wie heeft test negatief was toch zwanger? ben overtijd !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babyloll, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyloll

babyloll Lid

13 jan 2009
    50
    0
    0
    wie kan de ervaringen vertellen van dit

heb altijd een regelmatig cylus gehad:
    mijn laaste regels zijn van de 11 feb met de pil minulet 21 dagen heb ik maar tot aan de 15 pil genomen dus een beetje vroeger .... ik weet het is dom
    normaal gezien zou ik een beetje bloeding gekregen hebben na het stoppen pil maar er gebeurt niets

dus je dan bereken ik tot aan een normaal cyclus van 28 dagen zonder pil tot 11 maart 12 test ook neg ook niets
    heb een test gedaan deze morgent ----

heb wel
    vermoeidheid
    puisten gezich
    op de borstkast puist
    duizeligheid af en toe
    en overtijd
    prikjes af en toe in buik

dus wie heeft test neg gehad en toch zwanger,?

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Kan ook zijn dat je cyclus gewoon in de war is omdat je eerder gestopt bent dan anders. Anders nog een testje doen over een paar dagen, als je dan zwanger bent zit er meer HcG in je bloed en is de test betrouwbaarder. Kan namelijk ook zijn dat je te vroeg getest hebt.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

als je net gestopt bent met de pil kan het héél lang duren voordat je ongesteld wordt.. bij mij duurde het maar liefst 130 dagen..

4. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ik zou het even afwachten, je menstruatie kan natuurlijk nog komen omdat je cyclus nu in de war is..... volgens mij ben je alleen vruchtbaar in de eerste week van de strip en toen was je toch nog aan de pil?

Ik was met een eerste negatieve test (getest voor NOD) wel zwanger...... maar bij ons was het poging 2 dus ik was al even gestopt met de microgynon.

5. Ik zou nog wel even wachten.
    Maar mijn zus had ook 5 negatieve testen en ze wist het gewoon zeker dat ze zwanger was! Ze is naar de HA gegaan voor een bloedtest, en daar bleek dus uit dat ze wel zwanger was.. En ik heb nu een neefje van 3.5 dusja ;) !

6. babyloll

babyloll Lid

13 jan 2009
    50
    0
    0
    bedankt allemaal voor je antw inderdaad ik lees toch dat het kan gebeuren

mijn vriendin is juis gekomen en ze heeft de kleuren omwisseld met computer dus de strepen kwamen wit boven en de 2 ook ! dus ze denkt wel dat ik het gezien had er is een tweede streep te zien (ze had het dezelfde voor met haar dochter dus mijn ogen waren goed !
    morgen vroeg nog een en ik laat zeker jullie iets weten!

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Het kan idd zijn dat je te vroeg hebt getest
    ik zou het over een week nog es proberen...

Als het dan nog neg is kun je er wel vanuit gaan dat je ook niet zwanger bent en raad ik je toch aan om even een afspraak te maken met je huisarts..
    Succes :D

8. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ik had het ook, wist zeker dat ik zwanger was, maar de test was toch echt negatief. Mijn man verklaarde me voor gek (durfde het niet te geloven) maar ik wist het gewoon écht zeker.

Zie nu! :D

9. babyloll

babyloll Lid

13 jan 2009
    50
    0
    0
    ik hoor nog zeg mannen die zien maar wat ze willen marsmanneke ! :p een dike vette streep zelfs zouden ze het nog niet geloven !
    wij wij zien altijd alles ! he :)

10. mama1990

mama1990 Lid

18 mrt 2009
    43
    0
    0
    Amsterdam
    waarscheinlijk ben je niet zwanger, je cyclus moet weer wennen. hij is altijd gestuurd door de pil en moet het nu weer uit zichzelf doen. hierdoor kan het wat langer duren voordat je menstruatie weer op gang komt.

11. Soesy

Soesy Lid

19 mrt 2009
    6
    0
    0
    Apothekersassistente
    Krommenie
    Hoi!

Ook ik had ik vergelijkbaars: Mijn testen bleven negatief terwijl ik niet ongesteld werd, ik gebeld met het telefonisch spreekuur van de huisarts maar die zei dat je het ook wel een keertje kon overslaan, oke dacht ik, ik wacht t wel af, een maand later nog niet ongesteld.
    Ik denk ik doe nog 1 test, is deze weer negatief dan ga ik weer met de HA bellen. Deze bleek positief:D

Na mijn eerste echo bleek ik alleen wel 3 weken minder ver te zijn dan mijn laatste menstruatie.
    Kortom: Je kunt dus een keertje overslaan!
    Al weet ik dat het heel frusty is als je graag zwanger wilt worden/zijn en je niet ongesteld wordt en je testen ook negatief blijken!

Groetjes!

12. babyloll

babyloll Lid

13 jan 2009
    50
    0
    0
    IK BEN ZWANGER !

ja 2 streep deze morgent !
    ben berekent tussen 5 en,18 dec!
    want met de pil weet ik niet waar ik zit :)
    ik ga een nieuwe poste zetten met de symptomen die ik gehad hebt !

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Gefeliciteeeeeeeerd!

14. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Haha zie je nou wel :D

Gefeliciteerd!

15. babyloll

babyloll Lid

13 jan 2009
    50
    0
    0
    wie kan me zeggen wanner ga ik bevallen ? dan ? moet ik berekenen vanaf de laaste menstrauties of de laaste pil :D :rolleyes: dankjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee meisjes voor jullie antwoord

16. sesti

sesti Actief lid

20 feb 2009
    141
    0
    0
    Iedereen zei tegen mij dat ik aan het "ontpillen"was ( net gestopt met de pil )
    maar ik bleef testen omdat ik me zwanger voelde.
    En die bleven maar negatief en ineens was hij postitief.

Was 15 jan. gestopt met de pil en de test was 28 feb. positief.

Dus het kan wel.. hoeft niet natuurlijk, iedereen zit weer anders in elkaar..

17. babyloll

babyloll Lid

13 jan 2009
    50
    0
    0
    hey sesti

ben blij dat voor je alles ok is je bent al 7 week ver !
    proficiat voor je ook !
    nu weet ik ook wel dat iedereen anders is en dat niet iedereenn zo ineen zwanger valt !

kusjes

18. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Gefeliciteerd meis
    wat fijn dat ik het fout had :D
    Soms hou ik ervan om ongelijk te hebben !
    Geniet ervan !

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meid

gefeliciteerd wat een geweldig verhaal!
    geniet ervan

liefs

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

gefeliciteerd! Volgens mij ben je net 4 weken zwanger en zeker geen 6. De dag waarop je eigelijk ongi moest worden normaal, daarop ben je 4,0 weken

Deel Deze Pagina