Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

1. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    2.598
    2.001
    113
    Vrouw
    Dat zou wel heel fijn zijn, als t eind november al zou kunnen!

2. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    2.889
    1.964
    113
    Vrouw
    Ja ik heb al ingeslagen ;)

Bijgevoegde bestanden:

Flora85, Lieke2022, Featherr en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    2.889
    1.964
    113
    Vrouw
    Ah ok dat klinkt vergelijkbaar. 5 spannende dagen dus

4. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    2.889
    1.964
    113
    Vrouw
    Ja vrijdag.

We gaan inderdaad richting wat ik hoopte en toch is het lastig, want als het de eerste keer niet lukte met 5 en de tweede keer niet lukte met 4, waarom nu wel? En ik schrik dus een beetje van deze negatieve mindset, want ik ga altijd uit van het positieve…. Dit zijn dan toch die ‘laatste kans spanningen’ ben ik bang

5. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    2.889
    1.964
    113
    Vrouw
    Helemaal mee eens, het is niet niks zo even naast alles hè

Milena92 vindt dit leuk.
  6. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    2.889
    1.964
    113
    Vrouw
    Zat niet in mijn eierstok, maar in de buikholte. En met endometriose is deze zo goed doorbloed, dat het vruchtje er best wel lang kan overleven, maar als ze gaan snijden is er een grote kans op doodbloeden dus dat risico was groter. Alternatief was dus chemo om het vruchtje te doden maar wat wilde ik niet.

7. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    119
    114
    43
    Vrouw
    Pff ja op dit moment even wel. Hele periodes gaat het ook heel goed maar nu ben ik er zo klaar mee. Ik heb zin om mij ziek te melden en gewoon een week niks te doen, ook al weet ik dat ik daar nog ongelukkiger van word. Maar volgens mij zijn de tranen nu wel op... morgen hopelijk wat positiever en dan vrijdag knallen op een sollicitatie, een leuke baan erbij zou al een stuk helpen

Milena92 en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  8. Lief

Lief Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.326
    1.917
    113
    Ik heb vanmiddag 2,5 uur liggen slapen ipv geplande hardlooptraining :o: dat doe ik echt nooit overdag want daar word ik heel misselijk van. Ik ga dit keer niet zo lekker op de hormonen :roflmao:

Mja is maar eventjes gelukkig, ik voel mn eierstokken dus hoop maar dat dat een goed teken is..

Ik ga absoluut weer teleurgesteld zijn als ik minder dan 3 follikels heb :cool: 11-11 om 11 uur echo, is dat een teken :p

Lieke2022, mamawensje, Milena92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Lief

Lief Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.326
    1.917
    113
    Ik heb het pas geleden gedaan, zomaar week vakantie, helemaal gericht op ontspannen, bijkomen, doen wat ik op dat moment wilde, heeft me goed gedaan! Veeeel gewandeld, koffietjes buiten de deur gedaan met family en friends ;)

10. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    2.379
    1.792
    113
    Vrouw
    Inderdaad! Volgende week zullen we meer weten. :)

Panda95 en Lief vinden dit leuk.
  11. Panda95

Panda95 Bekend lid

6 mrt 2023
    926
    657
    93
    Vrouw
    België - Leuven
    Wat een rollercoaster aan emoties weer de afgelopen dagen @SuzyCQ ik blijf nog mee duimen maar dat bloed is absoluut beangstigend.

Wat kut van de negatieve test :( @pingpongpcos!

Succes met verder spuiten lief en flora!

Wat een mooie groei @WelcomeWondertje alvast veel succes met de punctie vrijdag!

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  12. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    2.889
    1.964
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend! Ja ga ervoor, dat helpt zeker, ik duim met je mee, voor die baan én voor een positief traject. Wel knap ik twijfel zo enorm over een nieuwe functie want lukt het dan mag ik straks meteen binnen een paar maanden vertellen dat ik zwanger ben, lukt het niet ga ik toch een partijtje balen dat ik de kans heb laten gaan. Als het lukt wil ik dit keer ook echt meer bewust gaan genieten en dat lukt niet met een drukkere hogere functie. Dus ik zit echt in dubio. Hoe gaan jullie daarmee om?

