Ik laat zulke maar vooral stinkende scheten..gatsie! Wat kan ik er tegen doen, hoe komen stinkende scheten?
Hier hetzelfde maar vind het niet erg. Kan nu eindelijk mijn vriend terugpakken voor al die scheten van hem dus maak er grandioos gebruik van Dus geen idee hoe het tegen te houden
Jeetje meis je maakt wel echt voor alles een nieuw topic aan 😉 Haha moest hier wel om lachen...wat een gekke kwaaltjes kun je ineens krijgen he?!
Daar is dit forum gelukkig voor toch? Als ik het bij een van mijn andere onderwerpen zou zetten dan had ik vast geen concreet antwoord gehad! En was benieuwd hier na
Ik nooit ruik naar viooltjes ( die al jaren op een vomposthoop liggen ) geef altijd mijn kinderen de schuld 😂 zoon lief ken dr wel om lachen maar m'n dochtertje niet ( meisje meidje )
Idd. Het beste effect bereik je met de zogenaamde dutch oven. Pufje onder de dekens en dan goed laten broeien. Net als hij bijna slaapt ineens de dekens omhoog trekken en je meest akelige kakellach laten horen. Heeft de liefdesband echt intens versterkt <3