** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Cintje14: 19 augustus - 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 3 met Gonal-F Kattenmama: 6 September - 27 jaar - 1e kindje - gestart feb 2020 BB83: 6 sep - 37 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 12 (4e ronde MMM. letrozol 5mg) NOD ONBEKEND: Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - ronde 6 Letrozol 2.5 Loulou12: 19 juni - 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 13 - clomid50 + ovitrelle DangerBlonde: 31 jaar - PCOS - 2e kindje - pauze AFSPRAKEN BB83 - 10 aug telefonisch afspraak met fertiliteitsarts ivm overstap naar Gonal-F ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 Daantjeee - U.D. 25-10-2021 - Meisje - totaal 22 maanden waarvan 7 cycli in de mmm (4x letrozol + 3x bemfola + pregnyl) Babywens95 - U.D. 09-01-2022 - tweeling - totaal 1 jaar waarvan 7 mnd in mmm (letrozol 2,5) Pinklady Mommy94 - U.D. 22-01-2022 - Totaal 17 maanden, Ronde 4 na BBZ, Letrozol 5.0 met één eileider Jongemamaworden - totaal 8 maanden - 3e ronde letrozol 5mg PCOS Ritoy - ICSI 1.6 & 1.7 HerfstmeisjeB: totaal meer dan 3 jaar (5 maanden mmm) - letrozol 5mg Hopexx21: U.D. 25~4~2022. (4e ronde letrozole 2,5mg PCOS) MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering DangerBlonde - oktober 2020 vmk 5+4 Cintje14 - December 2020 - twins 6 weken Ritoy - April 2021 vmk 5+0, Juni 2021 vmk 4+5 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger'.
Goedeavond dames, tijd niks vAn mij laten horen wegens drukte met afspraken.. aankomende woensdag MST voor de endometriose. Maar vandaag 1 positieve test in handen 2-3 weken clearblue dus 4/5 weken zwanger! Nooit gedacht dat het zou lukken had er deze maand absoluut niet op gerekend.. wel heel bang aangezien ik wel gewoon af en aan in vlagen hevige/milde ongesteldheid’s krampen heb.. maar de we hopen dat het goed zit 7 september een afspraak voor een echo.. Wens iedereen, heel veel succes en hopelijk is straks iedereen in deze groep zwanger❤️ En gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn/ zijn geworden liefs
Wat fijn dat alles goed gaat! Bloedingen lijken me idd erg spannend. Hopelijk krijg je er steeds een beetje meer vertrouwen in!
@BB83 ah dat verklaart! Duim voor je voor een goede uitslag! Lijkt me best spannend! @Hopexx21 wat een goed nieuws! Best even spannend ook, zeker als je wel wat kramp enzo hebt.. Duimen dat alles goed gaat!
@Hopexx21 gefeliciteerd!!! Bij ons word er nu met zijn en mijn artsen overlegd om over te gaan naar ivf in verband met m’n partners gezondheid. Hij heeft sarcoidose en moet weer over een een medicatie waarbij hij geen kinderen mag maken. Ik moet ook ongesteld worden over een paar dagen dus ben benieuwd hoe snel dit traject zal gaan. Had stiekem de hoop dat ik nu zwanger zou raken, maar net een test gedaan en die was negatief. Dus op naar in ieder geval de volgende ronde (wat die ook mag zijn). hoop dat het met de rest goed gaat!
Morgen hoor ik meer. Ben uiteindelijk toch niet ongesteld was een veeg rood bloed en op me tampon was het een beetje bruinig. Heel vreemd. Heb ik nooit, maar test was negatief dus wacht het wel even af.
Wat heerlijk!! Fijn dat het goed met je gaat! ik ben er nu even niet meer zo mee bezig moet ik zeggen. Voor mij complete rust nu. Ben weer aan de pil en ik weet dat het voorlopig gewoon niks word. Ik laat me een beetje mee voeren met de wachttijden en het traject, ik denk dat het voor mij pas weer gaat spelen als mijn man de uitslag krijgt of hij de ziekte wel of niet heeft.
