Hoii, Ik doe ook weer eens mee. 1 dpo (18-10) Niets bijzonders, nog wat slijmverlies en gevoelige tepels maar dat heb ik altijd tot aan mijn nod. Na de seks nog wat krampgevoel heel licht. 2 dpo (19-10) Nog steeds wat kramp gevoel.. de 16e was de kruidvat ovulatie test positief maar vandaag was de action ovulatietest positief heel raar. Maar goed ik ga maar gewoon van de eerste positieve uit. 3 dpo (20-10) Gevoelige tepels maar dat heb ik altijd tot nod, verder geen bijzonderheden. 4 dpo (21-10) Wat krampjes en steekjes links, puistje op mijn kaaklijn. 5 dpo (22-10) Af en toe nog wat krampjes/ steekjes, borsten voelen heel aanwezig/ zwaar, bij sommige bewegingen lijken de borsten ook gevoelig. 6 dpo (23-10) Gevoelige borsten, af en toe nog een krampje/steekje, maagzuur, moe, kramp/stijve onderrug 7 dpo (24-10) Gevoelige borsten nog steeds, vanochtend uit het niets onderweg naar het werk kokhalzen. Heel slecht geslapen. 8 dpo (25-10) Ik kon het niet laten en heb toch getest. Ik denk echt iets heeel lichts te zien, maar ben natuurlijk nog steeds erg vroeg dus probeer er niet te veel hoop op te vestigen. Heb de foto bijgevoegd maar het zal vast met uploaden helemaal weg vallen. Nog steeds gevoelige borsten, vanochtend wederom kokhalzen, vanavond wat lichte steken linkerkant en klein beetje krampgevoel. 9 dpo (26-10) gisteravond op de bank in slaap gevallen, logisch na 2 kut nachten en werken. Nog steeds last van de boobies, af en toe wat steekjes richting bij vajayjay. Buik enorm opgezet na het eten. Vandaag niet getest, morgen weer. 10 dpo (27-10) vanochtend was de test negatief, dus waarschijnlijk toch iets van een indrooglijn oid geweest 2 dagen terug. 11 dpo (28-10) Baalde gisteren toch best wel van de negatieve, ik had goede hoop. Maar goed ik wacht nu gewoon af tot Nod. Nog steeds gevoelige borsten, soms wat branderig gevoel of steekjes. Weer wat krampjes vanavond. En m'n onderrug is gevoelig. Normaal richting nod heb ik veel afscheiding, beetje waterig. Nu bijna niets, heel af toe klein stipje en droogt wit op. 12 dpo (29-10) beetje saai maar nog steeds last van de borsten, af en toe wat hoofdpijn maar dat neemt ook snel weer af, soms nog wat krampen. 13 dpo (30-10) borsten nog steeds gevoelig maar ik denk dat m'n lichaam gewoon heeft uitgevonden dat dat ook kan.. ik voel aan alles dat ik ongesteld ga worden vannacht of morgenvroeg. Nod (31-10) Zoals ik al had verwacht, ongesteld.