Onze dochter wordt bijna 6 en ze zou heel graag een step willen (geen space scooter). Wat is jullie ervaring: merk en prijs/kwaliteit verhouding?
Wij hebben een tidit step, tweedehands gekocht maar erg tevreden over de kwaliteit en fijne dikke wielen. Zoon kan er nog zeker een paar jaar mee vooruit.
Hier volgens mij dezelfde (ik vergeet merknamen altijd...). Autoped idee. Hier bevalt hij nog steeds prima.
Wij hebben een bandits and angels step 205. Deze heeft ietsjes groter wielen. Oudste kan er nog een hele tijd op steppen.
Decathlon hier ook! Al een jaar of 4 in gebruik en nog steeds prima, nergens stuk ofzo. Wij hebben een step die tot 100 kg kan dragen zodat hij er lang op vooruit kan en wij er ook op kunnen rijden. Ni vooral handig met broodjes halen op de camping
Wij hebben thuis deze 2 stepjes: https://www.bol.com/nl/p/jd-bug-street-step-jongens-blauw/9200000043925818?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp https://www.bol.com/nl/p/move-125-step-zwart-blauw/9200000091253140?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Beide stepjes bevallen prima, ze zijn stevig en stabiel, makkelijk in hoogte verstelbaar, inklapbaar (dus makkelijk mee te nemen) en lichtgewicht. De JD Bug is iets meer een stuntmodelletje (het stepdeel kun je rond het stuur laten draaien), de andere is ‘gewoon’ een step, maar daar steppen ze eigenlijk allebei nog het liefste op.
We hadden een yedoo tidit (12 inch is dat) maar deze is voor onze dochter van 6 echt al te klein (ze is 1m.31 ongeveer) Nu hebben we een deze: 16 inch volare en deze doet echt niet onder tegen over de yedoo tidit Deze was maar €68
Wij hebben er twee Ik step nl vrolijk mee! Wij hebben volwassenen steps gekocht, één van de DeCathlon en één van Skateshop Pro. Ze Had een kinderstuntstep, maar daar was ze al zo snel uitgegroeid dat dat die €90 niet waard was.
Wij hebben een Micro step super gaaf ding. Echt zoveel keuze hebben ze oa 2 of 3 wielen, stunt step maar de prijs is er ook wel naar.
We hebben een keus gemaakt, dank voor alle reacties! Het is de bandits&angels 205 geworden. De iets grotere wielen, met standaardje en mooi hoog stuur gaven de doorslag! Nu maar hopen dat dochter hem ook super vindt