Pcosrondetwee vindt dit leuk.
  13. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    2.889
    1.964
    113
    Vrouw
    Gewoon de rust pakken die je lichaam vraagt, goed dat je dat gedaan hebt. Spannend!!! Dat je iets vorr erft is altijd een goed teken En 11-11 11u is ook heel mooi :thumup:

14. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    2.889
    1.964
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoe ik de dag door ga komen :eek: meer dan 24u nog voor de punctie, man. Ik heb niet meer rijpe follikels dan de vorige keren, maar er zitten er veel meer kleine bij die niet ver genoeg gegroeid zijn (zo’n 10 aan elke kant van ca. 9 a 10 mm) dus het is er erg druk en dat voel ik!

15. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    119
    114
    43
    Vrouw
    Ik stel het ook al veel te lang uit, in november vorig jaar gewisselt en in februari geconcludeerd dat ik het echt niet leuk vind. Maar ja ik wist toch wat werkte voor de tweede keer dus duurt het niet zo lang... Ik denk dat als je het wilt gewoon moet doen, kan wel blijven wachten maar de uitkomst kan ook zijn dat het niet lukt. Ik vind het natuurlijk wel retespannend :p

16. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    263
    266
    63
    Vrouw
    Oeh wat spannend! Mega leuk ook wel, nieuwe uitdaging en leuke nieuwe baan kan altijd helpen. Gaan de dagen ook een stuk sneller, weer ik uit ervaring! Ik ga voor je duimen!

17. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    263
    266
    63
    Vrouw
    Ah ik ken dit gevoel zo goed haha. Die inmense druk op je buik is zo heftig, zeker ná de trigger! Gelukkig hoef je nog maar 24 uur te overleven en dan is’t alweer klaar!

18. Lief

Lief Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.326
    1.917
    113
    Tikfoutje natuurlijk 1-11-11 :roflmao:

19. Lief

Lief Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.326
    1.917
    113
    Ja hier ook enorm getwijfeld en het niet gedaan.. ben bemieuwd of ik spijt ga krijgen. Maar ik kon het er gewoon even niet bij hebben om ook op mn werk nog onrust te voelen van iets nieuws.. En ik zit goed waar ik zit hoor, zou interne overstap zijn.

Maar ik denk ook maar: dan komt er straks vast ook wel weer iets op mn pad, deze timing was het gewoon niet.

Panda95, WelcomeWondertje en Pcosrondetwee vinden dit leuk.
  20. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    263
    266
    63
    Vrouw
    Nieuwe dag, nieuwe testen. Mijn god, wat kan een mens zichzelf gek maken. Ik ben ook echt sinds de bloeding van dinsdag zo ongelofelijk misselijk dat ik echt amper een hap weg krijg en slapen lukt me ook voor geen meter. Testen van Action lijken wel wat opgelopen met gisteren (heb een Early gedaan en een normale), Easy@Home lijken een beetje gestabiliseerd en de Clearblue (die ik eindelijk durfde te doen) zegt “Zwanger 1-2 weken”. Hou ook wel beetje drukkende pijn aan één kant van m’n baarmoeder/eierstokken, dus de red flags wat betreft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap begin ik ook te voelen. Iemand toevallig nog dingen waarbij ik daar echt op moet letten?

Vandaag is m’n verjaardag, dus in ieder geval voldoende afleiding. Ik heb via m’n huisarts in NL een bloedtest geregeld dus die ga ik morgenochtend doen, zodat ik het kan vergelijken met die van maandag in Gent. Zeker omdat ik hoop dan te mogen stoppen met progesteron, want ik heb een vermoeden dat ik daar ook redelijk beroerd van wordt.

Ik wil ook niet dit hele topic over mij maken, maar ik ben zo ongelofelijk blij met jullie steun. Iedereen in de omgeving is lief maar merk dat ze gewoon niet goed weten hoe het is, dus ik voel me vaak een beetje verloren. Jullie maken dat een stuk beter!

Bijgevoegde bestanden:

WelcomeWondertje en Milena92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina