Symptomen bij 5 weken zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nath1986, 30 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    hoi,

Ik zou normaal nu 5 weken zwanger zijn van een 2de kindje.
    Soms heb ik helemaal geen symptomen, andere dagen wel..
    Ik ben soms heel moe, soms heb ik van die menstruatiekrampen (ben er soms ongerust door) en van zodra ik mijn bh uitdoe, doen mijn borsten en tepels pijn..

Wie nog meer welke symptomen bij ongeveer 5 weken zwangerschap? En die krampen zijn normaal? Ik moet nog even wachten voor een echo

2. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Hoi! Ik merk vooral moeheid (of komt dat meer door het bezig zijn met zwangerschap?!). Verder minder zin in eten en wat gespannen borsten.. valt me nog mee allemaal! Oh ja en ik had eergisteren ook wat krampen!

3. deirdre

deirdre Actief lid

18 jul 2017
    194
    58
    28
    Vrouw
    ik ben nu bijna 6 weken ver . buiten idd ook zware borsten en wat momenten van misselijk zijn heb ik ook weinig verdere symptomen . Hier dus ook niet echt zeker op die momenten .
    nog een goeie 2 weken wachten voor de 1ste echo .
    mss de verloskundige effe bellen dan of mailen ?

4. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Het is nog erg vroeg. Ik ben nu 6+1 weken en ook wat misselijk. Verder wat vollere borsten. Maar ook nog niet super veel symptomen. Wees blij dat je nog niet super misselijk bent. Ik voel me vooral Savonds misselijk en overdag en Smorgens redelijk. Ik heb geen zin in avond eten wel weer junkfood Haha.
    Het wisselt maar heb gewoon vertrouwen!

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik had met 5 weken geen symptomen. Afgelopen maandag begon het bij mij met 6 weken, misselijk, vreselijk moe en begonnen met overgeven! Mn borsten zijn wat zwaarder maar de ene x meer dan de andere x! Dinsdag heb ik mn 1e echo dus ben benieuwd!

6. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ok stelt me al meer gerust, mijn dochter wordt bijna 3 en die zwangerschap is gelijk eeuwen geleden, ik weet daar niks meer van Ik weet alleen dat ik verschrikkelijk veel was bijgekomen en dat ik maagzuur had..
    ja van dat eten snap ik, het een smaakt me ook al meer dan het andere.. ik ben wel verschrikkelijk moe.. zou zo kunnen slapen maar ja wat steekt mijn dochter dan niet uit

7. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik had met 5 weken duidelijk menstruatie achtige krampen. Werd ik erg ongerust van, maar bleek volkomen normaal. Verder wat vollere en gevoelige borsten. Misselijkheid begon bij mij pas na 7 weken.

8. LiesJB84

LiesJB84 Nieuw lid

30 sep 2017
    3
    1
    3
    Vrouw
    ik ben morgen 6 weken zwanger maar die krampen herken ik ook! Ik had ook echt bij week 4 en week 5 heel erge buikpijn. vooral als ik een dag gewerkt heb. ik hou mn buik op het werk ook in, omdat ik het nog niet wil laten zien, want ik heb best al wel een buikje aan het einde vd dag. verder met vlagen misselijk, hoofdpijn en heel vermoeid!

9. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Dankjewel voor het openen van dit topic :roflmao: alsof ik mezelf hoor praten. Heb nu ook krampen in mijn buik, lichtelijk gespannen borsten maar minder als afgelopen week en verder weinig symptomen. Als ik even een vlaag van misselijkheid heb dan ben ik blij want dan denk ik yes ik ben echt zwanger (call me crazy). Duurt lang he wachter op die eerste echo... wanneer staat je eerste echo gepland?

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Al sinds paar dagen voor nod krampen. Veel plassen, moe, minder eetlust. Sinds gisteren gevoelige borsten.

Deel Deze Pagina