Onze stofzuiger heeft het begeven, en nu ben ik op zoek naar een nieuwe. Er is zoveel keuze, dus ik was benieuwd welke stofzuiger jullie mij zouden aanbevelen. Eisen: • Geschikt voor PVC vloer, vinyl en tapijt (heb op elke verdieping wat anders ). Het vinyl ligt niet vast, dus de stofzuiger moet ook op ‘zacht zuigen’ kunnen om het niet los te halen. • Het moet goed hardnekkige hondenharen kunnen opzuigen, ook van de bank en deurmat. Dat deed mijn vorige stofzuiger niet voldoende. • Liefst met zak. • Niet te zwaar te hanteren wegens blessure. Zelf heb ik de Philips Performer Cats and Dogs al gespot, heeft iemand hier ervaring mee? Graag hoor ik jullie aanraders!
Waarom met zak? Ik vind een zakloze echt een uitvinding. Zeker met onze hond, ik leeg die bak echt bijna dagelijks, dat had me ontzettend veel stofzuigerzakken gekost anders . Wij hebben ook een Philips, een powerpro expert. Voldoet aan bijna al je eisen (zonder zak dus). Prima ding al zal stofzuigen nooit mijn hobby worden.
Ik heb de standaard stofzuiger van miele. Ding is nu 13 jaar oud en doet het nog supergoed. word dagelijks gebruikt. Hier 2 kinderen, 2 honden en 2 katten. Unviversele Zakken van de action erin dus dat zijn de kosten niet. De.volgende word weer een miele.
Wij zijn na 2 zakloze weer overgegaan op stofzuiger met zak, veel fijner met huisdieren omdat je geen filters leeg hoeft te kloppen. Op de site van coolblue is de keuzehulp heel goed! Wij hebben een aeg gekocht met parketmond, zak en extra lang snoer. Als ik beneden insteek kan ik de zolder stofzuigen. Hij zuigt kleden enzo ook heel goed, omdat je de zuigkracht kunt instellen. Ik zuig het kleed van de hond bijv ook voor hij de wasmachine ingaat zodat er geen haren in de machine terechtkomen.
Ik vind de snoerloze stofzuigers ideaal!!! Licht, wendbaar en praktisch. Ik heb de AEG aeg-cx7-2-35o.html
Wij hebben hier thuis de nilfiks met hepa filter en tegen allergieën. Echt een geweldig ding! Maakt veel minder herrie dan andere stofzuigers. En wij hebben de Dyson V8. Alleen die zit al een tijd in de verpakking wegens verhuizing dus daar kan ik nog geen zinnig woord over zeggen. Ja ik had hem er even uit gehaald en de V8 maakt wel een lawaai.
I Love Hetty, huishouden met 3 honden op boerderij. Veel zand, stro en hooi restjes. Lang snoer die je met de hand opdraait in de stofzuiger , een automatisch snoer oprol systeem gaat toch kapot. Grote stofzak. Heb een miele cats en dog gehad ( voor de verhuizing naar de boerderij) , ook prima ding maar die heeft het hier niet overleefd.
Wij hebben de Miele Cat & Dog met zak. Daarvoor een Dyson gehad, maar daar was ik niet echt enthousiast over. En die zakken kosten bij de Action enzo ook weinig. De haren zuigt hij echt uit je tapijt en deurmatten, heel fijn. En voor de meubels en hondenmand heb ik van de Action zo’n klein opzetstuk voor dierenharen van Dirt Devil. Overigens heb ik ook nog een robotstofzuiger van de Aldi, die laat ik het tussendoor bijwerken, maar die werkt beter op gladde vloeren en haalt niet zoveel haren uit het tapijt als die Miele.
Na twee zakloze stofzuigers die niet lekker in de hand lagen en slecht zogen zijn we weer teruggegaan naar eentje met zak en eindelijk ook weer een goeie. En we hebben twee honden, vinyl, een kleed, laminaat en ik kan ook niet zwaar tillen Bekijk bijlage 599859
Hier een Dyson, met 3 langhaar katten en (over een maand) 2 langhaar honden wil ik echt nooit meer anders. Haren pakt hij op elke ondergrond moeiteloos, en door de hepa filters is de gevoeligheid op huisstofmijt van mijn man ook heel ver de grond ingedrukt.
Wij hebben een miele s8 total care en dat ding zuigt de stekelige haartjes van onze hond geweldig op. Zelfs van de stoffen bank. Ik wil graag een steelstofzuiger, maar aan de andere kant, wil ik de miele niet kwijt
Wij hebben de Dyson v10 absolute. Zonder zak en zonder snoer, echt een ideaal ding. We hebben veel kinderen over de vloer, honden, katten en paarden. Hij zuigt goed en is fijn in gebruik. Vooral dat je er even snel de trap mee op en af kunt vind ik handig!
Hier 3 honden en na vele verschillende stofzuigers te hebben geprobeert nu super blij met mijn Henry stofzuiger voor beneden en ook 1 boven zodat ik niet hoef te sjouwen.