Hoi dames! Weet iemand waar er shirtjes verkocht worden met de tekst stoer! Ik wordt grote broer! Of iets in die richting Bedankt!!
We willen hem morgen graag al hebben dus online bestellen is niet echt een optie... Prenatal in alleen in de stad 25 km verderop dus hoop dat er nog suggesties komen met winkels hier in de buurt hihi
bij de action hebben ze textielstiften. misschien een idee om zelf iets te maken op een effen tshirt?
Als je hem zo snel al nodig bent kan je niet zelf 1 maken met je zoontje? Wit shirtje en dan met textielstiften de tekst schrijven en misschien kan je zoontje er nog een tekening bij maken. Wel zo origineel
Sorry hoor we zijn niet allemaal zo taalkundig als jou denk ik hihi maar bedankt voor het corrigeren anders had die kleine nog voor schud gestaan Heb er al moeite genoeg mee door mijn dislectie
Transferpapier bij de Hema kopen, shirtje bij de zeeman , bestandje in word oid maken enafdrukken maarrrrr
Ik had via marktplaats een shirt gekocht. Maar daar heb je niets aan als je het morgen al wilt hebben. En nog gefeliciteerd! Leuk hoor
Ik kon de grote zus variant toen ook niet vinden en heb deze uiteindelijk met transfer papier zelf gemaakt. Even een tekstje maken op de pc in spiegelbeeld zetten en uitprinten, knippen strijken en klaar! En wat er al eerder beschreven is, de prenatal verkoopt ze nu. Heb dus de grote zus variant klaarliggen voor als de baby geboren wordt.
Ik had er toentertijd een van de v&d. Is wel een paar jaar geleden, weet niet of ze het nog verkopen.
Sorry voor de late reactie! Heb via een vriend van een vriend een shirtje kunnen laten drukken Die gene doet dat zelf dus heb m al in huis nu
2 berichten voor jou had ts al laten weten dat het is gelukt icl foto van leuk shirt. En nu willen we natuurlijk wel op de hoogte gesteld worden van de reacties