Welk sterrenbeeld krijgt jou kindje dat kunnen natuurlijk meerdere opties zijn ivb met bevallingsdatum! Aangezien ik gek ben op sterrenbeelden en alle kennis er achter. Ben ik benieuwd wat voor type kindje jullie waars verwachten. Ik ben uitgerekend op 18 januari dus ik verwacht waars een Steenbokje. Als ze later komt word het waars een Waterman.
Ik heb 2 dochters beide weegschalen en verwacht nu een kindje rond 16 juli... een kreeft. Geen idee wat een kreeft inhoud ken er volgens mij geen een haha. Weegschalen wel en zelf een Leeuw..
Baby met sterrenbeeld Kreeft - Mama Rubriek.nl Hier een linkje naar kreeft baby is wel intressant klein stukje tekst: Eigenschappen bij een Kreeft baby en peuter - verlegen - koppig - humeurig - creatief - rustig - denkers - onthouden alles - lief
Had ik nog helemaal niet bij stil gestaan of over nagedacht haha.. Grote kans dat hij/zij een Boogschutter wordt heb ik dus net even opgezocht.
Had er ook nog niet bij stilgestaan! Waterman of vissen, want onze datum valt midden tussen die 2 sterrenbeelden
Ik heb het even opgezocht en mijn kind krijgt dezelfde sterrenbeeld als zijn moeder Stier dus ben benieuwd haha
Oudste Tweelingen Tweede Maagd Derde Weegschaal Vierde Stier Vijfde Steenbok Ben heel slecht in sterrenbeelden en karaktereigenschappen etc dus vertel het me maar!
Als het goed is wordt ze een boogschutter baby, net als haar papa. Leuk die website zeg! Ik ben ook erg blij met de omschrijving http://rubriek.nl/mama/baby-met-sterrenbeeld-boogschutter
Sterrenbeeld baby - Mama Rubriek Hier staat een overzicht van de baby´s en sterrenbeelden Als je echt dingen uitgebreid wilt weten over de eigenschappen van een sterrenbeeld of over je eigen sterrenbeeld moet je even hier kijken. En geloof me je leest en herkent veel over jezelf! Alle Sterrenbeelden - Eigenschappen - Vriendschap - Liefde en Relaties
Hier ook een boogschutter meisje en het klopt echt wat er op die site staat. Vooral dat ze nu een jongensachtig typetje is. Verder is ze onwijs lief en vrolijk!
Ik verwacht zelf waars ook een steenbokje zijn wel ijverige serieuze pietje precies kindjes Nou altijd goed voor school toch? hahaha Baby met sterrenbeeld Steenbok - Mama Rubriek.nl