tapijt en gordijnen kwantum?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sas26, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    hoi meiden,

ik wil graag bij de kwantum gordijnen op maat laten maken. Ook willen we de trap opnieuw laten bekleden. iemand ervaring emt deze winkel? en /of andere tips? We willen het niet al te duur maken, maar wel een aardige kwaliteit natuurlijk!

groetjes!

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Goede ervaring met gordijnen van kwantum. Ze hebben veel keuze, maar er zijn wel verschillende soorten kwaliteiten en prijsklasses.

Qua stofferen, vond ik het wat minder. Heb hier dan vinyl in een kamer laten leggen. Ze werkten niet erg netjes. Had het rest van het huis laten leggen door iemand van Carpetright, die werkte supernetjes, strakke randjes enzo. Dus je ziet echt verschil!

3. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben op de kinderkamers ook gordijnen van de kwantum, zijn van goede kwaliteit en het is mooi gemaakt.
    Af en toe hebben ze die aanbieding om het gratis op maat te laten maken, zou even vragen of die actie binnenkort er is.
    Trap ook geen ervaring ;)

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ blackeyedgirl, thanks voor je info! dus beter carpetright begrijp ik... was er veel verschil in de prijs voor eht leggen dat je weet?

@mugje, ja er is nu een actie gordijnen gratis gemaakt.

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    wij hebben de gordijnen va de kwantum en hebben geen klachten.

Van stofferen maken wij geen gebruik

6. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    gordijnen prima, ook de service als er iets niet goed is gegaan (zolang je de bon hebt..)

Met vloeren geen ervaring.

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    is al weer 2 jaar geleden
    en omdat we het hele huis hadden laten doen,
    was het sowieso al een bom duiten hihi

maar er is tot zaterdag weer sale zie ik
    Carpetright
    en had ook een bon via internet voor extra korting
    KRIJG 5% EXTRA WEBKORTING | Carpetright

wij hebben trouwens onze trappen geverfd en trapmatten gelegd, ipv laten bekleden
    - Micostep Anti-slip trapmat / trapmatten kunststof, trapbekleding, traploper, traplopers, trapneuzen, trap bekleding trap bekleden trap verven trapmaan maan trapneus bekleding bekleden trappen trede mat matten anti slip traanplaat veilig duurzaam mo
    (maar dat is je vraag niet hihi)

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    thanks!! ik heb de bon meteen aangevraagd, echt lief van je al die info! Ik ga morgen naar die winkel toe, super!

die trap zoals jullie hebben vind ik ook erg mooi, maar voor het geluid doen we vloerbedekking.... (en minder werk nu voor ons)

groetjes!

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Over de gordijnen hier ook dik tevreden!
    Over een trap laten bekleden, geen idee.. wel hebben we laminaat laten leggen door ze.. uitstekend!!

10. danip

danip Niet meer actief

Onze hele bovenverdieping hebben we vloerbedekking laten leggen van de kwantum, en het voldoet ons super! was goedkoop, gratis gelegd, en nu na 4 jaar is het nog steeds hartstikke mooi.

11. 1234

1234 Niet meer actief

Wij hebben ook bijna alle gordijnen en vouwgordijnen in ons huis van de Kwantum. We zijn er tevreden over. Goede kwaliteit en het hangt mooi allemaal...

Ook hebben we de trap laten bekleden met vloedbedekking. We waren tussen de 2 en 300 euro kwijt. Weet zo het precieze bedrag niet meer. Het ligt er natuurlijk maar net aan wie het tapijt legt. Want ik zie bij een bovenstaand iemand dat ze niet tevreden waren. Wij waren en zijn wel tevreden met het resultaat en het ligt er nu, na anderhalf jaar, nog steeds mooi in.

Dus ik zeg JA voor Kwantum.

12. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Hier ook een tevreden klant:) we hebben 2 keer gordijnen voor de huiskamer bij hen laten maken en zowel de service als de kwaliteit waren heel goed!
    Succes!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gordijnen kan ik je niet bij helpen maar wij hebben wel op de slaapkamer van onze zoon en onze slaapkamer vloerbedekking van Kwantum. Die bij ons is mooi gebleven, maar de vloerbedekking bij onze zoon helaas niet. We gingen na 3 mnd al slijtplekken zien waar bijv de commode staat en nu is het bijna helemaal vaal (bijna jaar verder). Ik snap dat omdat je daar vaak het sneller slijt, maar zo snel had ik niet verwacht. Ik weet ook niet of het bij vloerbedekking van een andere winkel ook zo snel zou gaan:).
    Het leggen hebben wij laten doen door een oom van mij dus daar kan ik niks over zeggen.

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Thanks meiden voor alle reacties!

ik vind het zo moeilijk om te kiezen welke gordijnen we willen in de woonkamer..... zoveel keuze!

15. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Een tip, mijn man heeft jarenlang in de woningstoffeerderij gewerkt, en alle vloerbedekkingen van kwantum en leenbakker komen van dezelfde leverancier als de peperdure vloerbedekkingen van de dure winkels!
    Waar mijn man werkte hadden ze vloerbedekking op de rol voor 65 euro per meter, en bij de leenbakker precies dezelfde van de zelfde leverancier voor 30 euro per meter.

16. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wij hebben eind november gordijnen daar besteld voor onze dochter haar kamertje.. was er heel blij mee tot ik na een paar weken ineens zag dat 2 gordijnen een soort haak erin hebben..
    t zijn overgordijnen maar de stof is daar een groot stuk beschadigd net of er wat achter is blijven hangen zeg maar..
    viel eerst niet op omdat de gordijnen ruim genomen zijn en niet net passen zeg maar..
    en het ligt eraan hoe je ze hangt of je het ziet of niet..
    maar omadt ze al hingen dacht ik laat maar.. was net zo blij dat er gordijnen hingen eindelijk..dus ik doe het er maar mee..
    bovendien dacht ik na een paar weken gaanz e het vast niet oplossen meer..
    wel jammer maar misschien hebben ze dit zelf ook niet gezien...
    is voor mij geen reden om er nooit meer wat te kopen hoor, alleen de volgende keer als ik daar zou bestellen zou ik het wel even goed controleren ...

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tapijt: geen ervaring

Gordijnen: kopen we altijd bij Kwantum. Goede ervaringen mee. Nu ook weer gordijnen besteld voor de babykamer.

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    tapijt heb ik geen idee maar gordijnen vind ik super, mooie zware kwaliteit hebben wij, je hebt natuurlijk bij elke winkel verschil in kwaliteiten onderling dus let hier op maar was erg tevreden ze passen als gegoten en denken erg fijn met je mee qua opmeten e.d.

Deel Deze Pagina