@Cintje14 heftig die ziekte van je man. Hopelijk zijn jullie met ivf snel aan de beurt. Is er een lange wachtlijst bij jullie? @Hopexx21 wauw gefeliciteerd!! Ondanks al je zorgen toch zwanger!
Nog geen idee hoe het met wachtlijst zit etc. Lijkt me dat gezien zijn situatie dat we vooraan geplaatst moeten worden. De dokter wil eigenlijk liever gister . Ik heb zelf vandaag ook even naar de poli gebeld ivm me rare bruine ‘bloeding’. Net ook een early cb gedaan, die was negatief en had 2 blauwe vlekken ♀️. Heel raar, maar ga ervan uit dat ik ongesteld ga worden.
Vreemd die vlekken ja. Maar waarom spoed ivf? Kunnen ze zijn zaad niet gewoon invriezen totdat jullie aan de beurt zijn, voordat hij met medicijnen begint?
Leuk!! Het lijkt net mijn echo van de tweeling. Krijg jij ook steeds het compliment dat je zo'n mooi dik tussenschot hebt?
Dat ga ik dus navragen bij zijn arts. Ik was toen de arts langskwam door kinder vakantie toen nog niet bij hem. Morgen ga ik even bellen met de afdeling.
Gefeliciteerd! @Hopexx21 wat fijn dat het nu gelukt is, ondanks alle stress en gedoe dat je ervaarde bij de gyn. Weet je al wanneer je voor de eerste echo mag? Ik duim heel hard voor jullie! @Cintje14 nog geen bloed, dus nog moed? Wat een nare situatie voor jullie, hou je ons op de hoogte hier?
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Cintje14: 19 augustus - 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 3 met Gonal-F Kattenmama: 6 September - 27 jaar - 1e kindje - gestart feb 2020 BB83: 6 sep - 37 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 12 (4e ronde MMM. letrozol 5mg) NOD ONBEKEND: Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - ronde 6 Letrozol 2.5 Loulou12: 19 juni - 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 13 - clomid50 + ovitrelle DangerBlonde: 31 jaar - PCOS - 2e kindje - pauze AFSPRAKEN BB83 - 24 aug prikinstructie ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 Daantjeee - U.D. 25-10-2021 - Meisje - totaal 22 maanden waarvan 7 cycli in de mmm (4x letrozol + 3x bemfola + pregnyl) Babywens95 - U.D. 09-01-2022 - tweeling - totaal 1 jaar waarvan 7 mnd in mmm (letrozol 2,5) Pinklady Mommy94 - U.D. 22-01-2022 - Totaal 17 maanden, Ronde 4 na BBZ, Letrozol 5.0 met één eileider Jongemamaworden - totaal 8 maanden - 3e ronde letrozol 5mg PCOS Ritoy - ICSI 1.6 & 1.7 HerfstmeisjeB: totaal meer dan 3 jaar (5 maanden mmm) - letrozol 5mg Hopexx21: U.D. 25~4~2022. (4e ronde letrozole 2,5mg PCOS) MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering DangerBlonde - oktober 2020 vmk 5+4 Cintje14 - December 2020 - twins 6 weken Ritoy - April 2021 vmk 5+0, Juni 2021 vmk 4+5 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger'.
Hi allemaal, hier de laatste ronde met letrozol en had afgelopen woensdag 2 eitjes van 16 en 17mm, dus verwacht dat komend weekend/ begin volgende week mijn eisprong is en dan maar weer wachten… as dinsdag krijg ik alvast prikinstructie en ligt de gonal-f klaar mocht ik ongesteld worden… we hopen echt van niet natuurlijk
Bijnnnnnna de peak Er waren afgelopen woensdag met de FM twee eitjes in de running van 16 en 17mm, ben benieuwd!