg mooi uit. Ik denk dat het ook locht aan je type huid, sport je ook. Ik denk dat het wel allemaal er te maken heeft hoe je huid er na een zwangerschap eruit komt te zien.
met de tattoo op mijn ribben is niks gebeurd tijdens te zwangerschap, en is dus nog even mooi als eerst
Ik heb een tattoo bij mijn lies, een vlinder... Nou dat is nu een uit de klauwen gewassen marmot geworden... Dusssss.... En mijn schoonmoeder had een roos op haar zij/heup, en dat is nu een struik zeg maar... Tja, het zal ook een gevalletje pech/geluk zijn denk ik.. Nou, ik had dus pech.. Maja dat hoeft niet bij iedereen te zijn natuurlijk..
Mijn vriendin had een super mooie tatoo met bloemen van haar ribben tot haar heup. Ze is zwanger geweest en de bloemen zijn dood Het is echt heel erg lelijk en ze is nu bezig met 10 behandelingen laser en daarna komt er iets overheen