Hi ladies! Ik kwam even hier terug om te kijken of er nog meer geluk hier gevonden is, maar helaas Zo klote @Cintje14 en hoe is het nu met je vriend? @kattenmama jij hebt toch binnenkort een “echte” afspraak weer met de gyn? Of heb ik dat verkeerd. Succes met vinden van je ei
Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Binnenkort echo voor t hartje denk ik? Spannend! Ik heb vorige week gebeld voor m’n afspraak. Had met arts afgesproken dat ik halverwege/eind oktober m’n afspraak zou krijgen maar dat was absoluut niet mogelijk opeens, echt stom. Zou deze week dan m’n afspraak krijgen voor eerste week november maar heb nog niets gehoord dus ga morgen maar weer bellen.. was wel ff flinke teleurstelling maar m’n cyclus is momenteel zo dat t als t goed is voor starten met medicatie niet heel veel uitmaakt als ik uitga van gemiddelde cycluslengte. aangezien afgelopen cyclussen 2x 30 dagen was had ik gehoopt dat mn cyclus nu stabiel geworden was eindelijk, maar dan had ik gister of vandaag een positieve ovulatietest moeten hebben en die heb ik nog niet.. Toch niet stabiel dus, lekker onvoorspelbaar weer haha.
Ja, volgende week vrijdag de eerste echo, spannend!! (Ook of het er 1 of 2 zijn, had namelijk twee follikels in de running …) mij snap je helemaal met die cyclus @kattenmama daarom zou het zo fijn zijn als je wat checks/echo’s zou krijgen op zijn minst om een keer je follikel groei te volgen. Heb je wel al ooit een echo gehad? Het is gewoon irritant dat het nu lijkt alsof je aan het lijntje wordt gehouden met die afspraak… overal is het ‘normale’ protocol dat je de eerste afspraak zo’n beetje hebt als het na 1 jaar niet lukt. Jullie zijn al ruim 1,5 jaar bezig nu.
Ja ik heb 2 maanden terug een maand follikelmeting gehad en omdat daaruit geen bijzonderheden kwam moest ik dan tot eind okt wachten. Arts heeft wel beloofd dat er dan gelijk actie ondernomen wordt, zag dat hij in m’n dossier gezet heeft dat ik IUI krijg met milde ovariele stimulatie (dus met clomid of letrozol). Alleen die afspraak wordt dus al begin nov en heb m nog steeds niet.. Het gaat ook gewoon nergens over maarja ik heb t er maar mee te doen..
Dat klinkt wel als logische vervolgstap. Het is nu eenmaal voor 90% wachten in dit hele gebeuren. Wachten op je ei, wachten op je NOD, wachten op je afspraak en dan nog meer wachten… Ons geduld wordt zo op de proef gesteld, x voor jou.
Lief ❤️❤️❤️ Dat wachten he.. ik dacht dat ik vroeger lang op de bus moest wachten maar ik heb nog nooit zoveel in m’n leven gewacht als nu.. Ik was zelfs wel enigszins verbaasd over de medicatie erbij, had verwacht dat ze eerst alleen iui zouden doen omdat ik van mezelf wel prima eiersprongen lijk te hebben. En ik had ook nog wel verwacht dat ze nog een HSG zouden doen aangezien dat nog niet is gebeurd dus daar wil ik nog wel ff naar vragen. Heb ze alleen nog niet te pakken gekregen dus maandag weer proberen te bellen.
Hier ook even een hoopvol bezoekje, maar zeg dames ik wil meer goed nieuws hier Maar zo fijn dat het bij jou ook goed gaat @BB83 @kattenmama dat wachten is zo killing, zo naar al dat geregel telkens ook! en straks is het ook bij jou zover, en dan is het wachten op de eerste echo, wachten op de volgende echo, etc. Eindeloos gewoon ik hoop dat het nu echt snel gaat gebeuren!
Heb eindelijk een afspraak inmiddels, 3 november! Nog 4 weken geduld dus, maar wel eindelijk weer een stip op de horizon!
Hi, zal hier weer wat actiever worden in het topic. Ik ben in afwachting van mk, er is afgelopen vrijdag op de echo een leeg vruchtzakje gezien, dus geen succes deze zwangerschap Ik ben er redelijk okee onder, heb niet eens gehuild, vind het wel fijn dat we nog weer zwanger kunnen raken, dus hopelijk is dit snel achter de rug en kan ik beginnen met prikken en gaan we er weer voor.
o jeetje wat erg voor jullie wel fijn dat je er oké onder bent, al kan ik me voorstellen dat het behoorlijk pijnlijk is. Verdriet mag er hoe dan ook zijn! Veel liefs en op naar een volgende kans
Thanks allemaal, jullie zijn lief Ik heb besloten en sta nu op wachtlijst voor curretage, dit is voor mij de snelste weg naar ‘niet-zwanger’ waardoor ik hopelijk snel ook door kan en dan beginnen we met de Gonal-F… dit afwachten is 100x niks kan ik jullie zeggen!
@DangerBlonde hoe is het bij jullie, al wat nieuws van klinisch geneticus vernomen? Ik heb volgende week vrijdag de afspraak inclusief de uitslag. Ben benieuwd. vanochtend heb ik weer bloed laten prikken ivm curretage, die wordt waarschijnlijk maandag/dinsdag aanstaande gepland, dat hoor ik dit weekend… spannend, maar ik ben wel blij dat ik niet nog afwachtende ben en pas dinsdag de afspraak heb om besluit te nemen, hierna kunnen we hopelijk snel door.
oh wat een rot situatie zeg! Hoop dat het nu nog goed met je gaat. Fijn dat je er zo positief naar kan kijken. Vind ik heel goed van je!
Nog geen nieuws hier helaas. Verwacht pas ergens in november eigenlijk. Ik wens je heel veel succes bij de curettage, hoop dat het snel gaat en je er weinig last van krijgt xx
Thanks. Dinsdagochtend staat ie gepland, toch wel spannend nu het dichterbij komt, ik sta nog steeds achter mijn beslissing hoor. Hoop daarna gewoon snel door te kunnen…