Stokke, ook een reiswieg nodig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jeldou, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi Dames die een stokke bezitten!

Ik had een vraagje, ben al een tijdje op zoek naar een stokke op marktplaats, nu is mijn vraag. De reiswieg, heb je die persé nodig?
    Het is niet zo dat wij elke dag op pad gaan straks met de kleine en iedereen biedt de stokke zonder bak aan!
    Heb je die echt niet nodig?
    Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Liggen ze in de "zitbak" wel goed dan? Als pasgeborene?
    Alvast bedankt!

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,
    Volgens mij is de buggy niet bedoeld voor baby's, ik denk niet dat dit goed is voor hun rugje. In de online gebruiksaanwijzing lees ik ook dat de buggy bedoeld is vanaf 6 maanden.
    Het lijkt me voor het kindje beter om in een reiswieg te liggen. Daarnaast is het ook wat beschutter. Ik zou het zeker wel aanbevelen om een reiswieg te kopen.
    Groetjes Saskia

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb er wel een wagenbak bijgekocht en ik kan me ook niet voorstellen dat een baby echt lekker ligt in het zitje. Ook met het extra kussen is de ondergrond verre van helemaal vlak. Ik ben wel van plan om de wagenbak te gebruiken als bedje als ik ergens op visite ben of uit eten ben. Als je langer dan een paar uur vanhuis ben, lijkt het me toch wel heel handig om iets bij je te hebben dat als bedje kan dienen. Hoe zou jij dat op willen lossen?
    Ik weet trouwens dat de Sokke wandelwagen wel zo wordt aangeprezen en de wagenbak schijnt puur voor de Nederlandse en Belgische markt ontwikkeld te zijn.

4. Niet meer actief

Ik heb ook de Stokke en gebruik daar zeker de wieg/bak bij. Het 'zitje' kan op zich redelijk plat, maar biedt toch niet het comfort en beschutting die de reiswieg wel biedt. Als wij ergens naartoe gaan ligt ze dus ook in die bak te slapen met het 'zitje' is dat toch minder prettig.

Ik zie de stokke regelmatig ook compleet op mp staan hoor, maar scheelt misschien nogal in prijs? Ik vind het in elk geval een ideale wagen.

5. Ik heb de mijne gekocht toen de kleine 2 mnd oud was in de winkel(prenatal) heb ze toen ook gevraagd of de bak echt nodig was,de fabriek(hebben ze toen gebeld)vertelde dat dit niet nodig was als de kind maar niet meer dan 5 uur achter elkaar in de wagen ligt. Vanaf 6 mdn mag dit wel. Heb de bak er niet bijgekocht,alleen een extra hoofdsteuntje.

Succ6

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ik raad toch aan om zo een bak te kopen, het is niet goed voor een kleintje om in die buggy te liggen.
    En het wordt ook aangeraden door het CB.
    Enne bij Prenetal werken volgens mij mensen die daar totaal geen verstand van hebben

7. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    idd, ik raad ook een wagenbak aan.
    ik neme aan dat je ook de komende 6 maanden na de bevalling wel eens op stap wil?
    ik bedoel, dan ligt t kindje er mischien wel heel lang in...

ik zou iig ook een bak nemen...
    ze zijn er neit voor neits...

8. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he dames,
    ja zo zat ik zelf ook al,
    mijn moeder zei van Jaaa die bak kun je er altijd nog bij aanschaffen.
    Maar als ik ergens even op visite ga dan is dat wel handig als de kleine dan lekker kan slapen!
    Ik ben er uit, de bak hoort erbij!

Deel Deze Pagina