Ik moet vanwege een operatie aan mijn kleine teen voorlopig een schoen dragen met een harde zool (heb al 2 weken een verbandschoen aangehad). Ik ben er nog steeds niet precies achter waarom (heb het al een paar x gevraagd maar krijg vage antwoorden). Verpleegster gaf bijv birckenstock, fitflops of wandelschoenen als voorbeeld. Birckenstock heb ik meteen besteld en de zool is idd super stevig maar zoek nog wat andere opties. Iemand nog tips?
Slippers van Koala Bay hebben een harde zool, maar ik heb geen idee of deze in Nederland te verkrijgen zijn.
Teva sandalen. Niet mooi, wel hard. https://www.bever.nl/p/teva-hurricane-xlt2-sandaal-hebac80005.html?channable=e11841.MjYwMzQzXzIyOTY&colour=2296&gclid=EAIaIQobChMIlaWP5_De6gIV2OJ3Ch0GdAmBEAQYDSABEgIff_D_BwE als voorbeeld van hoe zo’n zool eruit ziet..
Ik denk dat die goed zijn zoek alleen iets eleganters . Ik heb zulke overigens ooit gehad, zal sowieso eens de zolder opduiken om te kijken of ik ze heb. Ik zou het liefst een sneaker willen met een wat hardere zool.
Ik denk dat je dan sowieso voor sneakers moet gaan met een dikkere zool. Dus geen converse, vans enz.
Ik zou naar een goede schoenenzaak gaan. Ik heb schoenen van Durea met een harde zool. Wel wat duurder, maar wel goede schoenen.