Stoel babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door River87, 14 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Ons eerste kindje sliep bij ons op de kamer in ons oude appartement.
    Nu maken we een babykamer waar we graag een stoel in willen.
    Ik twijfel of we gewoon een fauteuil willen neerzetten.. misschien wat groot?
    Of een schommelstoel maar dan 1 met zachte zitting geen houten.
    Wil wel comfi kunnen zitten met flessen snachts.

Wat hebben jullie en wat is je ervaring :)

2. siepel

siepel Actief lid

15 jun 2010
    417
    206
    43
    River87 en Bollebelle vinden dit leuk.
  3. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Ik had die ook maar ben zelf maar 1.60 en kon daardoor niet met m’n voeten bij de grond. Ik ging daardoor heel geforceerd zitten. Niet fijn met voeden. Daarom geswitchet naar dé oorfauteuil van de Ikea. Neemt meer ruimte in maar zit echt zoveel fijner.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb de strandmon van ikea. Superfijn! Mijn dochter vaak de borst gegeven in de stoel of even lekker huid op huid gezeten.

River87 vindt dit leuk.
  5. Eli05

Eli05 Niet meer actief

Wij hebben de schommelstoel Polo gekocht, omdat de zitting van kunstleer is. Mijn man en ik hebben allebei last van een allergie voor huisstofmijt. We hadden bang dat ons zoontje ook allergisch ging zijn. Dus als voorzorgmaatregel geen stoffen stoel, maar eentje uit kunstleer.

Als ik het opnieuw zou moeten doen, zou ik wel eentje nemen met een hogere rugleuning. Wij zijn grote mensen (manlief is zelfs 2 meter) en hebben de stoel echt heel veel gebruikt.

https://www.bol.com/nl/p/clp-polo-schommelstoel-kunstleer-wit-natura/9200000117523900/?s2a=#productTitle

River87 vindt dit leuk.
  6. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Wij hebben deze, maar dan via marktplaats: https://www.babypark.nl/schommelstoel-split.html?color=846&gclid=CjwKCAiAuoqABhAsEiwAdSkVVNPhSF_e6g3W7l_XnOrYymjkmVntCGDrVJyGpoNHGhWixFdel-8S_BoCyZcQAvD_BwE

Wel nog het bijpassen zitkussen erbij gekocht, een ikea-schapenvacht over de rugleuning. en een extra kussentje om ergens tussen te proppen om de baby fijn vast te houden. We hadden er een voetenpoef van Leenbakker bij én een dekentje dus ik zat in de winter heerlijk te voeden, ook 's nachts. En wij hadden hem trouwens op een vloerkleedje staan dus je hoorde niks van het schommelen.

Hij gaat weer mee naar de babykamer hoor!

River87 vindt dit leuk.
  7. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
  8. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Ik had helemaal geen meldingen thnx voor de tips.
    Ga eerst meubels neerzetten en dan kijken hoeveel ruimte er over blijft en dan een stoel plaatsen.
    Een fauteuil lijkt me ergens toch het meest relaxt zitten dus gok dat dat t dan wel gaat worden;)

9. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij hebben ook een houten schommelstoel van marktplaats afgehaald, geschilderd en kussens voor gemaakt.

Belangrijk vind ik dat de armleuningen niet te laag zijn, ivm voedingen. Dat vond ik bij onze oudste een dingetje. En je moet kunnen opstaan zonder je handen te gebruiken ;) Dat vind ik echt punten om op te letten, welke stoel je ook koopt.

10. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Wij kochten de Strandmon daarvoor. Uiteindelijk nauwelijks in gezeten, ik voedde in bed. Maar nu mijn favoriete leesstoel in de woonkamer :thumup:

11. Luna33

Luna33 Niet meer actief

Strandmon van Ikea. We hebben jaren een schommelstoel op de babykamers gehad, maar deze zit vele malen beter.

Deel Deze Pagina