Dag dames, als moeder van een dreumesmeisje vind ik het erg lastig om leuke kleding te vinden voor haar. Hoop hier niemand mee voor het hoofd te stoten, maar alles is kleurig, tuttig en noem maar op. Vreselijk! Ik ben op zoek naar stoere / chique kleding, het liefst in natureltinten. Denk aan mooie skinny jeans, bikerboots, deftige manteltjes, bontvestje, chique vestje. http://www.kindermodeblog.nl/wp-content/uploads/Paris-chique1.jpg Eén van jullie tips voor leuke merken? Soms zie ik bij Zara wat leuks, maar daar blijft het ook bij..
Het ligt er denk ik ook aan hoe je het combineert. Ik ben ook niet van het 'tuttige' maar wel dol op roze. Dl draagt vaak een skinny jeans (Primark) met daarop een simpel shirtje in de kleur van haar schoentjes (wit, roze) en daarover heen een poncho. Madame pakt zelf haar zonnebril en de outfit is compleet... Ik heb geen idee of het je smaak is en of je facebook heb, anders moet je eens kijken bij hippebeepjes. Hippe Beebjes
Ik ben ook niet zo dol op dingen met poesjes en strikjes. Vooral niet als dl dat dan zelf gaat combineren. We bestellen veel Zara idd, H&M, ook wel Oilily, Esprit. Het zit niet in het merk, maar in hoe je het combineert.
Ken je name it? Die hebben erg leuke jeans al vanaf maatje 56 skinny's. Truitjes weet ik niet of het je smaak is maar ik meen er ook al wel eens een (nep) bontjas voorbij zien komen.
Hippe beebjes vind ik zelf leuk, en met combineren kom je al een heel eind. Zelf heb ik ook een beetje deze style kleding en ik haal het ook overal vandaan.