Tatoeage.

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

    Revit Niet meer actief

    @female81; oh, dat is nog oud haha. ik beschik niet meer zoveel over internet dus ben niet echt veel aan het updaten hier ofzo. :p maar ik ben al afgevallen zoveel als ik wou, 11 kilo dus het is nu goed. misschien kom ik wel weer aan maar ja, dat gebeurt zowiezo want ik hoop ooit een kindje te mogen krijgen. en ja, ik heb er ook al aangedacht dat die tattoo dan misschien wel heel erg uitloopt en weer inzakt.

    de tattoeerder gister zei ook; vrouwen moeten kinderen baren, die kunnen meer lijden als mannen. als mannen kinderen zouden moeten baren, zou heel nederland uitsterven tenzij ze dan massaal gaan adopteren. :p:D
     
  2. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey,

    Supermooie plaats om een tattoo te laten zetten, als ik genoeg gespaard heb, laat ik er daar ook eentje zetten.

    Over de pijn; ik heb nog maar eentje, niet zo'n heel grote op mijn buik. Het is een fijntje, dus kleine naalden gebruikt, wat pijnlijk is. Ik ben geen held met naalden, geloof mij, maar je vergaat niet van de pijn.

    Een goede raad, als je twijfelt, niet doen! Ik was helemaal overtuigd van mijn tattoo, de pijn, tja, die neem je erbij.
     
  3. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    De pijn is idd voor iedereen anders, en mannen kunnen echt veel minder goed tegen pijn dan vrouwen. Mijn man had eerst een tattoo op zijn arm laten zetten en ging bijna van zijn geloof van de pijn, en ik moest daarna voor een op mijn rug(zou volgens de tatoeëerder veel pijnlijker zijn), en vond het 1000% meevallen.

    Mannen zijn wat dat betreft MIETJES (een groot deel dan he ;))
     
  4. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

    Vindt die wel erg goed hahaha :D:D
     
  5. Puppy78

    Puppy78 Fanatiek lid

    16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb 1,5 week geleden een tattoo op de binnenkant van mijn enkel laten zetten en het deed, vooral bij dat botje en onderaan bij mijn voet, best pijn. Het voelde alsof iemand met een mesje in mijn huid aan het krassen was ( en dat was in feite ook zo). Toch voelde het na enige tijd redelijk verdoofd en voelde het meer irritant aan. Lijnen zetten doet het meeste pijn, inkleuren valt wel mee.
     
  6. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    als je heel bang bent voor de pijn zou ik idd ook eerst voor een kleintje gaan. Die je hebt uitgekozen zit er niet zomaar op (misschien zelfs niet in 1 keer)

    Maar als je ook twijfelt over uberhaupt eentje zetten zou ik het niet doen. JE hebt het hem verteld voor hij de tattoo liet plaatsen dus hij wist ervan. Laat je niet overhalen, als hij er eenmaal zit kun je hem niet zomaar eraf halen.

    En ja de een vind het een eitje en de ander zegt het nooit meer te doen, dat is heel persoonlijk.
     
  7. Que

    Que Niet meer actief


    Wauw wat een gave tattoo zeg!!!!!!!!!!
    Ik heb er 2. 1 op mijn rug daarvan werd ik ook even niet goed en 1 op mijn voet. Het advies wat ik je wil geven. Voordat ze gaan beginnen drink even een blikje cola leeg. Dat heb ik bij de 2e tattoo gedaan en nergens last van gehad. Ja het is niet zo'n prettig gevoel, maar als ze eenmaal langer dan een kwartiertje bezig zijn voel je het niet meer.

    Heel veel succes!!! Laat je een foto zien als je hem hebt gehaald ben erg benieuwd!!
     
  8. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik ga er ook 1 laten zetten na de zomer! Maar ik begin klein en beschaafd hahaha. Ik laat de naam van mijn meisje op de bovenkant van mijn voet zetten. Ook trouwens niet de fijnste plek heb ik me laten vertellen!! En in september laat ik een tongpiercing zetten.......en bij allebei zit ik al te huiveren als ik er aan denk. Ik heb een hekel aan pijn, maar toch wil ik het graag, dus doe ik het gewoon. Ik hou mezelf dan ook gewoon voor: Ik heb mijn dochter er ook met pijn uitgekregen en daar is zo'n tattoo of tongpiercing niks bij!!! Hoop dat het werkt hihihi
     
  9. CherryAyden

    CherryAyden Niet meer actief

    Ik heb een redelijk grote tattoo op mijn voet, ook nog eens met allemaal verschillende kleuren. Volgens veel mensen deed het inkleuren minder pijn dan de lijntjes zetten. Nou sorry hoor maar ik heb echt geleden op die tafel. Dan zijn de lijntjes gezet, je huid ligt open en dan moeten ze het nog inkleuren!

    Ik vond het dus heel veel pijn doen, ik moest al mijn kracht gebruiken om rustig te blijven zitten en om niet te schreeuwen: STOP DAARMEE NU!! Het is gewoon een naald die in en uit je huid gaat, natuurlijk doet dat vet zeer. En iedereen gaat daar inderdaad anders mee om dat is wel waar. Misschien ben ik gewoon een watje :p. Maar het is wel zo, je bent het daarna meteen vergeten en dan voel je je zo trots!!

