Ik heb sinds een uur of 2 last van mij zij, flinke steken en zeurende pijn. Liggen helpt niet en zelfs met diep ademen doet het pijn. Het is echt ter hoogte van mijn navel maar dan helemaal naar de zijkant. Voor mij rechts. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Of meer de vraag.. herkent iemand dit. Het voelt een beetje als de steken die je wel eens hebt tijdens hardlopen bijvoorbeeld, alleen als je dan een paar keer goed ademt en gaat wandelen gaat het weg. Ben overigens 20 weken zwanger, placenta aan de voorkant. Maar geloof niet dat dit de baby is die aan het porren is.. Want ik voel haar nog maar heel lichtjes
rechts ligt je blinde darm, als het echt écht zeer gaat doen zou ik naar de dokter gaan... of is het meer bij je ribben? dan kan het een verdraaide spier zijn
Ik heb nu een tijdje op mijn rechterzij gelegen en het is nu echt minder.. Vanavond maar eens aankijken.
Ja dan klinkt het voor mij nog meer als nierstuwing. Je leest dit vaak over de rechterkant maar ik heb het bij beide zwangerschap juist aan andere kant gehad. Heel drama met ziekenhuisopname en ontstekingen en urologen blabla. Dus even in de gaten houden en zodra je de steken voelt opzetten, direct op je goede zij gaan liggen en wachten tot het wegtrekt! En anders echt ff de dokter bellen dus. Kan een eenmalige aanval zijn maar je zit wel net even in de weken waarbij het voor kan komen. Dus even goed op blijven letten kan geen kwaad.