Hallo iedereen Ik heb gistere avond en vanochtend een testje gedaan met de kruidvat tests 2 voor 5 euro en daar zag je een licht streepje . Vanavond heb ik dan een clearblue digital gedaan en daar kwam een - te voorschijn 😐 Hebben die van de kruidvat dan vals getest 2 x of ben ik toch zwanger ? Maandag is mijn nod normaal. Kan iemand me helpen ?
Had je een clear blue met weekaanduiding of alleen met zwanger of niet zwanger? De laatste van deze twee heeft heel wat meer hcg nodig dan die met weekaanduiding. Heb je misschien een foto van je test?
O en daarbij kun je beter ff testen met ochtendurine... De meeste vrouwen hebben hiermee het beste resultaat
Ik zie wel een streepje, maar hij lijkt me niet op de goede plek te zitten. Hij zit te ver naar rechts, dus dan mag je hem niet als positief beschouwen
O wacht, ik zie op de juiste plek ook wat zitten... Kun je zien of deze mooi roze is, of is het een wat grijzer streepje? Streepjes zoals deze zijn ook vaak indrogers. Heeft kv2v5 nog al eens last van.
Hmmmm deze lijkt op zich wel positief... Ik zou morgen of overmorgen nog ff een test doen en kijken of ie oploopt of niet. Misschien was de CB alsnog te vroeg omdat je nog voor je NOD zit?
Ik zie indd op de 2e foto een heeeeeeel licht streepje, ik zou zondag ochtend nog een testje doen als ik jou was!