    Ennuh bevallen en tatoeeren kun je denk niet echt qua pijn met elkaar vergelijken :p. Allebei pijnlijk maar allebei anders!
     
  10. wannie

    wannie Niet meer actief

    Ik wil ook al heel lang een tattoo, maar tot aan nu ben ik er nog steeds niet uit wat ik wil hebben. Als ik denk dit is het, ben ik er 2 maanden later niet zo zeker meer van en dus twijfel en doe ik het niet.

    Wat je kan doen is als je zo'n grote wilt laten zetten zoals in je voorbeeld is een klein detail om mee te beginnen.
    In je voorbeeld zou ik dan beginnen met het kleine bloemetje op het schouderblad de allerbovenste. Als je het te vind heb je maar een klein detail wat op zichzelf al mooi is. Vind je de pijn te houden dan kan je hem uitbreiden naar je totale ontwerp.:)
     
  11. Skye

    Skye Niet meer actief

    Sssttt, dat hou ik mezelf gewoon voor, zodat ik durf!!! Hihihihihi;)
     
  12. PBiard

    PBiard Actief lid

    6 mrt 2007
    475
    0
    0
    Management secretaresse
    Hendrik Ido Ambacht
    Iedereen ervaart de pijn anders.
    Zowieso doen de lijnen het meeste pijn.
    Ik laat eind juni mijn 5e zetten en schijt nu al 7 kleuren.

    Zorg dat je afleiding hebt als je de tattoo laat zetten zodat je je niet op de tattoo hoeft te focussen.
     
  13. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Ik denk dat jouw mannetje een vrij lage pijngrens heeft want qua pijn valt het allemaal wel mee hoor... Mijn vriend zit op zijn armen en rug helemaal onder en tuurlijk heb je klote plekken er tussen zitten maar het valt wel mee.

    Ik heb zelf een dolfijntje op mijn schouderblad (was mijn eerste) en daar heb ik echt totaal geen last van gehad... Mijn tweede was een Playboybunny boven mijn kont dat was wat minder omdat het helemaal ingekleurd wordt op je ruggenwervel. Toch vond ik het al met al meevallen...

    Jij gaat toch wel voor een wat groter exemplaar maar ik denk ook dat het eraan ligt of jij dun bent of een laagje vet hebt zitten... En misschien een geruststelling... Een nichtje van mij heeft een tattoo laten zetten en toen kreeg zij verdovende zalf. Ze heeft zo goed als niets gevoeld... misschien is dat nog een tip voor je!

    Succes!!!! Maar doe vooral waar je je het beste bij voelt!
     
  14. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Nou ik laat liever heel mijn lijf vol tattoeeren dan dat ik nog een keer moet bevallen. Tattoeeren is echt een eitje vergeleken bij een bevalling!
     
  15. music4life

    music4life Niet meer actief

    pfff wat een sisies hier zeg :D
    ik heb er inmiddels 5 en echt het is maar hoe jeje instelt
    als je nu al zegt dat doet pijn ,tsja dan doet het pijn,, ik vond het gevoeling maar pijn ?
     
  16. miffy11

    miffy11 Niet meer actief

    pijnlijk, ja, maar ben je zo weer vergeten. heb er 2 (pols en enkel), en heb echt zin in de volgende. bezig met ontwerpje maken, straks afspraak maken en gaan we weer :)
     
  17. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief


    haha we kunnen niet allemaal zo stoer zijn als jij ;):D
     
  18. miffy11

    miffy11 Niet meer actief

    oh even een vraagje trouwens, mijn vriend wil er een op zn voet, heeft er ook een op buitenkant pols. weten jullie of daar veel verschil in pijn in zit? hij schijt nl ook 7 kleuren, omdat hij bang is dat voet veel erger is. pols kon hij prima hebben.

    en nog een stomme vraag, als je er een op je voet hebt, hoe zit dat dan met schoenen ed kort na het zetten?
     
  19. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Nou ik heb een tattoo op mijn voet en het zetten voel je wel maar ja ach het is te handelen. Enige nadeel was wel dat ik dagen een dikke voet had en dus alleen sneakers kon dragen!
    Maar denk dat dat ook per persoon verschilt maar het is wel flink gevoelig na het zetten.
     
  20. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.832
    166
    63
    Ik heb 3 tats, de 1e tussen mijn schouders, geen last van gehad (ja, 2 minuten toen ie begon).
    2e binnenkant enkel, ook geen last van gehad, en zat op m'n dooie gemak mensen een smsje te sturen :p

    3e heb ik in Ierland laten zetten, en loopt van m'n onderbuik tot op m'n schouder. Het heeft 4 uur geduurd (is een Keltisch kruis met tribal, dus allemaal zwart/grijs), en kreeg zelfs te horen dat de meest stoere kerels zo'n grote niet in 1 keer lieten zetten.. Heb er weinig last van gehad, alleen het stukje echt in m'n taille, toen wilde ik wel ff door het plafond gaan, maar gewoon rustig blijven ademen, en dan kom je er wel doorheen.
     

Deel Deze Pagina