Hier een waterman Eigenschappen bij een Waterman baby en peuter - sprankelend - gevoelig - koppig - onafhankelijk - onvoorspelbaar - lieflijk - sociaal - houdt van verrassingen
Die van ons word of schorpioen of boogschutter ik vind het alle twee super sterrenbeelden, ik ben zelf schorpioen en mijn vriend is boogschutter
Hier wordt het waarschijnlijk Tweelingen, Nu 3 Steenbokken in huis dus hopelijk geen Stier, nog meer koppigheid zou het er niet gezelliger op maken
Als baby zich een beetje aan de uitgerekende datum houdt, dan wordt het een Tweelingen. Anders wordt het een Stier, net als mijn man.
Ik heb een boogschuttertje en het is grappig dat ik echt heel veel van de 'eigenschappen' in haar herken. Ik ben zelf maagd en bij klopt echt álles qua de eige schappen
Hier wordt het heerlijk gezellig vooral met de koppig en de humeurig Want papa en mama zijn ook zeer eigenwijze (koppige) kreeften!! Hoewel ze altijd zeggen dat 2 kreeften niet samen gaan, maar als ze dat toch wel doen is het voor het leven! Mooi toch?
Oh je, 3 koppige koppen in huis als de kleine netjes op tijd komt. Ml is stier, dl van 13 jaar is een ram en de kleine wordt ook een ram. Daar zal ik de handen wel flink aan vol hebben als rustlievende maagd .